OGŁOSZENIE
z
dnia 7 kwietnia 2014 roku
WÓJT
GMINY OPATÓWEK
OGŁASZA
NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
W
WYDZIALE ROLNICTWA GOSPODARKI GRUNTAMI I OCHRONY ŚRODOWISKA
W
URZĘDZIE GMINY W OPATÓWKU
1.
Stanowisko pracy: referent ds. gospodarki odpadami
komunalnymi w Urzędzie Gminy w Opatówku.
2.
Wymagania niezbędne:
Spełnienie wymagań z art.6 ust.1 do ust.3 Ustawy o
pracownikach samorządowych, tj.:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z
praw publicznych,
-
kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na w/w
stanowisku,
-
wykształcenie wyższe,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
minimum 2-letni staż pracy.
3.
Wymagania dodatkowe:
-
obsługa komputera - podstawowa znajomość pakietu biurowego MS
Office,
-
umiejętności organizacyjne, dyspozycyjność, kreatywność,
obowiązkowość,
-
znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na
stanowisku pracy, tj. m.in.:
1)
Ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o zużytym sprzęcie
elektrycznym i elektronicznym, o bateriach i akumulatorach, o odpadach, o
ochronie środowiska, ustawy o egzekucji w administracji,
2)
Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
3)
Ustawy o samorządzie gminnym,
4)
Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do tych
ustaw.
-
preferowany kandydat:
1)
z doświadczeniem w zakresie gospodarki odpadami, mile widziane
doświadczenie w administracji publicznej,
2)
z wykształceniem wyższym o kierunku ochrona środowiska, inżynieria
środowiska, ekonomia, administracja samorządowa,
lub innym odpowiadającym zakresowi zadań wykonywanych na
stanowisku, w zakresie wymienionym powyżej.
4.
Zakres obowiązków (czynności) na zajmowanym stanowisku:
-
prowadzenie całokształtu spraw związanych z wdrażaniem i
funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy
Opatówek,
-
obsługa systemu informatycznego w zakresie systemu gospodarki
odpadami komunalnymi,
-
stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich
właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami
komunalnymi,
-
współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów
uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i
porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja,
-
współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o
udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów
komunalnych, opracowanie SIWZ do zamówienia,
-
przygotowywanie oraz przedkładanie odpowiednim organom
przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dot. gospodarowania odpadami
komunalnymi,
-
kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów
prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych,
pozbywania się nieczystości płynnych oraz regulaminu utrzymania czystości i
porządku na terenie Gminy Opatówek (w tym sprawdzanie stanu faktycznego w
terenie),
-
współpraca z organami administracji publicznej, organami
ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami
komunalnymi,
-
planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska
w zakresie gospodarki odpadami,
-
prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców
gminy,
-
opracowywanie informacji do zamieszczenia na stronach
internetowych gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi,
-
prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym opracowywanie
projektów decyzji w zakresie realizowania obowiązków wynikających z
regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Opatówek,
-
prowadzenie postępowań egzekucyjnych dotyczących opłat i kar
naliczonych z tytułu prowadzonej gospodarki odpadami komunalnymi oraz
pozbywania się nieczystości płynnych, współpraca z Wydziałem Finansowym w tym
zakresie,
-
prowadzenie ewidencji deklaracji o wysokości opłat za
gospodarowanie odpadami komunalnymi, w tym przyjmowanie i prowadzenie
weryfikacji deklaracji,
-
zapewnienie objęcia wszystkich mieszkańców gminy Opatówek
zorganizowanym systemem odbierania wszystkich rodzajów odpadów komunalnych,
-
prowadzenie ewidencji nieruchomości, na których powstają odpady
komunalne,
-
organizacja i prowadzenie (w tym uruchomienie) PSZOK,
-
prowadzenie rejestru i innych spraw związanych z przydomowymi
oczyszczalniami,
-
pełnienie funkcji koordynatora pomiędzy Gminą Opatówek a
Związkiem Komunalnym Gmin "Czyste Miasto Czysta Gmina",
-
realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów
prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i
zagospodarowania odpadów komunalnych,
-
monitoring prawidłowości realizacji umowy na wywóz odpadów
komunalnych przez przedsiębiorcę, który w związku z wygranym przetargiem na
obsługę został do tego zobowiązany (zgodność z harmonogramem, odbiór odpadów
wielogabarytowych, prawidłowość wystawianych sprawozdań kwartalnych oraz kart
odpadów i realizacji pozostałych obowiązków wynikających z umowy),
-
wykonywanie innych zadań wynikających z bieżących potrzeb
Wydziału.
5.
Warunki pracy:
-
wymiar czasu pracy: pełny etat,
-
miejsce pracy: Urząd Gminy w Opatówku,
-
po umowie na czas określony możliwość zatrudnienia na czas
nieokreślony.
6.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-
list motywacyjny - własnoręcznie podpisany przez kandydata,
-
CV (życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej) - własnoręcznie
podpisany przez kandydata,
-
poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia
dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz
poświadczającego obywatelstwo kandydata,
-
poświadczone notarialnie lub przez kandydata za zgodność z
oryginałem kopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej
(świadectwa pracy),
-
poświadczone notarialnie lub przez kandydata za zgodność z
oryginałem kopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie,
dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
-
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do
wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się
postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie
dyscyplinarne,
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem
za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia
funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w
art.31 ust 1 pkt 4 Ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za
naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114,
z późn. zm.),
-
oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności
prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
-
oryginał kwestionariusza osobowego wg wzoru określonego w
załączniku do niniejszego ogłoszenia - własnoręcznie podpisany przez
kandydata.
Wymagane dokumenty: list
motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101,
poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 ze zm.)".
Oferty z wymaganymi dokumentami
kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: "Nabór
na stanowisko referenta ds. gospodarki odpadami komunalnymi w Urzędzie
Gminy w Opatówku" drogą pocztową lub osobiście w sekretariacie
Urzędu do dnia 05 maja 2014r. do godziny 15:00.
Oferty złożone po terminie nie
będą rozpatrywane.
Lista kandydatów, którzy
spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie
umieszczona na stronie internetowej: www.bip.opatowek.pl (zakładka
ogłoszenia) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu, po upływie terminu do
złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze. Osobą upoważnioną do
kontaktu jest Maria-Iwona Gruszka - Gł. Specjalista ds. kadr i organizacji, tel.
(62) 76-18-080 w. 40.
Urząd Gminy zastrzega sobie
prawo nie zwracania dostarczonych dokumentów aplikacyjnych.
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
Załącznik do Ogłoszenia
z dnia 7 kwietnia 2014 r.
KWESTIONARIUSZ
OSOBOWY
DLA
OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
1. Imię (imiona) i nazwisko ............................................................................................................
2. Imiona rodziców ........................................................................................................................
3. Data i miejsce urodzenia ...........................................................................................................
4. Obywatelstwo ...........................................................................................................................
5. Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) .........................................................................
................................................................................................................................................
6.
Wykształcenie ..........................................................................................................................
(nazwa
szkoły i rok jej ukończenia)
................................................................................................................................................
(zawód, specjalność,
stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)
7.
Wykształcenie uzupełniające .....................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
(kursy,
studia podyplomowe, data ukończenia nauki
lub data
rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)
8.
Przebieg dotychczasowego zatrudnienia .....................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
(wskazać
okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)
9.
Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania ................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
(np. stopień znajomości
języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)
10.
Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1-3 są zgodne z
dowodem osobistym seria ...........................
nr ....................... wydanym przez .............................................................................................
lub innym dowodem tożsamości .................................................................................................
........................................................ ........................................................
(miejscowość i data) (podpis
osoby
ubiegającej
się o zatrudnienie)
|