Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności
14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, fax 062
7618017.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kostki brukowej..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
dostawy.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
dostarczenie kostki brukowej ( behaton ) szarej i czerwonej o grubości 60 mmm
i 80 mmm, klasy 50 i wytrzymałości na ściskanie nie mniejszej niż 50 MPa,
gatunek 1 oraz obrzeży trawnikowych o wym. 6 x 20 x 100 gat. 1, w niżej
wymienionych ilościach i asortymentach: 1. Kostka brukowa ( behaton ) kolor
szary gr. 60 mm - 900 m2 2. Kostka brukowa ( behaton ) kolor czerwony gr. 60
mm - 400 m2 3. Kostka brukowa ( behaton ) kolor szary gr. 80 mm - 140 m2 4.
Obrzeża trawnikowe o wym. 6 x 20 x 100 - 684 mb Na wyżej wymienione wyroby
dostawca musi przedstawić aktualne atesty i certyfikaty jakości. Dostawca
dostarczy zamówiony towar na swój koszt. Miejsce dostarczenia towaru:
Gospodarstwo Pomocnicze przy Urzędzie Gminy w Opatówku ul. Szkolna 10 w dni
robocze w godz. 08:00 - 14:00.
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 28.81.31.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 3.1.
Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na
podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.2. Wykonawca
musi spełniać wymogi zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych. 3.3. Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował w okresie
ostatnich 3 lat /2005-2007/ co najmniej 2 zadania związane z dostawą kostki
brukowej o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł. - każde zadanie,
potwierdzone referencjami stwierdzającymi należyte ich wykonanie. 3.4.
Wykonawca musi przedstawić aktualne atesty i certyfikaty oferowanych wyrobów.
3.5. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od
Wykonawców oparty będzie na zasadzie ( spełnia / nie spełnia ), w oparciu o
informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców
do oferty.
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty
poświadczające oraz informacje: 4.1. Aktualny dokument potwierdzający, że
profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że
Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z
wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis
z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Oświadczenie, że
Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega
wykluczeniu na podstawie art. 24ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
/załącznik nr 1 do formularza oferty/. Zamawiający zastrzega sobie prawo
żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w dokumenty
potwierdzające prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z Urzędu
Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert/, - aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami
i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeniem, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert/, - informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego
zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, lub
informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną,
informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 4.3. Dane o
doświadczeniu Wykonawcy w zakresie realizacji zamówień związanych z dostawą
kostki brukowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty
wraz z referencjami poprzednich zamawiających. 4.4. Wypełniony formularz
cenowy stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty. 4.5. Zaparafowany
projekt umowy jako załącznik nr 4 do formularz oferty. 4.6. Wymagane aktualne
atesty i certyfikaty wraz z nazwą producenta i parametrami technicznymi
oferowanych wyrobów jako załącznik nr 5 do formularza oferty.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na
której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 62 - 860 Opatówek,
Plac Wolności 14, pokój nr 7 w godz. 08:00 - 15:00..
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy 62 - 860 Opatówek, Plac Wolności 14, pokój nr 13.
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|