Biuletyn
Zamówień Publicznych Nr 73 z dnia 10.04.2007
POZYCJA
21106
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Opatówek:
przebudowa ulicy Kościelnej w m. Opatówek o długości 428 mb.
Publikacja
nieobowiązkowa.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1)
Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Opatówek, do kontaktów:
Krzysztof Matusiak, Halina Korzepska, ul. Plac Wolności 14, 62-860 Opatówek,
woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, fax 062 7618017, e-mail:
przetargi@opatowek.pl.
Adresy
internetowe
Ogólny
adres internetowy zamawiającego (URL):
Adres
profilu nabywcy (URL):
Adres
internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu
zakupów (URL):
Więcej
informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej
do kontaktów.
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla
osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj
zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja
samorządowa; Ogólne usługi publiczne.
Zamawiający
dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Opis
1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy Kościelnej w
m. Opatówek o długości 428 mb.
1.2)
Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw
lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
Główne
miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Powiat kaliski, gmina Opatówek,
miejscowość Opatówek..
1.3)
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4)
Informacje na temat umowy ramowej:
Czas
trwania umowy ramowej:
Wartość
umowy ramowej:
Częstotliwość
oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5)
Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy Kościelnej o długości 428
mb. Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 4 cm - warstwa
ścieralna. Ułożenie jednostronnego krawężnika, wykonanie przykanalików z rur
kanalizacyjnych oraz ścieku z elemenmtów betonowych. Podbudowa gr. 30 cm z
kruszywa łamanego granitowego.
1.6)
Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez
oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez
zamawiającego: Zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
1.7)
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.20.
1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2)
Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita
wielkość lub zakres: Wartość zamówienia poniżej 60.000 euro.
3) Czas
trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 40
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
Informacja
na temat wadium: 6.000,00 zł.
2)
Warunki udziału
Informacje
dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do
oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis
warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej
podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z
postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych. 2. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca musi udowodnić, że znajduje
się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadać
wysokość obrotów firmy w roku 2006 - 250.000,00 zł. - minimum. 4. Wykonawca
musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu
obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko : kierownik budowy musi
posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych obiektów
budowlanych oraz musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa,- kierownik
robót musi posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w specjalności
instalacyjnej
w
zakresie kanalizacji deszczowej oraz musi należeć do Izby Inżynierów
Budownictwa. 5. Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował w okresie ostatnich
5 lat (2002 - 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie co najmniej 2 zadania związane z budową lub przebudową dróg (
wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej wraz z kanalizacją
deszczową ) o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł.każde zadanie
potwierdzone referencjami stwierdzającymi należyte ich wykonanie. 6.
Wykonawca musi zapewnić niezbędny sprzęt do wykonania zamówienia tj.:-
Koparko - ładowarka 0,6 m3 - szt.1- Koparko - spycharka 0,15 m3 na podwoziu
ciągnika kołowego - szt.1- Równiarka samojezdna - szt. 1- Walec wibracyjny
samojezdny 0,6t - szt.1- Walec wibracyjny ogumiony 15t - szt.1- Walec
statyczny samojezdny 10t - szt. 2- Samochód samowyładowczy 5 -10t i więcej -
szt. 2- Wibrator powierzchniowy i ubijak spalinowy - szt. 2 - Skrapiarka
ciągnikowa - szt.1- Rozkładarka mas bitumicznych szer. do 5,0 m - szt. 1-
Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 30t - szt. 1 7. Wykonawca musi
posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej. 8. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób
dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie
na zasadzie ( spełnia / nie spełnia ), w oparciu o informacje zawarte w
dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez wykonawców do oferty.
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy
do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny
dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym
zamówieniem /wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji
działalności gospodarczej/ wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo
zamówień publicznej /załącznik nr 1 do formularza oferty/ wraz z aktualnymi
zaświadczeniami: a/ zaświadczeniem z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z
należnościami podatkowymi lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu /wystawionych nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/, b/ zaświadczeniem z
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami oraz
składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeniem, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, c/ informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego
zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, lub
informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsca
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;2/
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;3/ nie zalega z
uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 zastępuje się je dokumentem zawierającym
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania. 4. Oświadczenie finansowe na formularzu stanowiącym
załącznik nr 2 formularza oferty, potwierdzone zaświadczeniem z Urzędu
Skarbowego, lub sprawozdaniem finansowym, a jeżeli podlega ono badaniu przez
biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o
badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do
sporządzania sprawozdania finansowego, innymi dokumentami określających
obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ubiegły rok o wysokości
obrotów, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. 5. Wykaz
personelu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 Formularza oferty
odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego
kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami). 6.
Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia na
załączniku nr 4, z udokumentowaniem źródeł pozyskania. 7. Dane o
doświadczeniu Wykonawcy w realizacji zamówienia w zakresie budowy sali
sportowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do formularza oferty wraz
z referencjami poprzednich zamawiających. 8. Dane dotyczące podwykonawców i
zakresu powierzonych im części zamówienia /jeśli Wykonawca przewiduje
wykorzystanie podwykonawców/ na załączniku nr 6 wraz z oświadczeniem
podwykonawcy o gotowości do współpracy. 9. Wypełniony formularz cenowy wraz z
kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 7.10. Dowód wpłacenia/wniesienia/
wadium.11. Zaparafowany projekt umowy jako załącznik nr 8.12. Polisę lub inny
dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
jako załącznik nr 9.
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1)
Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu:
2)
Kryteria oceny ofert
2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3)
Informacje administracyjne
3.1)
Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres
strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl.
Opłata:
Warunki i
sposób płatności:
3.2) Opis
potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w
dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
10.05.2007 godzina 09:45.
3.4)
Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub oferty: polski.
3.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
3.6)
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.05.2007, godzina 10:00, Urząd
Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, pokój nr 15..
SEKCJA
VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie.
2)
Informacje dodatkowe:
3) Data
wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007.
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|