K.1110/1/07
Opatówek, dnia 14 lutego 2007 r.
OGŁOSZENIE
z dnia 14 lutego 2007 roku
WÓJT GMINY OPATÓWEK
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
PRACY
W URZĘDZIE GMINY W OPATÓWKU
PL.WOLNOŚCI 14
stanowisko pracy: referent ds. rozliczeń
budżetowych
.....................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania
niezbędne:
-
wykształcenie
wyższe ekonomiczne,
-
dobra
znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Finansowy,
a w szczególności:
-
zasad
rachunkowości,
-
księgowości
budżetowej,
-
finansów
publicznych,
-
znajomość
zagadnień związanych z odpowiedzialnością za naruszenie dyscypliny finansów
publicznych,
-
znajomość
przepisów z zakresu ustawy o samorządzie gminnym,
-
bardzo dobra
umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows XP i pakietu biurowego
Office (Word i Excel),
-
posiadanie
pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
i niekaralność za przestępstwa umyślne,
-
odpowiedni
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
-
nieposzlakowana
opinia,
-
3 letni staż
pracy w księgowości w jednostce sektora finansów publicznych lub 3 letni staż
pracy w jednostce organizacyjnej samorządu terytorialnego.
2.
Wymagania
dodatkowe:
-
komunikatywność,
-
odpowiedzialność,
-
dyspozycyjność,
-
kreatywność,
-
samodzielność,
-
dokładność,
-
terminowość,
-
umiejętność
pracy w zespole,
-
umiejętność
dobrej organizacji pracy własnej,
-
umiejętność
radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
-
odporność na
stres,
-
wysoka kultura
osobista.
3.
Zakres
wykonywanych zadań na stanowisku:
-
prowadzenie ewidencji
księgowej (syntetycznej i analitycznej) Urzędu Gminy i innych jednostek,
-
gromadzenie
dokumentacji dowodów księgowych,
-
sporządzanie
sprawozdań budżetowych i finansowych.
4.
Wymagane
dokumenty aplikacyjne:
-
Podanie o
przyjęcie do pracy wg. wzoru określonego w zał. Nr 1 do niniejszego
ogłoszenia.
-
Życiorys (CV)
z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej i opatrzony klauzulą:
" Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.
U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o
pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.) wg
wzoru określonego w zał. Nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
-
Kopia
dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie
odbytych studiów, świadectwa),
-
Kopie innych
dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
-
Kwestionariusz
osobowy - wg wzoru określonego w zał. Nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
Urząd Gminy zastrzega sobie prawo nie zwracania
dostarczonych dokumentów aplikacyjnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie
do dnia 28 lutego 2007 roku osobiście w dni robocze w godz. od 8.00 do
15.00 w siedzibie Urzędu Gminy, 62-860 Opatówek, Pl. Wolności 14 -
sekretariat lub pocztą na adres urzędu gminy z dopiskiem: "Dotyczy
naboru na stanowisko pracy referent ds. rozliczeń budżetowych". Aplikacje,
które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie
umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy
Opatówek pod adresem internetowym www.bip.opatowek.pl oraz na
tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy.
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
Załącznik Nr 1
do Ogłoszenia
z dnia 14 lutego 2007r.
Imię
........................................
Nazwisko................................
Adres......................................
Telefon...................................
PODANIE
Proszę
o przyjęcie mnie do pracy w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy w Opatówku na
stanowisko pracy ds. rozliczeń budżetowych.
.................................................. .......................................................
(miejscowość, dnia) (podpis)
Załącznik Nr 2
do Ogłoszenia
z dnia 14 lutego 2007r.
ŻYCIORYS
1.
Imię
2.
Nazwisko
3.
Adres zamieszkania
4.
Data urodzenia
5.
Telefon
6.
Wykształcenie (szkoła/uczelnia, rok ukończenia, uzyskany tytuł).
7.
Kursy i szkolenia (kto organizował, rok ukończenia)
8.
Doświadczenie zawodowe( okresy zatrudnienia, stanowiska, zakresy
obowiązków, inne informacje).
9.
Posiadane uprawnienia (termin uzyskania, rodzaj uprawnienia).
10.
Informacja o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
11.
Inne informacje (języki, uzdolnienia, zainteresowania itp.).
Załącznik Nr 3
do Ogłoszenia
z dnia 14 lutego 2007r.
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY
- Imię
(imiona) i
nazwisko....................................................................................................
- Imiona
rodziców.................................................................................................................
- Data
urodzenia..................................................................................................................
- Obywatelstwo....................................................................................................................
- Numer
ewidencyjny
PESEL...............................................................................................
- Numer
identyfikacji podatkowej
NIP..................................................................................
- Dokładny
adres miejsca
zamieszkania..............................................................................
Adres do
korespondencji....................................................................................................
- Wykształcenie....................................................................................................................
...........................................................................................................................................
(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
...........................................................................................................................................
(zawód, specjalność, stopień, tytuł
zawodowy - naukowy)
- Wykształcenie
uzupełniające.............................................................................................
...........................................................................................................................................
(kurs, studia podyplomowe, data
ukończenia lub rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)
- Przebieg
dotychczasowego zatrudnienia
..........................................................................
............................................................................................................................................
............................................................................................................................................
............................................................................................................................................
(wskazać okresy zatrudnienia u
kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)
- Dodatkowe
uprawnienia , umiejętności, zainteresowania (np. stopień znajomości
języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)
............................................................................................................................................
............................................................................................................................................
- Stan
rodzinny......................................................................................................................
............................................................................................................................................
............................................................................................................................................
(imiona i nazwiska oraz daty
urodzenia dzieci)
- Powszechny
obowiązek obrony:
a)
stosunek do
powszechnego obowiązku obrony
...................................................
b)
stopień
wojskowy.................................nr specjal.
wojskowej................................
c)
przynależność
ewidencyjna do
WKU....................................................................
d)
numer
książeczki wojskowej
................................................................................
e)
przydział
mobilizacyjny do sił zbrojnych RP..........................................................
- Osoba,
którą należy zawiadomić w razie
wypadku............................................................
...........................................................................................................................................
(imię i nazwisko, adres, telefon)
- Oświadczam,
że dane zawarte w pkt 1, 2, 3 i 5 są zgodne z dowodem osobistym seria
................................ nr
......................................... wydanym przez..................................
................................................. w
............................................. albo innym dowodem
tożsamości
........................................................................................................................
....................................................... ..........................................................
(miejscowość i data)
(podpis osoby składającej kwestionariusz)
|