Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ul. Parkowej w Opatówku, gmina
Opatówek o długości 440 mb.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni ul.
Parkowej w Opatówku. Zakres robót obejmuje niżej wyszczególnione roboty
budowlane podzielone na etapy : ETAP I 1. Roboty pomiarowe - 0, 250 km
2.Regulacja istniejących krawężników - 150 m 3.Krawężniki betonowe wystające
w wym. 15 x 30 cm - 30 m 4.Wykopy liniowe pod rurociągi o śred. 10 cm - 7,2
m3 5.Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0, 15 m3 na
odkład - wykop studzienki ściekowe - 3,47 m3 6. Zasypanie wykopów liniowych
pod przykanaliki - 7,2 m3 7. Przykanaliki z rur PVC o śr. 10 cm - 36 m 8.
Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm - 3 kpl. 9. Wykonanie
cięcia piłą nawierzchni bitumicznej na gł. do 5 cm - 250 m 10. Mechaniczna
rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem - 50 m2 11.Mechaniczne
wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej o gr. 10 cm - 50 m2 12.Ułożenie
podbudowy z kruszywa łamanego ( gabro, melafir ) grubość warstwy po
zagęszczeniu 15 cm - 50 m2 13. Podbudowa z mieszanki betonowej B - 75,
grubość warstwy 3 cm - 50 m2 14. Wykonanie ścieku ulicznego z kostki brukowej
- 250 m 15. Wykonanie wcięcia w istniejącej nawierzchni bitumicznej piłą na
gł. do 5 cm- 15 m 16. Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni
mieszanką mineralno - asfaltową transport na odległość 5 km - 67,5 t
17.Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 1250 m2 18. Wykonanie
nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych grubość warstwy ścieralnej po
zagęszczeniu 4 cm - 1250 m2 19. Ręczne formowanie poboczy z ziemi - 10 m3
20.Obrabianie na czysto poboczy - 250 m2 ETAP II 1.Roboty pomiarowe - 0,090
km 2.Wykopy liniowe pod rurociągi o śr. 10 cm w gruntach suchych - 10,4 m3
3.Wykopy oraz przekopy wykonane koparkami 0,15 m3 - wykop pod studzienki
ściekowe - 3,47 m3 4.Zasypywanie wykopów liniowych pod przykanalik - 10,4 m3
5.Krawężniki betonowe wystające o wym. 15 x 30 cm - 180 m 6.Przykanaliki z
rur PVC o średnicy 10 cm - 52 m 7.Wykonanie studzienek ściekowych ulicznych
betonowych o śr. 500 mm - 4 kpl 8.Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł.
do 5 cm - 180 m 9.Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z
wywozem materiału z rozbiórki - 36 m2 10.Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne
warstwy odsączającej o gr. 10 cm - 36 m2 11.Wykonanie warstwy podbudowy z
kruszywa łamanego ( gabro, melafir ) grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm -
36 m3 12.Wykonanie podbudowy z mieszanki betonowej B - 75, grubość warstwy 3
cm - 36 m2 13.Wykonanie ścieków ulicznych z kostki brukowej betonowej - 180 m
14.Profilowanie i zagęszczenie podłoża parkingu pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni wykonywane mechanicznie - 990 m2 15.Wykonanie dolnej warstwy
podbudowy z kruszywa łamanego ( gabro, melafir ) grubość warstwy po
zagęszczeniu 15 cm - 1440 m2 16.Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa
łamanego ( gabro, melafir ) grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1440 m2
17.Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 1440 m2 18.Wykonanie
nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych grubość warstwy ścieralnej po
zagęszczeniu 4 cm - 1440 m2 19.Pionowe znaki drogowe o pow. ponad 0,3 m2 wraz
ze słupkami - 3 szt. 20.Oznakowanie poziome miejsc parkingowych farbą
chlorokauczukową odblaskową malowanie mechaniczne - 40 m2 ETAP III 1.Roboty
pomiarowe - 0,100 km 2.Wykonanie ław oporowych pod koryto nawierzchni - 200 m
3.Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
wykonane mechanicznie - 450 m2 4.Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z
kruszywa naturalnego grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 450 m2
5.Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego ( gabro, melafir )
grubość warstwy po zagęszczeniu 13 cm - 450 m2 6.Skropienie asfaltem
nawierzchni drogowych - 450 m2 7.Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno
- asfaltowych grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm - 400 m2
9.Formowanie poboczy z gruntu - 40 m3 10.Plantowanie poboczy - 200 m2
11.Pionowe znaki drogowe o pow. ponad 0,3 m2 wraz ze słupkami - 4 szt..
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000 zł. Słownie : dwa tysiące
złotych
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1.
Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na
podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca
musi spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych. 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany
personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko - kierownik
budowy musi posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych
obiektów budowlanych oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.
Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat
/2005-2009/ co najmniej 2 zadania związane z budową lub przebudową dróg
(wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej) o wartości nie
mniejszej niż 150.000,00 zł. - każde zadanie, potwierdzone referencjami
stwierdzającymi należyte ich wykonanie. 5. Wykonawca musi udowodnić, że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej. 6. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia
warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia/nie
spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach
dołączonych przez Wykonawców do oferty.
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty
następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument
potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi
zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie
prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego
przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych /załącznik nr 1 do formularza oferty/. Zamawiający zastrzega
sobie prawo żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w
dokumenty potwierdzające prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z
Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert/, - aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z
opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub
zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie,
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert/, - informację z Krajowego Rejestru Karnego
albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego
kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy, lub informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną,
informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 3. Wykonawca
zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma
siedzibę lub miejsca zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty,
wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości; 2/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania
się o zamówienie; 3/ nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju
pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby
lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.
Dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem
oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa jako
załącznik nr 2 do formularza oferty. 5. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w
zakresie realizacji zamówień związanych z budową lub przebudową dróg (
wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej) na formularzu
stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty wraz z referencjami
poprzednich zamawiających. 6. Dane dotyczące podwykonawców, zakres
powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie
podwykonawców) na załączniku nr 4 do formularza oferty. 7. Wypełniony
formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do
formularza oferty. 8. Zaparafowany projekt umowy jako załącznik nr 6. 9.
Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej jako załącznik nr 7..
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój numer 7, w
godz. 08:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój
numer 13, w godz. 08:00 - 15:00.
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|