Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie wywozu odpadów stałych z
budynków komunalnych i terenu Gminy Opatówek.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług w zakresie wywozu
odpadów stałych z budynków komunalnych i terenu Gminy Opatówek. I.
Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych stałych z nieruchomości
zarządzanych przez Gminę Opatówek - budynki komunalne. Wywóz odpadów z
budynków komunalnych gromadzonych selektywnie na terenie 17 nieruchomości,
gdzie łączna ilość odpadów wytwarzana w ciągu tygodnia ( suma frakcji suchej
i mokrej ) wynosić będzie około 10,94 m3, a w okresie obowiązywania umowy (
pełne 104 tygodnie ) :1137,76 m3 odbywać się będzie zgodnie z następującymi
zaleceniami: 1.Odpady komunalne gromadzone selektywnie do odrębnych urządzeń
do zbierania odpadów, z podziałem na frakcję suchą i mokrą winny być
odbierane i wywożone z zachowaniem następującego podziału według załącznika
Nr 1, oraz harmonogramu wywozu nieczystości stałych załącznik Nr 6. a)1
pojemnik 0,11 na oczyszczalni ścieków z częstotliwością wywozu 1 raz w
miesiącu b)pozostałe nieruchomości wykazane w harmonogramie wywozu załącznik
Nr 6. 2.Frakcja mokra obejmuje odpady kuchenne ( resztki spożywcze, obierki )
oraz odpady zielone ( roślinne ), pozostałe odpady ( z wyjątkiem odpadów
wielkogabarytowych, niebezpiecznych, odpadów z budowy i remontów ), np. żużel
i popioły paleniskowe, pieluchomajtki, podpaski, środki higieny osobistej.
3.Frakcja sucha obejmuje odpady komunalne, które mogą być poddane
recyklingowi, w szczególności takie jak : papier i tektura nieopakowaniowa,
opakowania z papieru i tektury, opakowania wielomateriałowe, tworzywa
sztuczne nieopakowaniowe, opakowania z tworzyw sztucznych, tekstylia, szkło
nieopakowaniowe, opakowania ze szkła, metale, opakowania z blachy stalowej,
opakowania z aluminium. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Dostarczenie
i rozmieszczenie na koszt własny Wykonawcy, na wyznaczone przez Zamawiającego
( na terenie poszczególnych nieruchomości ) miejsca zbierania odpadów,
urządzeń do selektywnej zbiórki odpadów z zastrzeżeniem, że : a)ilość i
wielkość urządzeń do zbierania odpadów dla każdej nieruchomości należy
dostosować do ilości odpadów poszczególnych frakcji zgodnie z załącznikiem Nr
1. b)Zamawiający dopuszcza rozmieszczenie urządzeń do zbierania odpadów o
pojemnościach przekraczających potrzeby Zamawiającego, jednak podstawą
rozliczeń będzie łączna ilość odpadów wytworzonych na danej nieruchomości
(frakcja mokra i sucha ) w ciągu tygodnia. c)Urządzenia do zbierania odpadów
muszą spełniać wymogi określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku
na terenie Gminy Opatówek uchwalonym Uchwałą Nr 35 / 07 Rady Gminy Opatówek z
dnia 2 marca 2007 roku. 2.Wywóz odpadów komunalnych z częstotliwością
określoną w punkcie 1 podpunkt a i b strona 1. 3.Uprzątnięcie odpadów, które
wysypały się podczas załadunku. 4.Wykonywanie dezynfekcji urządzeń do
zbierania odpadów co najmniej raz na kwartał w okresie jesienno - zimowym
oraz raz na miesiąc w okresie wiosenno - letnim, przy użyciu materiałów
własnych Wykonawcy. 5.Bieżące remontowanie urządzeń do zbierania odpadów przy
użyciu materiałów własnych Wykonawcy. 6.Wymiana na koszt Wykonawcy zużytych
lub zdewastowanych urządzeń do zbierania odpadów na nowe. 7.Ustawienie na
koszt Wykonawcy nowych urządzeń do zbierania odpadów w przypadku ich
zaginięcia. 8.Wywóz odpadów wielkogabarytowych tj. stare meble, wózki
dziecięce, sprzęt gospodarstwa domowego, materace itp. - na zgłoszenie
Zamawiającego. W sytuacjach uzasadnionych, w trakcie realizacji umowy,
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany częstotliwości oraz ilości wywozu
odpadów komunalnych z poszczególnych nieruchomości oraz prawo do zmiany
liczby nieruchomości wyszczególnionych w załącznikach Nr 1 i Nr 6 . II.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wywozie odpadów komunalnych
z terenu gminy Opatówek administrowanych przez Gminę Opatówek wg wykazu
stanowiącego załącznik nr 2 , załącznik nr 3 i załącznik nr 4 zgodnie z
harmonogramem wywozu stanowiącego załącznik nr 5. W okresie objętym
zamówieniem tj. na lata 2009-2010 przewiduje się następujące, roczne ilości
odpadów : 1. około 360 m3 (frakcja zmieszana), z czego : a) wywóz
nieczystości z parku (poz. nr 1 załącznika nr 2): - w okresie IV-IX 1 x
tygodniowo, - w okresie X-III 1 x w miesiącu. b)wywóz nieczystości z koszy
ulicznych (poz. nr 2-35 załącznika nr 2) - 2 x w miesiącu c)wywóz
nieczystości stałych z targowiska gminnego oraz hali sportowej (poz. nr 36 i
37 załącznika nr 2) - 1 x w tygodniu d) wywóz nieczystości stałych z
nieruchomości w Opatówku ul. Szkolna 10 (poz. 38 załącznika nr 2) - na
zgłoszenie. e) wywóz nieczystości stałych z nieruchomości w Opatówku Plac
Wolności 14 - Urząd Gminy ( poz. 39 załącznika nr 2 ) - 1 x w tygodniu
Harmonogram wywozów wg załącznika nr 5. 2. około 340 m3 ( odpadów
wyselekcjonowanych ), z czego: a) wywóz odpadów z gniazd do selektywnej
zbiórki (poz.1-4 załącznika nr 3) - 1 x w miesiącu 10 kontenerów + 3
kontenery w miesiącach od V do końca IX. b)wywóz leków z aptek (poz. 1 - 4
złącznika nr 4) - 1 x w miesiącu (lub na zgłoszenie w przypadku przepełnienia
pojemnika). Harmonogram wywozów wg załącznika nr 5. Ponadto przedmiot
zmówienia obejmuje: 1. Dostarczenie i rozmieszczenie na koszt własny
Wykonawcy, na wyznaczone przez zamawiającego miejsca zbierania odpadów,
urządzeń do zbiórki odpadów, do frakcji zmieszanej i do selektywnej zbiórki,
odpowiedniej ilości pojemników określonej przez Zleceniodawcę, z wyłączeniem
pojemników w aptekach. a) ilość i wielkość urządzeń do zbierania odpadów
należy dostosować do ilości odpadów wykazanych w załącznikach od 2-3. b)
urządzenia do zbierania odpadów muszą spełniać wymogi określone w Regulaminie
Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Opatówek uchwalonym Uchwałą
nr 35/07 Rady Gminy Opatówek z dnia 2 marca 2007 roku. 2.Wywóz odpadów komunalnych
z częstotliwością określoną w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 5
przedmiotu zamówienia. 3.Usuwanie odpadów, które rozsypały się podczas
załadunku. 4.Utrzymanie pojemników dostarczonych przez Wykonawcę w należytym
stanie technicznym i estetycznym, poprzez dezynfekcję urządzeń co najmniej
raz na kwartał w okresie jesienno-zimowym oraz raz na m-c w okresie wiosenno
- letnim, przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy, z wyłączeniem pojemników
w aptekach. 5.Bieżące remontowanie urządzeń do zbierania odpadów przy użyciu
materiałów własnych, z wyłączeniem pojemników w aptekach. 6.Wymiana, na koszt
Wykonawcy zużytych lub zdewastowanych urządzeń do zbierania odpadów na nowe,
z wyłączeniem pojemników w aptekach 7.Ustawianie na koszt Wykonawcy nowych
urządzeń do zbierania odpadów w przypadku ich zaginięcia, z wyłączeniem
pojemników w aptekach..
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1.
Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na
podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca
musi spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat (2006 -
2008),a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co
najmniej 1 zamówienie o podobnym charakterze, potwierdzone referencjami
stwierdzającymi należyte jego wykonanie. 4. Wykonawca musi spełniać wymogi
zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sposób dokonania oceny
spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie
(spełnia/nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach,
oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców do oferty..
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty
następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument
potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi
zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie
prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego
przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych/załącznik nr 1 do formularza oferty/. Zamawiający zastrzega sobie
prawo żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w
dokumenty potwierdzające prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z
Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert/, - aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z
opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub
zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie,
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert/, - informację z Krajowego Rejestru Karnego
albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, lub informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,wystawionych nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest
osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 3.
Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa
dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2/ nie orzeczono wobec
niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3/ nie zalega z uiszczeniem
podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz
informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 4-8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby
lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dane o
doświadczeniu Wykonawcy w zakresie realizacji zamówień na świadczenie usług
wywozu odpadów stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty wraz z
referencjami poprzednich zamawiających. 5. Wypełniony formularz cenowy
stanowiący załącznik nr 3 do formularza oferty. 6. Zaparafowany projekt umowy
jako załącznik nr 4..
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej,
na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.opatowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Opatówek, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek pokój numer 7 w
godzinach 08:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy Opatówek, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek pokój
numer 13.
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|