Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności
14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, fax 062
7618017.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy nawierzchni drogi gminnej w
miejscowości Sierzchów - Borów, gmina Opatówek o długości 920 mb..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt obejmuje przebudowę
nawierzchni gruntowej w miejscowości Sierzchów - Borów, gmina Opatówek o
długości 920 mb. Przyjęto: - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem
naturalnym o szerokości 4,50 m i grubości do 10 cm, - wykonanie dolnej
podbudowy z kruszywa łamanego (gabro, melafir) o szerokości 4,50 m i grubości
10 cm.
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł. Słownie: dwa
tysiące złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki:
1.Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na
podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca
musi spełniać wymogi zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych. 3.Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany
personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko - kierownik
budowy musi posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych
obiektów budowlanych oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Wykonawca
musi udowodnić, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat /2003-2007/ co
najmniej 2 zadania związane z budową lub przebudową dróg (wykonanie dolnej
podbudowy z kruszywa) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. - każde
zadanie, potwierdzone referencjami stwierdzającymi należyte ich wykonanie.
5.Wykonawca musi udowodnić, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.Wykonawca musi
spełniać wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sposób
dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na
zasadzie (spełnia / nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w
dokumentach, oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców do oferty.
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty
następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1.Aktualny dokument
potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi
zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie
prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego
przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie,
że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega
wykluczeniu na podstawie art. 24ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
/załącznik nr 1 do formularza oferty/. Zamawiający zastrzega sobie prawo
żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w dokumenty
potwierdzające prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z Urzędu
Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert/, - aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z
opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub
zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie,
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert/, - informację z Krajowego Rejestru Karnego albo
równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego
kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy, lub informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną,
informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 3.Dokument
stwierdzający przygotowanie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem oraz
zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa jako załącznik
nr 2 do formularza oferty. 4.Dane o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie
realizacji zamówień związanych z budową lub przebudową dróg (wykonanie dolnej
podbudowy z kruszywa) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza
oferty wraz z referencjami poprzednich zamawiających. 5.Dane dotyczące
podwykonawców, zakres powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca
przewiduje wykorzystanie podwykonawców ) na załączniku nr 4 do formularza
oferty. 6.Wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym
stanowiącym załącznik numer 5 do formularza oferty. 7.Zaparafowany projekt
umowy jako załącznik nr 6. 8.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej jako załącznik nr 7.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na
której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 62-860 Opatówek, Plac
Wolności 14, pokój nr 7 w godz. 8:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14, pokój nr 13.
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|