Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności
14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, fax 062
7618017.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy nawierzchni drogi gminnej na zaporze
w m. Szałe, gmina Opatówek o długości 680 mb..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie przebudowy nawierzchni drogi gminnej na zaporze w m. Szałe, gmina
Opatówek. Przebudowa obejmuje wykonanie nowej nawierzchni asfaltobetonowej
(warstwy ścieralnej dla KR3 o szerokości 6,00 m, długości 680 mb grubości 4
cm wraz z regulacją pionową studzienek dla kratek wodno - ściekowych
ulicznych oraz oznakowaniem poziomym i pionowym drogi.
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.500,00 zł. Słownie: dwa
tysiące pięćset złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1.
Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na
podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca
musi spełniać wymogi zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych. 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany
personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko - kierownik
budowy musi posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych
obiektów budowlanych oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.
Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat
/2003-2007/ co najmniej 2 zadania związane z budową lub przebudową dróg
(wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej) o wartości nie
mniejszej niż 100.000,00 zł. - każde zadanie, potwierdzone referencjami
stwierdzającymi należyte ich wykonanie. 5. Wykonawca musi udowodnić, że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej. 6. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania
warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie ( spełnia / nie
spełnia ), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach
dołączonych przez Wykonawców do oferty.
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty
następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument
potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia
oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie
z wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub
wypis z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca
spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 24ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 1
do formularza oferty/. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy
wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w dokumenty potwierdzające
prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie
zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu /wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/, - aktualne
zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami i składkami na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeniem, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu /wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/, -
informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, lub informacji z
Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9
ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną, informacje powinny
dotyczyć urzędujących członków władz. 3. Dokument stwierdzający przygotowanie
zawodowe w zakresie objętym zamówieniem oraz zaświadczenie o przynależności
do Izby Inżynierów Budownictwa jako załącznik nr 2 do formularza oferty. 4.
Dane o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie realizacji zamówień związanych z
budową lub przebudową dróg ( wykonanie nawierzchni z masy mineralno -
asfaltowej) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty
wraz z referencjami poprzednich zamawiających. 5. Dane dotyczące
podwykonawców , zakres powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca
przewiduje wykorzystanie podwykonawców ) na załączniku nr 4 do formularza
oferty. 6. Wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym
stanowiącym załącznik nr 5 do formularza oferty. 7. Zaparafowany projekt
umowy jako załącznik nr 6 do formularza oferty. 8. Polisę lub inny dokument
ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej jako
załącznik nr 7 do formularza oferty.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na
której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 62-860 Opatówek, Plac
Wolności 14, pokój numer 7 w godz. 08:00 - 15:00..
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy 62 - 860 Opatówek, Plac Wolności 14, pokój numer 13..
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|