Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Tłokinia
Kościelna, gmina Opatówek o długości 1200 mb.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni drogi
gminnej w m. Tłokinia Kościelna, gmina Opatówek o długości 1200 mb. Zakres
robót obejmuje niżej wyszczególnione roboty budowlane : 1.Roboty pomiarowe -
1,2 km 2.Ręczne oczyszczanie poboczy z wysokiej trawy i chwastów - 2400 m2
3.Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 6 szt 4.Wykonanie
koryta o gł. 20 cm na poszerzenie jezdni - 650 m2 5.Oczyszczanie rowu z
namułu o grub. 10 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - 477 m 6.Profilowanie i
zagęszczenie podłoża wykonane na poszerzeniach w gruncie pod warstwy
konstrukcyjne - 650 m2 7.Wykonanie dolnej warstwy podbudowy na poszerzeniach
z kruszywa naturalnego ( żwir) grubość warstwy po zagęszczeniu po
zagęszczeniu 10 cm - 650 m2 8.Wykonanie górnej warstwy podbudowy na
poszerzeniach z kruszywa łamanego ( gabro, melafir ) grubość warstwy po
zagęszczeniu 10 cm - 650 m2 9.Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa
łamanego ( gabro, melafir ) grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm - 5450 m2
10.Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 5450 m2 11.Wykonanie
nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych gr. warstwy ścieralnej po
zagęszczeniu 4 cm - 4850 m2 12.Formowanie poboczy z gruntu - 176 m3
13.Formowanie poboczy z gruntu ułożonego wzdłuż nasypu - 160 m3
14.Plantowanie ( obrabianie na czysto ) poboczy w gruntach - 2400 m2
15.Pionowe znaki drogowe wraz ze słupkami o pow. ponad 0,3 m2 - 8 szt..
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000 zł. Słownie : dwa tysiące
złotych
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1.
Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na
podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca
musi spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w
celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko - kierownik budowy musi
posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych obiektów
budowlanych oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykonawca musi
udowodnić, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat /2004-2009/ co najmniej 2
zadania związane z budową lub przebudową dróg (wykonanie nawierzchni z masy
mineralno - asfaltowej) o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. - każde
zadanie, potwierdzone referencjami stwierdzającymi należyte ich wykonanie. 5.
Wykonawca musi udowodnić, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Wykonawca musi spełniać
wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sposób dokonania
oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie
(spełnia/nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach,
oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców do oferty..
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty
następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument
potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi
zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie
prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego
przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych /załącznik nr 1 do formularza oferty/. Zamawiający zastrzega
sobie prawo żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w
dokumenty potwierdzające prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z
Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert/, - aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z
opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub
zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie,
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert/, - informację z Krajowego Rejestru Karnego
albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, lub informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest
osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 3.
Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa
dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2/ nie orzeczono wobec
niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3/ nie zalega z uiszczeniem
podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz
informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 4-8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby
lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.
Dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem
oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa jako załącznik
nr 2 do formularza oferty. 5. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie
realizacji zamówień związanych z budową lub przebudową dróg ( wykonanie
nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej) na formularzu stanowiącym
załącznik nr 3 do formularza oferty wraz z referencjami poprzednich
zamawiających. 6. Dane dotyczące podwykonawców, zakres powierzonych im części
zamówienia (jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) na
załączniku nr 4 do formularza oferty. 7. Wypełniony formularz cenowy wraz z
kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do formularza oferty. 8.
Zaparafowany projekt umowy jako załącznik nr 6. 9. Polisę lub inny dokument
ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
jako załącznik nr 7..
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój numer 7, w
godz. 08:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój
numer 13.
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|