Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 60 z dnia 21.03.2007
POZYCJA 17937
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Opatówek: wykonanie modernizacji z rozbudową SUW Tłokinia
Wielka, gm. Opatówek
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów:
Gmina Opatówek, do kontaktów: Krzysztof Matusiak - sprawy formalne
Anna Frankowska - sprawy merytoryczne, ul. Plac Wolności
14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, fax 062
7618017, e-mail: przetargi@opatowek.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL):
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot.
dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano
wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub
oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do
kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty
działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających:
Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie modernizacji z rozbudową SUW Tłokinia Wielka, gm. Opatówek.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót
budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane,
wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina
Opatówek, miejscowość Tłokinia Wielka..
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną
udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie
modernizacji z rozbudową stacji uzdatniania wody SUW Tłokinia Wielka, gm.
Opatówek obejmuje:
- montaż urządzeń uzdatniania wody(napowietrzanie wody w
aeratorach
o średnicy 1200 mm i średnicy 1000 mm, w celu uzdatnienia
wody
przyjęto zastosowanie pionowych filtrów pospiesznych o
średnicy 1600
mm wkładem piaskowo -żwirowo - brausztynowym i powierzchni
filtracji
2,0 m2
- budowa odstojnika wód popłucznych o średnicy 5,0 m i
objętości 17,6
m3
- wykonanie niezbęnych przełączeń istniejącej sieci
- rozbudowa budynku stacji uzdatniania wody
- wykonanie zasilania stacji uzdatniania wody oraz
modernizacja
rozdzielni elektrycznej
- wykonanie drogi wewnętrznej wraz z chodnikiem.
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach
potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty
budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze specyfikacją
techniczną wykonania i odbioru robót.
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.25.21.26.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej
60.000 euro.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany;
okres w dniach: 140
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 5000.00 zł
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i
formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne,
finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania
w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki:
1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z
postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
2. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w art.22 ust.1
ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawca musi udowodnić, że znajduje się w sytuacji
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadać wysokość obrotów
firmy w roku 2006 - -300000,00 zł.-minimum.
4. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio
wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:
Stanowisko :
- kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz musi należeć do Izby Inżynierów
Budownictwa, - kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń,
wodociągowych
i kanalizacyjnych oraz musi należeć do Izby Inżynierów
Budownictwa, - kierownik robót elektrycznych musi posiadać uprawnienia
budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń
elektrycznych
i elektroenergetycznych oraz musi należeć do Izby
Inżynierów Budownictwa. 5. Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował w okresie
ostatnich 5 lat (2002 - -2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie
co najmniej 2 zadania dotyczące budowy, modernizacji,
rozbudowy stacji uzdatniania wody o wartości nie mniejszej niż 300000.00 zł.
każde zadanie potwierdzone referencjami stwierdzającymi należyte ich
wykonanie.
6. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument
ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału
w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od
wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia/nie spełnia), w oparciu o
informacje zawarte
w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez
wykonawców do oferty.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty
poświadczające oraz informacje:
1. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu
prawnego w zakresie objętym zamówieniem /wypis z rejestru prowadzonego przez
sąd lub wypis
z ewidencji działalności gospodarczej/ wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Oświadczenie,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na
podstawie art.22 ust.1
i art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
/załącznik nr 1 do formularza oferty/ wraz z aktualnymi zaświadczeniami:
a/ zaświadczeniem z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z
należnościami podatkowymi lub zaświadczeniem,że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu /wystawionych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/,
b/ zaświadczeniem z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie,
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert,
c/ informację z Krajowego Rejestru Karnego albo
równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego
kraju pochodzenia osoby
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,lub
informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1
pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa
wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że:1/
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;2/ nie orzeczono
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;3/ nie zalega z uiszczeniem
podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz
informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1
pkt 4-8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby
lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4. Oświadczenie finansowe na formularzu stanowiącym
załącznik nr 2 formularza oferty, potwierdzone zaświadczeniem z Urzędu
Skarbowego,lub sprawozdaniem finansowym, a jeżeli podlega ono badaniu przez
biegłego rewidenta zgodnie
z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym
sprawozdaniu albo
w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania
sprawozdania finansowego,innymi dokumentami określających obroty, zysk oraz
zobowiązania
i należności - za ubiegły rok o wysokości obrotów, a
jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres.
5. Wykaz personelu na formularzu stanowiącym załącznik nr
3 Formularza oferty odpowiedzialnego za realizację zamówienia z
udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do
kierowania robotami).
6. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w realizacji zamówienia
w zakresie dotyczącym budowy, modernizacji, rozbudowy stacji uzdatniania wody
budowy na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do formularza oferty wraz z
referencjami poprzednich zamawiających.
7. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im
części zamówienia /jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców/ na
załączniku nr 5
wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości do
współpracy.
8. Wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem
ofertowym stanowiącym załącznik nr 6.
9. Zaparafowany projekt umowy jako załącznik nr 7.
10. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium jako załącznik nr 8.
11. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej jako załącznik nr 9.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną
zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych
warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opatowek.pl.
Opłata:
Warunki i sposób płatności:
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie
się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie
otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 25.04.2007 godzina 09:45.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.04.2007,
godzina 10:00, Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, pokój nr 15..
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego
ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.03.2007.
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|