Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności
14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, fax 062
7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: gmina@opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie obiektu sportowego pn. Moje boisko - Orlik
2012.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa obiektu sportowego pn.
Moje boisko - Orlik 2012 1. Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 x
62,0 m o powierzchni całkowitej 1860,00 m2 (pole gry 26,0 m x 56,0 m) -
podbudowa grunt rodzimy, - warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr. 10
cm, - warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 31,5-63 mm) o gr. 10
cm, - warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr. 0-31,5 mm) o gr. 5 cm, -
warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr. 0-4 mm) o gr. 4 cm, - murawa
boisk oddzielona od sąsiadujących elementów zagospodarowania terenu za pomocą
obrzeży betonowych 8x30x100 cm układanych na ławie z betonu B15 z oporem, na
powierzchni boisk spadki o wartości minimalnej 0,5 %. Wymagania dotyczące
trawy syntetycznej: - nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej o wysokości
minimum 50 mm o źdźble prostym (monofilowym), wykonana z tworzywa PE lub PE
+PP, trawa syntetyczna po zamontowaniu wypełniona warstwą dociskową z piasku
kwarcowego oraz warstwą dynamiczną z granulatu EPDM (dopuszcza się granulat
pochodzący z recyklingu) w ilości zgodnej z zaleceniami producenta trawy.
Wyposażenie boiska do piłki nożnej: - bramki aluminiowe 2 sztuki, o wymiarach
5,0 x 2,0 m montowane w tulejach oraz siatki do bramek (ww. sprzęt sportowy
musi posiadać wymagane świadectwa i atesty bezpieczeństwa). 2. Budowę boiska
wielofunkcyjnego o powierzchni 613,11 m2 (pole do gry 15,10 x 28,10 m)
nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego syntetyczna Przekrój przez podbudowę: -
grunt rodzimy, - warstwa odsączająca z piasku o gr. 10 cm, - warstwa
konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 31,5-63 mm o gr. 10 cm, - warstwa
klinująca z kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5 mm o gr. 5 cm, - warstwa
wyrównująca z miału kamiennego (fr. 0-4 mm) o gr. 4 cm. Podbudowę należy
oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 100 x
30 x 8 cm ustawionych na ławie betonowej z betonu B10 z oporem lub
odwodnieniem liniowym (na krawędziach spadków). Na powierzchni boiska należy wyprofilować
dodatkowy spadek pomocniczy o wartości 1,0%. Wymagania dotyczące nawierzchni
boiska wielofunkcyjnego: - nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa typu EPDM o
grubości 13 mm, - nawierzchnia syntetyczna ułożona na warstwie
wyrównawczej-mineralno-syntetycznej o grubości 3,5 mm, składająca się z
granulatu gumowego, żwirku kwarcowego oraz lepiszcza poliuretanowego.
Wyposażenie do piłki koszykowej: - stojak stalowy ocynkowany regulowany o
wysięgu 160 cm, tablica 180 x 105 cm, - obręcz uchylna, siateczka do obręczy,
- ilość 4 zestawy. Wyposażenie do piłki siatkowej: - słupki stalowe montowane
na tulejach z regulacja wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym,
- siatka całosezonowa, - ilość 2 zestawy. 3. Odwodnienie boisk Drenaż pasmowy
projektuje się na obu boiskach w układzie prostopadłym względem osi
podłużnych boisk z rur drenarskich perforowanych PVC - U o następujących
danych: - drenaż zbierający Dz/Dw = 75/65 mm w rozstawie co 10,00 m - przewód
zbiorczy Dz/Dw = 126/113 mm prowadzony równolegle do ogrodzenia, poza jego
granicami 4. Oświetlenie boisk: całość oświetlenia minimum 8 lamp Boisko
piłkarskie: - maszt słup stożkowy, wysokość minimum 9,0 m z fundamentem i
poprzeczkami na projektory oraz instalacją odgromową, - natężenie
oświetlenia: średnie natężenie oświetlenia Eśr 77 lx minimalne natężenie
oświetlenia Emin 54 lx maksymalne natężenie oświetlenia Emax 119 lx
równomierność g1 Emin/Emax 1:1,41 (0,71) równomierność g2 Emin/Emax 1:2,18
(0,46). Boisko do koszykówki i siatkówki: - maszt słup stożkowy, wysokość
minimum 9,0 m z fundamentem i poprzeczkami na projektory oraz instalacją
odgromową, - natężenie oświetlenia: średnie natężenie oświetlenia Eśr 103 lx
minimalne natężenie oświetlenia Emin 76 lx maksymalne natężenie oświetlenia
Emax 136 lx równomierność g1 Emin/Emax 1:1,35 (0,74) równomierność g2
Emin/Emax 1:1,78 (0,56). 5. Ogrodzenie terenu: - ogrodzenie terenu systemowe
z funkcja piłkochwytów, na słupkach stalowych, wypełnienie z siatki stalowej
lub paneli z drutu, - wysokość ogrodzenia minimum 4,0 m, - rozstaw słupków
ogrodzenia 2,5 m, - w polach za bramkami boiska do piłki nożnej (miejsca
oznaczone na rysunku) ogrodzenie podwyższone z funkcja piłkochwytów do
wysokości minimum 6,0 m, - furtki i bramy systemowe rozwierane, - szerokość
furtki min. 1,2 m, - szer. bramy min. 3,0 m, - wysokość minimalna bramy 3,0
m, - wysokość furtki 2,0 m, - ogrodzenie zabezpieczone antykorozyjnie przez
ocynkowanie metodą ogniwową 6. Budynek wariantu STANDARD + składa się z: -
dziesięciu modułów, - wysokość 1 kondygnacja, powierzchnia 82,98 m2, -
powierzchnia użytkowa podstawa 58,20 m2, - powierzchnia konstrukcji 10,04 m2,
- kubatura 237,91 m3
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 04.12.2008.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł słownie:
dwadzieścia tysięcy złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1.
Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na
podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca
musi spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych. 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany
personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko - kierownik
budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno -
budowlanej oraz musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa, - kierownik
robót sanitarnych musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz musi należeć
do Izby Inżynierów Budownictwa, - kierownik robót elektrycznych musi posiadać
uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych oraz musi należeć do Izby Inżynierów
Budownictwa. 4. Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane
odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko do piłki nożnej o
nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz
daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty
potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje,
protokoły odbioru, itp.). 5. Wykonawca musi udowodnić, że jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej. 6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części
zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Wykonawca musi
spełniać wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Sposób
dokonania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na
zasadzie ( spełnia/nie spełnia),w oparciu o informacje zawarte w dokumentach,
oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców do oferty.
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty
następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument
potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi
zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie
prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego
przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych/załącznik nr 1 do formularza oferty/ wraz z aktualnymi
zaświadczeniami : a) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z
podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert/, b) aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub
KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert/, c) informację z Krajowego Rejestru
Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, lub informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest
osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 3.
Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa
dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec
niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczeniem
podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz
informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 4-8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby
lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykaz
personelu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 Formularza oferty, odpowiedzialnego
za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji wraz z
zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz kopie
uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami. 5. Dane o doświadczeniu
Wykonawcy w zakresie realizacji zamówień związanych z robotami budowlanymi
odpowiadającymi swoim rodzajem robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot
zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko do piłki nożnej o
nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz
daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty
potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje,
protokoły odbioru, itp.) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3. 6. Polisę
lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej jako załącznik nr 4. 7. Wypełniony formularz cenowy
wraz z kosztorysem ofertowym wykonanym na podstawie dokumentacji projektowej
i przedmiaru robót stanowiącym załącznik nr 5 do formularza oferty. 8.
Zaparafowany projekt umowy jako załącznik nr 6. 9. Dane dotyczące
podwykonawców, zakres powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca
przewiduje wykorzystanie podwykonawców) na załączniku nr 7 do formularza
oferty. 10. Dowód wpłaty wadium przetargowego, załącznik nr 8 do formularza
oferty. 11. Na nawierzchnie z trawy syntetycznej na boisko do piłki nożnej:
a) badania na zgodność z PN - EN 15330 - 1, lub aprobata techniczna ITB, lub
rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium
badającego nawierzchnie sportowe. b) Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla
obiektu wykonywanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań
laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu
nawierzchni z wymogami FIFA. 12. Na nawierzchnię syntetyczną na boisko do
koszykówki i siatkówki: a) badania na zgodność z PN - EN 14877, lub aprobata
techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań
specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe. 13. Karty
techniczne oferowanych nawierzchni potwierdzone przez jego producenta. 14.
Atesty Państwowego Zakładu Higieny dla oferowanych nawierzchni syntetycznych.
15. Autoryzację producenta trawy syntetycznej i nawierzchni poliuretanowej,
wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem
gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na
której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opatówku, Plac
Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój numer 7 w godz.08:00 - 15:00..
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój
numer 13..
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|