Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności
14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, fax 062
7618017.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu na sfinansowanie wydatków
nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach w budżecie Gminy Opatówek w
roku 2007 w wysokości 800.000,00 PLN..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu na
sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach w
budżecie Gminy Opatówek w roku 2007 w wysokości 800.000,00 PLN. Okres
karencji w spłacie kredytu do dnia 30.06.2008 r. Okres spłaty kredytu
15.12.2012 r.
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 5.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1.
Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na
podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca
musi spełniać wymogi zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawca musi spełniać wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od
Wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia/nie spełnia), w oparciu o
informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców
do oferty.
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty
następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument
potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi
zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie
prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego
przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie,
że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega
wykluczeniu na podstawie art. 24ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
/załącznik nr 1 do formularza oferty/. Zamawiający zastrzega sobie prawo
żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w dokumenty
potwierdzające prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z Urzędu
Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu /wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/, - aktualne
zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami i składkami na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeniem, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert/, - informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego
zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, lub
informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną,
informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 3. Zaparafowany
projekt umowy jako załącznik nr 2.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz
dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
-
1. Cena - 95
-
2. Rodzaj i
wysokość pobieranych prowizji - 5
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na
której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opatówku, 62-860
Opatówek, Plac Wolności 14, pokój nr 7 w godz. 8:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 08:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14, pokój nr
13..
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|