Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Opatówek w
latach 2009 - 2011.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie bankowej obsługi
budżetu Gminy Opatówek w latach 2009 - 2011 w ramach którego Zamawiający
będzie wymagał aby wybrany w postępowaniu przetargowym Wykonawca zamówienia w
zakresie umowy; na żądanie Zamawiającego: - otworzył i prowadził rachunek
bieżący i rachunki pomocnicze, - realizował polecenie przelewu, - przyjmował
wpłaty gotówkowe, - dokonywał wypłat gotówkowych, - udzielił kredyt w
rachunku bieżącym do kwoty 500.000,00 PLN rocznie bez pobierania opłat i
prowizji oraz inny opłat niż zawarte w ofercie, - udostępnił usługę
bankowości elektronicznej, umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz
uzyskiwanie bieżącej informacji o stanie rachunku, - przyjmował środki na
lokaty terminowe, - przekazywał Zamawiającemu wyciągi bankowe potwierdzające
dokonane operacje i stan salda rachunku na każdy dzień roboczy, -
oprocentował środki na rachunkach gminy i zapewnił miesięczna kapitalizację,
- przyjmował środki na lokaty over night, weekendowe bez odrębnego zlecenia,
- przyjmować wpłaty gotówkowe w kasach Wykonawcy przez klientów wpłacających
na rachunki gminy bez pobierania od wpłacających prowizji, opłat oraz innych
kosztów, - zapewnił szkolenie pracowników w zakresie obsługi i konserwacji systemu
bankowości elektronicznej zarówno na etapie wdrożenia systemu jak i w trakcie
eksploatacji, - Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i
prowizji z tytułu prowadzenia bankowej obsługi budżetu gminy poza
wymienionymi w ofercie..
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA
LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.500,00 zł słownie: tysiąc
pięćset złotych
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1.
Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na
podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca
musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych. 3. Wykonawca musi posiadać oddział /placówkę/ banku mogącą
dokonywać obsługi budżetu Gminy Opatówek w promieniu do 15 km od siedziby
zamawiającego. 4. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia/nie spełnia), w
oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych przez
Wykonawców do oferty..
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty
następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument
potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi
zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie
prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego
przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych /załącznik nr 1 do formularza oferty/.Zamawiający zastrzega sobie
prawo żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w
dokumenty potwierdzające prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z
Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert/, - aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z
opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub
zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie,
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert/, - informację z Krajowego Rejestru Karnego albo
równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego
kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy, lub informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną,
informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 3. Wykonawca
zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma
siedzibę lub miejsca zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty,
wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości; 2/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania
się o zamówienie; 3/ nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju
pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby
lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.
Oświadczenie, że Wykonawca posiada oddział /placówkę/ banku mogącą dokonywać
obsługi budżetu Gminy Opatówek w promieniu do 15 km od siedziby Zamawiającego
załącznik nr 2. 5. Dowód wpłacenia /wniesienia/ wadium. 6. Proponowany
projekt umowy na wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Opatówek, jak
również proponowanych umów dotyczących innych usług wykonywanych w ramach
przyszłej umowy, a stanowiących przedmiot zamówienia (umowy prowadzenia
rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych, umowy o kredyt w rachunku
bieżącym, umowy na wykorzystywanie systemu bankowości elektronicznej do
obsługi rachunków bankowych, umowy o telefoniczne sprawdzanie salda
rachunków, umowy rachunku lokat terminowych)..
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz
dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
-
1 - Cena - 0.0
-
2 - Opłata za
otwarcie rachunku bankowego - 2.5
-
3 - Opłata w
skali miesiąca kalendarzowego za prowadzenie rachunku bieżacego - 10.0
-
4 - Opłaty za
przelewy papierowe na rachunki prowadzone w innych bankach - 5.0
-
5 - Opłaty za
przelewy z wykorzystaniem drogi elektronicznej bezpośrednio z siedziby Urzędu
na konto w innym banku - 10.0
-
6 - Opłata
zainstalowania w Urzędzie Gminy systemu elektronicznej obsługi - 2.5
-
7 - Wysokość
oprocentowania za prowizje od wpłat gotówkowych na rachunki bieżące - 10.0
-
8 - Wysokość
oprocentowania za prowizje od wypłat gotówkowych - 5.0
-
9 - Wysokość
oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym - 10.0
-
10 - Prowizja
od udzielenia kredytu w rachunku bieżącym - 5.0
-
11 - Wysokość
oprocentowania środków na rachunku bieżącym i rachunkach
pomocniczych - 10.0
-
12 - Wysokość
oprocentowania lokat terminowych 1 miesięcznych - 5.0
-
13 -
Oprocentowanie lokat krótkoterminowych Over night, weekendowych i określenie
minimalnej kwoty lokaty - 10.0
-
14 -
Proponowane warunki umowy na wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy -
15.0
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój numer 7 w godzinach
08:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój numer 13.
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|