Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 250 z dnia 21.09.2006
POZYCJA 49274
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Opatówek: budowa sali sportowej z zapleczem przy Zespole
Szkół w m. Chełmce
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów:
Gmina Opatówek, do kontaktów: Krzysztof Matusiak, Beata Berezowska, ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
fax 062 7618017, e-mail: przetargi@opatowek.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL):
www.opatowek.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot.
dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano
wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub
oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do
kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty
działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych
zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa
sali sportowej z zapleczem przy Zespole Szkół w m. Chełmce.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót
budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane,
wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina
Opatówek, miejscowość Chełmce.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną
udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa sali
sportowej z zapleczem. Powierzchnia zabudowy wynosi 662,84 m2. Kubatura
6116,79 m3. Sala o wymiarach 22,55x14,32m. W części zaplecza zaprojektowano 2
sale do zajęć specjalistycznych, 3 szatnie wraz z zespołem sanitariatów,
magazyn sprzętu, pomieszczenie dla nauczycieli w-f, pomieszczenie
gospodarcze. Na I piętrze w korytarzu przewidziana jest galeria dla widowni.
W ramach zamówienia należy wykonać również przyłącze wody, odprowadzanie
ścieków sanitarnych, kotłownię gazową, wewnętrzną instalację c.o., wewnętrzną
instalację wod-kan., wewnętrzną instalację gazową, wewnetrzną instalację
elektryczną, przyłącze energatyczne n/n, zagospodarowanie terenu
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach
potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty
budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze specyfikacją
techniczną wykonania i odbioru robót
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.22.22.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej
60.000 euro
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany;
data zakończenia: 31.07.2008
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 25.000,00 zł.
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i
formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne,
finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie
prawnym i spełniający niżej podane warunki:
1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z
postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
2. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawca musi udowodnić, że znajduje się w sytuacji
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadać wysokość obrotów
firmy w roku 2005 - 1.000.000,00 zł. - minimum.
4. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio
wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:
Stanowisko : kierownik budowy musi posiadać uprawnienia
budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz musi należeć do Izby
Inżynierów Budownictwa,- kierownik robót sanitarnych musi posiadać
uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,
instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz musi
należeć do Izby Inżynierów Budownictwa,
- kierownik robót elektrycznych musi posiadać uprawnienia
budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych oraz musi należeć do Izby Inżynierów
Budownictwa
5. Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował w okresie
ostatnich 5 lat (2001 - 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zadanie dotyczące budowy sali sportowej
o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł. zadanie potwierdzone referencjami
stwierdzającymi należyte ich wykonanie.
6. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument
ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału
w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od
wykonawców oparty będzie na zasadzie ( spełnia / nie spełnia ), w oparciu o
informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez
wykonawców do oferty.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty
poświadczające oraz informacje:
1. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu
prawnego w zakresie objętym zamówieniem /wypis z rejestru prowadzonego przez
sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/ wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznej
/załącznik nr 1 do formularza oferty/ wraz z aktualnymi zaświadczeniami:
a/ zaświadczeniem z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z
należnościami podatkowymi lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu /wystawionych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/,
b/ zaświadczeniem z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie,
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert,
c/ informację z Krajowego Rejestru Karnego albo
równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego
kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy,lub informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa
wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości;
2/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie;
3/ nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych
dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 zastępuje się je dokumentem zawierającym
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania.
4. Oświadczenie finansowe na formularzu stanowiącym
załącznik nr 2 formularza oferty, potwierdzone zaświadczeniem z Urzędu
Skarbowego, lub sprawozdaniem finansowym, a jeżeli podlega ono badaniu przez
biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o
badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do
sporządzania sprawozdania finansowego, innymi dokumentami określających
obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ubiegły rok o wysokości
obrotów, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres.
5. Wykaz personelu na formularzu stanowiącym załącznik nr
3 Formularza oferty odpowiedzialnego za realizację zamówienia z
udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do
kierowania robotami).
6. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w realizacji zamówienia
w zakresie budowy sali sportowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do
formularza oferty wraz z referencjami poprzednich zamawiających.
7. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im
części zamówienia /jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców/ na
załączniku nr 5 wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości do współpracy.
8. Wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem
ofertowym stanowiącym załącznik nr 6.
9. Zaparafowany projekt umowy jako załącznik nr 7.
10. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium jako załącznik nr 8.
11. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej jako załącznik nr 9.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni
do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych
warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opatowek.pl.
Opłata: 366 Waluta PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie zamawiającego,
przelew na konto nr 43840400062004001449640001 BS Ziemi Kaliskiej
O/Opatówek..
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie
się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie
otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 17.10.2006 godzina 09:45.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.10.2006,
godzina 10:00, Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, pokój nr 15.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego
ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.09.2006.
|