Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności
14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, fax 062
7618017.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości
Michałów Trzeci, gmina Opatówek o długości 1020 mb..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni drogi
gminnej w miejscowości Michałów Trzeci, gmina Opatówek o długości 1020 mb.
Przebudowa istniejącej nawierzchni tłuczniowej na nawierzchnię
asfaltobetonową. Zakres robót obejmuje: 1. roboty pomiarowe, 2. oczyszczanie
poboczy z chwastów i wysokiej trawy, 3. ścinanie drzew, karczowanie pni z
wywozem gałęzi i dłużyc na odległość do 2 km, 4. regulacja pionowa zaworów
wodociągowych w ilości 5 szt. 5. wykonanie przepustu rurowego pod drogą, rury
o średnicy 40 cm wraz ze ściankami czołowymi z bloczków betonowych M-6, o
długości 80 m oraz przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy
20 cm, o długości 45 cm. 6. formowanie nasypów, 7. wykonanie koryta na
poszerzenia, 8. wykonanie rowów przydrożnych trójkątnych na krawędzi korony
drogi o szer. do 50 cm i głębokości do 30 cm na dł. 1020 m po obu stronach,
9. wykonanie dolnej warstwy podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego
(gabro, melafir) o grubości warstwy 8 cm po zagęszczaniu - w ilości 1060 m2,
10. wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego (gabro, melafir) o
grubości warstwy 15 cm po zagęszczaniu w ilości 4630,00 m2, 11. wykonanie
nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych (warstwa ścieralna) - grubość
warstwy 4cm po zagęszczaniu w ilości 4630,00 m2, 12. wykonanie zjazdów na
pola w ilości 22 szt. o szer. 4,0 m i dł. 3,0 m, 13. wykonanie poboczy, 14.
ustawianie znaków drogowych w ilości 5 szt.
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.500,00 zł. Słownie: dwa
tysiące pięćset złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1.
Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na
podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca
musi spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych. 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany
personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko - kierownik
budowy musi posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych
obiektów budowlanych oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.
Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat
/2004-2008/ co najmniej 2 zadania związane z budową lub przebudową dróg
(wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej) o wartości nie
mniejszej niż 150.000,00 zł. - każde zadanie, potwierdzone referencjami stwierdzającymi
należyte ich wykonanie. 5. Wykonawca musi udowodnić, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od
Wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia/nie spełnia), w oparciu o
informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców
do oferty.
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty
następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument
potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi
zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie
prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego
przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych /załącznik nr 1 do formularza oferty/. Zamawiający zastrzega
sobie prawo żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w
dokumenty potwierdzające prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z
Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu /wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/,- aktualne
zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami i składkami na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeniem, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert/, - informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego
zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, lub
informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną,
informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 3. Dokument
stwierdzający przygotowanie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem oraz
zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa jako załącznik
nr 2 do formularza oferty. 4. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie
realizacji zamówień związanych z budową lub przebudową dróg ( wykonanie
nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej) na formularzu stanowiącym
załącznik nr 3 do formularza oferty wraz z referencjami poprzednich zamawiających.
5. Dane dotyczące podwykonawców, zakres powierzonych im części zamówienia
(jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) na załączniku nr 4
do formularza oferty. 6. Wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem
ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do formularza oferty. 7. Zaparafowany
projekt umowy jako załącznik nr 6. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej jako załącznik nr 7.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na
której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opatówku, 62-860
Opatówek, Plac Wolności 14, pokój nr 7 w godz. 08:00 - 15:00..
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14, pokój nr
13..
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|