Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Sierzchów,
gmina Opatówek o długości 760 mb.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni drogi
gminnej Sierzchów, gmina Opatówek o długości 760 mb. Zakres robót obejmuje:
1.Roboty pomiarowe - 760 m 2.Ręczne oczyszczanie poboczy z trawy i chwastów -
1520 m2 3.Regulacja krzaków, obcięcie gałęzi - 200 m2 4.Rozebranie przepustów
rurowych śr. 80 cm - 8 m 5.Regulacja pionowa studzienek - 3 szt. 6.Przepustu
rurowe pod drogą, ławy fundamentowe betonowe - 0,96 m3 7.Przepusty rurowe pod
drogą - rury PVC śr. 60 cm - 8 m 8.Ścianki czołowe z bloczków betonowych - 2
szt. 9.Mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie podłoża - 6080 m2
10.Wykonanie ław oporowych pod koryto nawierzchni - 1520 m 11.Roboty ziemne
pod przepusty - 9.6 m3 12.Zasypywanie wykopów liniowych pod przepusty - 6.400
m3 13.Wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni - 3420 m2 14.Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa
naturalnego grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm - 3420 m2 15.Wykonanie
górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego (gabro, melafir) grubość warstwy
po zagęszczeniu 10 cm - 3420 m2 16.Wykonanie skropienia asfaltem nawierzchni
drogowych - 3420 m2 17.Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno -
asfaltowych gr. warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm - 3040 m2 18.Warstwa
nawierzchni na drogach bocznych z kruszywa naturalnego - 180 m2 19.Formowanie
poboczy z gruntu - 304 m3 20.Plantowanie poboczy ( obrobienie na czysto )
poboczy w gruntach - 1520 m 2.
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000 zł. Słownie : dwa tysiące
złotych
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1.
Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na
podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca
musi spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych. 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany
personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko - kierownik
budowy musi posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych
obiektów budowlanych oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.
Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat
/2004-2009/ co najmniej 2 zadania związane z budową lub przebudową dróg
(wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej) o wartości nie mniejszej
niż 150.000,00 zł. - każde zadanie, potwierdzone referencjami stwierdzającymi
należyte ich wykonanie. 5. Wykonawca musi udowodnić, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od
Wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia/nie spełnia), w oparciu o
informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców
do oferty..
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty
następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument
potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi
zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie
prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego
przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych /załącznik nr 1 do formularza oferty/. Zamawiający zastrzega
sobie prawo żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w
dokumenty potwierdzające prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z
Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert/, - aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z
opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub
zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert/, - informację z Krajowego Rejestru Karnego albo
równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego
kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy, lub informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną,
informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 3. Wykonawca
zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma
siedzibę lub miejsca zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty,
wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości; 2/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania
się o zamówienie; 3/ nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju
pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby
lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.
Dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem
oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa jako
załącznik nr 2 do formularza oferty. 5. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w
zakresie realizacji zamówień związanych z budową lub przebudową dróg (
wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej) na formularzu
stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty wraz z referencjami
poprzednich zamawiających. 6. Dane dotyczące podwykonawców, zakres
powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie
podwykonawców) na załączniku nr 4 do formularza oferty. 7. Wypełniony formularz
cenowy wraz z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do formularza
oferty. 8. Zaparafowany projekt umowy jako załącznik nr 6. 9. Polisę lub inny
dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
jako załącznik nr 7..
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój numer 7, w
godz. 08:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój
numer 13.
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|