Biuletyn Zamówień
Publicznych Nr 270 z dnia 10.10.2006
POZYCJA 52608
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Opatówek: świadczenie usług przewozowych
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów:
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół, do kontaktów: 1.Arkadiusz
Łańduch, 2.Halina Janiak, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 1.062
7618453 wew. 47, 2. tel.jw. wew. 44, fax 062 7618017, e-mail:
zeasopatowek@wp.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL):
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot.
dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano
wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub
oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do
kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty
działalności: Gminna Jednostka Organizacyjna; Edukacja.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych
zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług przewozowych.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót
budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria
usług: nr 60.
Główne miejsce świadczenia usług: teren gminy Opatówek.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną
udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie
usług przewozu osób - uczniów do Zespołu Szkół w Rajsku i Tłokini Wielkiej
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach
potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty
budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 60.11.31.00.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej
60 000 euro
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany;
data zakończenia: 31.12.2007
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i
formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne,
finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie
prawnym i spełniający niżej podane warunki:
1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z
postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
2. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawca musi udowodnić, że posiada potencjał kadrowy
odpowiedni pod względem kwalifikacji w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:
Stanowisko - kierowca - prawo jazdy kat. D minimum trzy
osoby.
4. Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował w okresie
ostatnich 3 lat (2003 - 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie o podobnym charakterze,
potwierdzone referencjami stwierdzającymi należyte jego wykonanie.
5. Wykonawca musi udowodnić, że posiada potencjał lub ma
zapewniony dostęp (poprzez zawarte umowy dzierżawy, najmu, kupna lub inne) do
w pełni sprawnego sprzętu środków gwarantującego terminowe i jakościowo dobre
wykonanie zamówienia:
- Autobus minimum 3 szt.
6. Wykonawca musi zapewnić dozór nad dziećmi w trakcie
jazdy przez osobę inną niż kierowca
7. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału
w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od
wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia/nie spełnia), w oparciu o
informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez
wykonawców do oferty.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające
oraz informacje:
1. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu
prawnego w zakresie objętym zamówieniem /wypis z rejestru prowadzonego przez
sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/ wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznej /załącznik nr 1 do formularza oferty/ wraz z aktualnymi
zaświadczeniami:
a/ zaświadczeniem z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z
należnościami podatkowymi lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu /wystawionych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/,
b/ zaświadczeniem z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
c/ informację z Krajowego Rejestru Karnego albo
równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego
kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy, lub informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa
wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie;
3/ nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych
dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 zastępuje się je dokumentem zawierającym
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania.
4. Wykaz personelu na formularzu stanowiącym załącznik nr
2 Formularza oferty, odpowiedzialnego za realizację zamówienia z
udokumentowaniem jego kwalifikacji /kserokopia umowy o pracę, świadectwo
pracy, prawo jazdy itp./.
5. Wykaz sprzętu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3
do formularza oferty przewidzianego do realizacji zamówienia z
udokumentowaniem jego posiadania (umowy: kupna, najmu, dzierżawy).
6. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie realizacji
zamówień na świadczenie usług przewozu uczniów stanowiącym załącznik nr 4 do
formularza oferty wraz z referencjami poprzednich zamawiających.
7. Oświadczenie o posiadaniu transportu załącznik nr 5.
8. Oświadczenie dotyczące dozoru nad dziećmi załącznik nr
6.
9. Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 7.
10. Zaparafowany projekt umowy jako załącznik nr 8.
11. Dowód wpłacenia /wniesienia/ wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną
zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych
warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opatowek.pl.
Opłata:
Warunki i sposób płatności:
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie
się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie
otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 15.11.2006 godzina 09:45.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.11.2006,
godzina 10:00, Urząd Gminy w Opatówku, pl. Wolności 14, pokój nr 15.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego
ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.09.2006.
Dyrektor
Zespołu
Ekonomiczno -
Administracyjnego
Szkół
/-/
Arkadiusz Łańduch
|