Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności
14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, fax 062
7618017.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych, usług i dostaw w zakresie
napraw i konserwacji dróg gminnych w 2008 roku..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych,
usług i dostaw w zakresie napraw i konserwacji dróg gminnych w 2008 roku.
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1.
Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na
podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca
musi spełniać wymogi zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych. 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany
personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko - kierownik
budowy musi posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych
obiektów budowlanych oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.
Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat
/2003-2008/ co najmniej 1 zadanie związane z naprawą lub konserwacją dróg o
wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. (zrealizowane w ramach jednej
umowy), potwierdzone referencjami stwierdzającymi należyte ich wykonanie. 5.
Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców
oparty będzie na zasadzie (spełnia/nie spełnia), w oparciu o informacje
zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców do oferty.
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty
następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument
potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi
zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie
prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego
przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych /załącznik nr 1 do formularza oferty/. Zamawiający zastrzega
sobie prawo żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w
dokumenty potwierdzające prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z
Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert/, - aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z
opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub
zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie,
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert/, - informację z Krajowego Rejestru Karnego
albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, lub informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest
osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 3.
Dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem
oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa jako
załącznik nr 2 do formularza oferty. 4. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w
zakresie realizacji zamówień związanych z naprawą lub konserwacją dróg na
formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty wraz z
referencjami poprzednich zamawiających. 5. Dane dotyczące podwykonawców i
zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca przewiduje
wykorzystanie podwykonawców ) na załączniku nr 4 wraz z oświadczeniem
podwykonawcy o gotowości do współpracy. 6. Wypełniony formularz cenowy
stanowiący załącznik nr 5 do formularza oferty. 7. Zaparafowany projekt umowy
jako załącznik nr 6.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na
której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opatówku, Plac
Wolności 14, pokój nr 7, 62-860 Opatówek.
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, pokój nr 13, 62-860
Opatówek.
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|