Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Józefów,gmina
Opatówek o długości 660 m..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni drogi
gminnej w m. Józefów gm. Opatówek o długości 660 m. Zakres robót obejmuje :
1.Roboty pomiarowe - 0,66 km 2.Wykonanie wyrównania istniejącej podbudowy
kruszywem łamanym (gabro, melafir) zagęszczanym mechanicznie o gr. do 5 cm -
143,5 m3 3.Skropienie asfaltem - 2870 m2 4.Wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno asfaltowych gr. 4 cm - 2540 m2 5.Formowanie poboczy z gruntu - 198
m3 6.Wykonanie plantowania poboczy - 1980 m2 7.Słupki do znaków drogowych z
rur stalowych - 3 szt. 8.Pionowe znaki drogowe - 5 szt..
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000 zł. Słownie : dwa tysiące
złotych
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1.
Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie
art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca musi
spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu
obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko - kierownik budowy musi
posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych obiektów
budowlanych oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykonawca musi
udowodnić, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat /2005-2009/ co najmniej 2
zadania związane z budową lub przebudową dróg (wykonanie nawierzchni z masy
mineralno - asfaltowej) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. - każde
zadanie, potwierdzone referencjami stwierdzającymi należyte ich wykonanie. 5.
Wykonawca musi udowodnić, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Wykonawca musi spełniać
wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sposób dokonania
oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie
(spełnia/nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach,
oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców do oferty..
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty
poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument potwierdzający, że
profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca
jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami
ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji
działalności gospodarczej/, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia
warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 1 do
formularza oferty/. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy
wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w dokumenty potwierdzające
prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie
zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu /wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/, - aktualne
zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami i składkami na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeniem, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert/, - informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego
zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, lub
informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną,
informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 3. Wykonawca
zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma
siedzibę lub miejsca zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty,
wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości; 2/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania
się o zamówienie; 3/ nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju
pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby
lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.
Dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem
oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa jako
załącznik nr 2 do formularza oferty. 5. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w
zakresie realizacji zamówień związanych z budową lub przebudową dróg (
wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej) na formularzu
stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty wraz z referencjami
poprzednich zamawiających. 6. Dane dotyczące podwykonawców, zakres powierzonych
im części zamówienia (jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców)
na załączniku nr 4 do formularza oferty. 7. Wypełniony formularz cenowy wraz
z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do formularza oferty. 8.
Zaparafowany projekt umowy jako załącznik nr 6. 9. Polisę lub inny dokument
ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
jako załącznik nr 7..
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój numer 7, w
godz. 08:00 - 15:00..
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój
numer 13..
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt Gminy Opatówek
/-/ Sebastian Wardęcki
|