Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Sierzchów,
gmina Opatówek o długości 350 mb..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni drogi
gminnej w m. Sierzchów, gmina Opatówek o długości 350 mb.Zakres robót
obejmuje:1.Roboty pomiarowe - 0,350 km 2.Ręczne oczyszczanie poboczy z trawy
i chwastów - 700 m2 3.Mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie podłoża
- 2460 m2 4.Wykonanie koryta o głębokości 10 cm na całej szerokości jezdni -
1875 m2 5. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni - 1875 m2 6.Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa
naturalnego grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 1875 m2 7.Wykonanie
górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego (gabro, melafir) grubość warstwy
po zagęszczeniu 10 cm - 1875 m2 8.Wykonanie skropienia asfaltem nawierzchni
drogowych - 1875 m2 9.Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno -
asfaltowych gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm - 1700 m2
10.Formowanie poboczy z gruntu kat III-IV - 164 m3 11.Plantowanie poboczy (
obrobienie na czysto ) - 820 m 2 12.Pionowe znaki drogowe 3 szt..
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł Słownie:dwa tysiące
złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1.
Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na
podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca
musi spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych. 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany
personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko - kierownik
budowy musi posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych
obiektów budowlanych, lub posiada odpowiadające im uprawnienia wydane
obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz musi należeć do
właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Wykonawca musi udowodnić, że
zrealizował w okresie ostatnich 5 lat /2005-2009/ co najmniej 2 zadania
związane z budową lub przebudową dróg (wykonanie nawierzchni z masy mineralno
- asfaltowej) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. - każde zadanie,
potwierdzone referencjami stwierdzającymi należyte ich wykonanie. 5.
Wykonawca musi udowodnić, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Wykonawca musi spełniać
wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sposób dokonania
oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie
(spełnia/nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach,
oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców do oferty..
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty
następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument
potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi
zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie
prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego
przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych /załącznik nr 1 do formularza oferty/. Zamawiający zastrzega
sobie prawo żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w
dokumenty potwierdzające prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z
Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert/,- aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu
z opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub
zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie,
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert/, - informację z Krajowego Rejestru Karnego
albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, lub informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest
osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 3.
Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa
dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2/ nie orzeczono wobec
niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3/ nie zalega z uiszczeniem
podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz
informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 4-8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby
lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.
Dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem
oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego
jako załącznik nr 2 do formularza oferty. 5. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w
zakresie realizacji zamówień związanych z budową lub przebudową dróg (
wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej) na formularzu
stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty wraz z referencjami
poprzednich zamawiających. 6. Dane dotyczące podwykonawców, zakres
powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie
podwykonawców) na załączniku nr 4 do formularza oferty. 7. Wypełniony
formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do
formularza oferty. 8. Zaparafowane istotne warunki umowy jako załącznik nr 6.
9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej jako załącznik nr 7..
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój numer 7, w
godz. 08:00 - 15:00..
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój
numer 13..
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|