Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności
14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, fax 062
7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ul. Ludowej - odcinek B-B w
miejscowości Opatówek o długości 450 mb - I Etap.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni ul.
Ludowej - odcinek B-B w miejscowości Opatówek o długości 450 mb - I Etap.
Przebudowa istniejącej nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z kruszywa
łamanego. Zakres robót obejmuje:1. Roboty pomiarowe.2. Regulacja pionowa
studzienek wodociągowych - 5szt. 3. Mechaniczne plantowanie terenu - 3600m2.
4.Wykonanie koryta o głębokości 20 cm - 2025 m2. 5. Wykonanie rowków
dwustronnych o szerokości do 50 cm i głębokości do 30 cm. 6. Profilowanie i
zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 2025 m2. 7.
Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubości warstwy po
zagęszczeniu 10 cm - 2025 m2. 8. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego
grubości po zagęszczeniu 15 cm - 2025 cm2. 9. Przepusty rurowe pod zjazdami -
rury PCV o śr. 20 cm ( nośność do 20 t). 10. Pionowe znaki drogowe - 6 szt.
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.500 zł Słownie: tysiąc
pięćset złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1.
Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na
podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca
musi spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych. 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany
personel w celuobsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko - kierownik
budowy musi posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych
obiektów budowlanych oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.
Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat /2004-2008/
co najmniej 2 zadania związane z budową lub przebudową dróg (z nawierzchni
gruntowej na nawierzchnię z kruszywa łamanego) o wartości nie mniejszej niż
100.000,00 zł. - każde zadanie, potwierdzone referencjami stwierdzającymi
należyte ich wykonanie. 5. Wykonawca musi udowodnić, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6. Zamawiający nie przewiduje wykonania całości lub części zamówienia przez
podwykonawców. 7. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. Sposób dokonania oceny spełniania warunków
wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie ( spełnia/nie spełnia),w
oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych przez
Wykonawców do oferty.
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty
następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument
potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi
zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie
prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego
przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych /załącznik nr 1 do formularza oferty/.Zamawiający zastrzega sobie
prawo żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w dokumenty
potwierdzające prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z Urzędu
Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert/,- aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami
i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeniem, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert/,- informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego
zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, lub
informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną,
informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 3. Dokument
stwierdzający przygotowanie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem oraz
zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa jako załącznik
nr 2 do formularza oferty. 4. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie
realizacji zamówień związanych z budową lub przebudową dróg ( wykonanie
nawierzchni z kruszywa łamanego) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do
formularza oferty wraz z referencjami poprzednich zamawiających. 5.
Wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym stanowiącym
załącznik nr 4 do formularza oferty. 6. Zaparafowany projekt umowy jako
załącznik nr 5. 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej jako załącznik nr 6.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na
której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opatówku, Plac
Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój numer 7 w godz.08:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój
numer 13.
IV.3.5) Termin związania
ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|