Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności
14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, fax 062
7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości
Cienia Druga - Porwity, gmina Opatówek o długości 700 mb - I Etap..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni drogi
gminnej w miejscowości Cienia Druga - Porwity, gmina Opatówek o długości 700
mb - I Etap. Przebudowa istniejącej nawierzchni gruntowej i żwirowej na
nawierzchnię asfaltobetonową. Zakres robót obejmuje : 1. Roboty pomiarowe. 2.
Wykonanie koryta o głębokości 30 cm - 831,50 m2. 3. Wykonanie rowów przydrożnych
trójkątnych na krawędzi korony drogi o szerokości 0,5 - 1,0 m głębokości 0,3
- 0,6. 4. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni - 831,50 m2. 5. Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem
naturalnym do 10 cm - 831,50 m2. 6.Wykonanie dolnej podbudowy z kruszywa
łamanego ( gabro, melafir) grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 831,50 m2.
7. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego ( gabro, melafir), grubość
warstwy po zagęszczeniu 8 cm. 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno -
asfaltowych, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm. 9. Wykonanie
przepustów pod zjazdami - rury betonowe o śr. 20 cm - 8,5 m.
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.500,00 zł. Słownie : dwa
tysiące pięćset złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1.
Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na
podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca
musi spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych. 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany
personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko - kierownik
budowy musi posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych
obiektów budowlanych oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.
Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat
/2004-2008/ co najmniej 2 zadania związane z budową lub przebudową dróg
(wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej) o wartości nie
mniejszej niż 150.000,00 zł. - każde zadanie, potwierdzone referencjami
stwierdzającymi należyte ich wykonanie. 5. Wykonawca musi udowodnić, że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej. 6. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sposób dokonywania oceny
spełniania warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia/nie
spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach
dołączonych przez Wykonawców do oferty.
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty
następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument
potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi
zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym
zgodnie z wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego przez sąd
lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że
Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
/załącznik nr 1 do formularza oferty/. Zamawiający zastrzega sobie prawo
żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w dokumenty
potwierdzające prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z Urzędu
Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert/,- aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami
i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeniem, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert/, - informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego
zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, lub
informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną,
informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 3. Dokument
stwierdzający przygotowanie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem oraz
zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa jako załącznik
nr 2 do formularza oferty. 4. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie
realizacji zamówień związanych z budową lub przebudową dróg ( wykonanie
nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej) na formularzu stanowiącym
załącznik nr 3 do formularza oferty wraz z referencjami poprzednich
zamawiających. 5. Dane dotyczące podwykonawców, zakres powierzonych im części
zamówienia (jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) na
załączniku nr 4 do formularza oferty. 6. Wypełniony formularz cenowy wraz z
kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do formularza oferty. 7.
Zaparafowany projekt umowy jako załącznik nr 6. 8. Polisę lub inny dokument
ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
jako załącznik nr 7.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na
której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opatówku, Plac
Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, numer 7 w godz.08:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, numer
13..
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|