Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było
przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP:
345413 - 2008r.
Czy w Biuletynie
Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności
14, Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, faks 062
7618017.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie wywozu odpadów stałych z
budynków komunalnych i terenu Gminy Opatówek.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
Usługi.
II.1.3) Określenie
przedmiotu zamówienia: Wykonanie usług w zakresie wywozu odpadów stałych z budynków
komunalnych i terenu Gminy Opatówek. I. Przedmiotem zamówienia jest wywóz
odpadów komunalnych stałych z nieruchomości zarządzanych przez Gminę Opatówek
- budynki komunalne. Wywóz odpadów z budynków komunalnych gromadzonych
selektywnie na terenie 17 nieruchomości, gdzie łączna ilość odpadów
wytwarzana w ciągu tygodnia ( suma frakcji suchej i mokrej ) wynosić będzie
około 10,94 m3, a w okresie obowiązywania umowy ( pełne 104 tygodnie )
:1137,76 m3 odbywać się będzie zgodnie z następującymi zaleceniami: 1.Odpady
komunalne gromadzone selektywnie do odrębnych urządzeń do zbierania odpadów,
z podziałem na frakcję suchą i mokrą winny być odbierane i wywożone z
zachowaniem następującego podziału według załącznika Nr 1, oraz harmonogramu
wywozu nieczystości stałych załącznik Nr 6. a)1 pojemnik 0,11 na oczyszczalni
ścieków z częstotliwością wywozu 1 raz w miesiącu b)pozostałe nieruchomości
wykazane w harmonogramie wywozu załącznik Nr 6. 2.Frakcja mokra obejmuje
odpady kuchenne ( resztki spożywcze, obierki ) oraz odpady zielone ( roślinne
), pozostałe odpady ( z wyjątkiem odpadów wielkogabarytowych,
niebezpiecznych, odpadów z budowy i remontów ), np. żużel i popioły
paleniskowe, pieluchomajtki, podpaski, środki higieny osobistej. 3.Frakcja
sucha obejmuje odpady komunalne, które mogą być poddane recyklingowi, w
szczególności takie jak : papier i tektura nieopakowaniowa, opakowania z
papieru i tektury, opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne nieopakowaniowe,
opakowania z tworzyw sztucznych, tekstylia, szkło nieopakowaniowe, opakowania
ze szkła, metale, opakowania z blachy stalowej, opakowania z aluminium.
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Dostarczenie i rozmieszczenie na
koszt własny Wykonawcy, na wyznaczone przez Zamawiającego ( na terenie
poszczególnych nieruchomości ) miejsca zbierania odpadów, urządzeń do
selektywnej zbiórki odpadów z zastrzeżeniem, że : a)ilość i wielkość urządzeń
do zbierania odpadów dla każdej nieruchomości należy dostosować do ilości
odpadów poszczególnych frakcji zgodnie z załącznikiem Nr 1. b)Zamawiający
dopuszcza rozmieszczenie urządzeń do zbierania odpadów o pojemnościach
przekraczających potrzeby Zamawiającego, jednak podstawą rozliczeń będzie
łączna ilość odpadów wytworzonych na danej nieruchomości (frakcja mokra i
sucha ) w ciągu tygodnia. c)Urządzenia do zbierania odpadów muszą spełniać
wymogi określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie
Gminy Opatówek uchwalonym Uchwałą Nr 35 / 07 Rady Gminy Opatówek z dnia 2
marca 2007 roku. 2.Wywóz odpadów komunalnych z częstotliwością określoną w
punkcie 1 podpunkt a i b strona 1. 3.Uprzątnięcie odpadów, które wysypały się
podczas załadunku. 4.Wykonywanie dezynfekcji urządzeń do zbierania odpadów co
najmniej raz na kwartał w okresie jesienno - zimowym oraz raz na miesiąc w
okresie wiosenno - letnim, przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy.
5.Bieżące remontowanie urządzeń do zbierania odpadów przy użyciu materiałów
własnych Wykonawcy. 6.Wymiana na koszt Wykonawcy zużytych lub zdewastowanych
urządzeń do zbierania odpadów na nowe. 7.Ustawienie na koszt Wykonawcy nowych
urządzeń do zbierania odpadów w przypadku ich zaginięcia. 8.Wywóz odpadów
wielkogabarytowych tj. stare meble, wózki dziecięce, sprzęt gospodarstwa
domowego, materace itp. - na zgłoszenie Zamawiającego. W sytuacjach
uzasadnionych, w trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo
zmiany częstotliwości oraz ilości wywozu odpadów komunalnych z poszczególnych
nieruchomości oraz prawo do zmiany liczby nieruchomości wyszczególnionych w
załącznikach Nr 1 i Nr 6 . II. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca
na wywozie odpadów komunalnych z terenu gminy Opatówek administrowanych przez
Gminę Opatówek wg wykazu stanowiącego załącznik nr 2 , załącznik nr 3 i
załącznik nr 4 zgodnie z harmonogramem wywozu stanowiącego załącznik nr 5. W
okresie objętym zamówieniem tj. na lata 2009-2010 przewiduje się następujące,
roczne ilości odpadów : 1. około 360 m3 (frakcja zmieszana), z czego : a)
wywóz nieczystości z parku (poz. nr 1 załącznika nr 2): - w okresie IV-IX 1 x
tygodniowo, - w okresie X-III 1 x w miesiącu. b)wywóz nieczystości z koszy
ulicznych (poz. nr 2-35 załącznika nr 2) - 2 x w miesiącu c)wywóz
nieczystości stałych z targowiska gminnego oraz hali sportowej (poz. nr 36 i
37 załącznika nr 2) - 1 x w tygodniu d) wywóz nieczystości stałych z
nieruchomości w Opatówku ul. Szkolna 10 (poz. 38 załącznika nr 2) - na
zgłoszenie. e) wywóz nieczystości stałych z nieruchomości w Opatówku Plac
Wolności 14 - Urząd Gminy ( poz. 39 załącznika nr 2 ) - 1 x w tygodniu
Harmonogram wywozów wg załącznika nr 5. 2. około 340 m3 ( odpadów
wyselekcjonowanych ), z czego: a) wywóz odpadów z gniazd do selektywnej
zbiórki (poz.1-4 załącznika nr 3) - 1 x w miesiącu 10 kontenerów + 3
kontenery w miesiącach od V do końca IX. b)wywóz leków z aptek (poz. 1 - 4
złącznika nr 4) - 1 x w miesiącu (lub na zgłoszenie w przypadku przepełnienia
pojemnika). Harmonogram wywozów wg załącznika nr 5. Ponadto przedmiot
zmówienia obejmuje: 1. Dostarczenie i rozmieszczenie na koszt własny
Wykonawcy, na wyznaczone przez zamawiającego miejsca zbierania odpadów,
urządzeń do zbiórki odpadów, do frakcji zmieszanej i do selektywnej zbiórki,
odpowiedniej ilości pojemników określonej przez Zleceniodawcę, z wyłączeniem
pojemników w aptekach. a) ilość i wielkość urządzeń do zbierania odpadów
należy dostosować do ilości odpadów wykazanych w załącznikach od 2-3. b)
urządzenia do zbierania odpadów muszą spełniać wymogi określone w Regulaminie
Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Opatówek uchwalonym Uchwałą
nr 35/07 Rady Gminy Opatówek z dnia 2 marca 2007 roku. 2.Wywóz odpadów
komunalnych z częstotliwością określoną w harmonogramie stanowiącym załącznik
nr 5 przedmiotu zamówienia. 3.Usuwanie odpadów, które rozsypały się podczas
załadunku. 4.Utrzymanie pojemników dostarczonych przez Wykonawcę w należytym
stanie technicznym i estetycznym, poprzez dezynfekcję urządzeń co najmniej
raz na kwartał w okresie jesienno-zimowym oraz raz na m-c w okresie wiosenno
- letnim, przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy, z wyłączeniem pojemników
w aptekach. 5.Bieżące remontowanie urządzeń do zbierania odpadów przy użyciu
materiałów własnych, z wyłączeniem pojemników w aptekach. 6.Wymiana, na koszt
Wykonawcy zużytych lub zdewastowanych urządzeń do zbierania odpadów na nowe,
z wyłączeniem pojemników w aptekach 7.Ustawianie na koszt Wykonawcy nowych
urządzeń do zbierania odpadów w przypadku ich zaginięcia, z wyłączeniem
pojemników w aptekach.
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
II.1.5) Całkowita
końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i
części: 211085.00
PLN.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie
dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
30.12.2008.
V.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT:
1.
V.3) NAZWA I ADRES
WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Przedsiębiorstwo
Usług Komunalnych Spółka Akcyjna, ul. Bażancia 1A, 62-800 Kalisz, kraj/woj.
wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O
CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z
NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
-
Cena
wybranej oferty:
211085.00
-
Oferta z
najniższą ceną:
211085.00 oferta z najwyższą ceną: 211080.00
-
Waluta: PLN.
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|