Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Piaskowej wraz z budową kanalizacji
deszczowej w m. Opatówek, gmina Opatówek.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ul. Piaskowej wraz z
budową kanalizacji deszczowej w m. Opatówek, gmina Opatówek - zakres robót
obejmuje : Przebudowa nawierzchni ul. Piaskowej 1.Roboty pomiarowe - 0, 454
km 2.Rozebranie krawężników betonowych - 693 m 3.Rozebranie nawierzchni z
płyt drogowych betonowych gr. 12 cm - 16,5 m2 4.Rozebranie nawierzchni z płyt
drogowych betonowych gr.12 cm - 16,5 m2 5.Rozebranie nawierzchni z mas
mineralno - bitumicznych gr. 4 cm - 3 m2 6.Frezowanie profilujące nawierzchni
bitumicznej o gr. do 4 cm - 681 m2 7.Krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm z
wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo - piaskowej - 901 m 8.Mechaniczne
oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową na zimno - 2366 m2 9.Wyrównanie
istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną - 115,824 t
10.Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy
- 2366 m2 11.Nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych - warstwa
ścieralna o gr. 5 cm - 2366 m2 12.Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń
podziemnych - 1,5 m3 13.Przełożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej
na wjazdach , remont cząstkowy chodników z kostki betonowej gr. 6 cm - 36,750
m2 14.Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4
cm ( warstwa ścieralna ) na wjazdach - 72 m2 15.Karczowanie pni - 13 szt.
16.Odkopanie rowu przydrożnego odc. 52 - 125. Roboty ziemne wykonane
koparkami - 31,755 m3 Budowa kanalizacji deszczowej 1.Roboty pomiarowe - 0,33
km 2.Ręczne wykopanie dołów o pow. dna do 0,2 m2 i gł. do 1,0 m - 44 szt.
3.Wykopy z zasypaniem o ścianach zabezpieczonych obudową OW WRONKI - 431,11
m3 4.Ręczne wykopy - 22,69 m3 5.Ręczne zasypywanie wykopów - 22,69 m3
6.Zagęszczenie zasypki - 22,69 m3 7.Dowóz kruszywa na zasypkę - 215,56 m3
8.Podłoża z kruszyw naturalnych o grubości 10 cm - 258,70 m2 9.Rurociągi z
tworzyw sztucznych, rury dwuścienne o śr. 300 mm - 277,00 m 10.Przykanaliki z
rur z tworzyw sztucznych, rury dwuścienne o śr. 150 mm - 53 m 11.Studnie
rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm - 8 szt. 12.Studzienki ściekowe z
osadnikiem o śr. 400 mm z gotowych elementów -7 szt. 13.Studnia rewizyjna na
kolektorze sanitarnym z kręgów betonowych o śr. 1000 mm - 1 szt. 14.Cięcie
nawierzchni z mas mineralno - asfaltowych, głębokość cięcia 5 cm - 89,20 m
15.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o
gr. 3 cm - 47,97 m2 16.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek
mineralno bitumicznych - 47,97 m2 17.Mechaniczne rozebranie podbudowy z
kruszywa kamiennego o gr. 15 cm - 47,97 m2 18.Wywiezienie gruzu z terenu
rozbiórki - 9,59 m3 19.Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki - 9,59 m3
20.Podbudowy betonowe bez dylatacji gr. warstwy po zagęszczeniu 12 cm - 47,97
m2 21.Odtworzenie podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po
zagęszczeniu 15 cm - 47,97 m2 22.Odtworzenie nawierzchni z mieszanek
mineralno bitumicznych grysowych po zagęszczeniu 4 cm - 47,97 m2 23.Odtworzenie
nawierzchni z mieszanek bitumicznych grysowych po zagęszczeniu 3 cm - 47,97
m2 24.Rozebranie nawierzchni z klinkieru drogowego - 37,80 m2 25.Odtworzenie
nawierzchni chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm - 37,80 m2 26.Ręczne
plantowanie poboczy - 452 m2.
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-2, 45.23.32.50-6.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4.000 zł. Słownie : cztery
tysiące złotych
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1.
Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na
podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca
musi spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych. 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany
personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko - kierownik
budowy musi posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych
obiektów budowlanych oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Stanowisko
- kierownik robót sanitarnych musi posiadać uprawnienia do prowadzenia robót
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji kanalizacyjnych
oraz musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykonawca musi
udowodnić, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat (2005 - 2009) co najmniej
2 zadania związane z budową lub przebudową dróg (wykonanie nawierzchni z masy
mineralno - asfaltowej wraz z kanalizacją deszczową ) o wartości nie
mniejszej niż 400.000 zł każde zadanie potwierdzone referencjami
stwierdzającymi należyte ich wykonanie. 5. Wykonawca musi udowodnić, że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej. 6. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia
warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia/nie
spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych
przez Wykonawców do oferty..
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty
następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument
potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi
zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie
prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego
przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych /załącznik nr 1 do formularza oferty/. Zamawiający zastrzega
sobie prawo żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w
dokumenty potwierdzające prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z Urzędu
Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert/, - aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z
opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub
zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie,
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert/, - informację z Krajowego Rejestru Karnego
albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, lub informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest
osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 3.
Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa
dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2/ nie orzeczono wobec
niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3/ nie zalega z uiszczeniem
podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz
informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 4-8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby
lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.
Dokumenty stwierdzające przygotowanie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem
oraz zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa jako
załącznik nr 2 do formularza oferty. 5. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w
zakresie realizacji zamówień związanych z budową lub przebudową dróg (
wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej wraz z kanalizacją
deszczową ) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty
wraz z referencjami poprzednich zamawiających. 6. Dane dotyczące
podwykonawców, zakres powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca
przewiduje wykorzystanie podwykonawców) na załączniku nr 4 do formularza
oferty. 7. Wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym
stanowiącym załącznik nr 5 do formularza oferty. 8. Zaparafowany projekt
umowy jako załącznik nr 6. 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej jako załącznik nr 7..
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój numer 7, w
godz. 08:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój
numer 13.
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt Gminy Opatówek
/-/ Sebastian Wardęcki
|