OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Opatówek:
przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Rożdżały
Publikacja
obowiązkowa.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1)
Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Opatówek, do kontaktów:
Krzysztof Matusiak, Beata Berezowska, ul. Plac Wolności 14, 62-860
Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, fax 062 7618017,
e-mail: przetargi@opatowek.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL):
www.bip.opatowek.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot.
dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano
wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub
oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do
kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty
działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych
zamawiających: Nie.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Rożdżały.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót
budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane,
wykonanie.
Główne miejsce
lub lokalizacja robót budowlanych: Rożdżały, gmina Opatówek, powiat kaliski,
województwo wielkopolskie..
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas
trwania umowy ramowej:
Wartość
umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa
nawierzchni z pospółki kamienno-żwirowej na nawierzchnię asfaltową od km.
0+000 do km. 1+400 drogi gminnej w miejscowości Rożdżały, gmina Opatówek,
powiat kaliski.
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach
potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty
budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: warunki określono w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.24.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita
wielkość lub zakres: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Rożdżały o
długości 1400 m. Dolna podbudowa z tłucznia kamiennego twardego o gr. 15 cm i
szer. 4,5 m Górna podbudowa z tłucznia kamiennego + kliniec o gr. 5 cm i
szer. 4,5 m Nawierzchnia z masy mineralno-asfaltowej dla ruchu KR1-KR2 o gr.
4 cm i szer. 4 m.
3) Czas trwania zamówienia lub termin
wykonania: Pożądany; okres w dniach: 45
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
Informacja
na temat wadium: 5.000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych
2) Warunki udziału
Informacje
dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do
oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis
warunków udziału w postępowaniu: określono w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: określono w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1)
Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy
zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
3) Informacje
administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji
istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.bip.opatowek.pl.
Opłata:
Warunki i sposób płatności: SIWZ dostępna w siedzibie zamawiającego pokój nr
7..
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający
przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub
informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2006 godzina 09:45.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
18.07.2006, godzina 10:00, Urząd Gminy, 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14,
pokój nr 13..
SEKCJA
VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego
ogłoszenia: 06.06.2006.
|