Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Gen. Zajączka o długości 100 mb oraz
budowa kanalizacji deszczowej na odcinku od ul. Gen. Zajączka do ul.
Kościuszki w m. Opatówek , gmina Opatówek..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ul. Gen. Zajączka o
długości 100 mb oraz budowa kanalizacji deszczowej na odcinku od ul. Gen.
Zajączka do ul. Kościuszki w m. Opatówek , gmina Opatówek. ZAKRES ROBÓT do
wykonania w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne pn. : Przebudowa
ulicy gen. Zajączka o długości 100 mb oraz budowa kanalizacji deszczowej na
odcinku od ul. Gen. Zajączka do ul. Kościuszki w Opatówku. Roboty drogowe
1.Roboty ziemne w kat III-IV - 407,34 m3 2.Profilowanie i zagęszczanie
podłoża mechaniczne - 503,741 m2 3.Profilowanie i zagęszczanie podłoża
ręcznie - 167,914 m2 4.Umocnienie podłoża - podbudowa betonowa gr. 10 cm -
646,655 m2 5.Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego gr.15 cm - 646,655
m2 6.Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8cm - 646,655 m2
7.Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową - 646,655 m2
8.Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych - warstwa ścieralna gr. 5
cm - 646,655 m2 9.Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm bez ław
na podsypce cementowo-piaskowej - 134,00 mb 10.Ława pod krawężniki betonowa z
oporem - 9,380 m3 11.Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych
przy objętości betonu w jednym miejscu od 0,2 do 0,3 m3 - 0,400 m3
12.Plantowanie skarp i korony nasypów w gruntach kat.I - III - 200,000 m2
13.Zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych rurami ochronnymi
dwudzielnymi z PCW o śr. 110 mm - 15,000 m Roboty przy budowie kanalizacji
deszczowej 1.Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - 0,14 km 2.Ręczne
wykopanie dołów o pow. dna 0,2 m2 i gł. 1,0 m w gruncie kat. III - szt.8
3.Wykopy z zasypaniem, wykonane w gruncie kat. III, o ścianach
zabezpieczeniach obudowaną OW Wronki - typ boksowy gł. 2,50 m, szer. wyk. 0,9
- 1,0 m - 175,07 m3 4.Ręczne wykopy ciągłe lub jamiste o szer. dna 1,5 m i
gł. do 1,5 m - 9,21 m3 5.Podłoża z kruszyw z naturalnych o grub. 10cm -
115,20 m2 6.Rurociągi z tworzyw sztucznych, rury dwuścienne o śr. nominalnej
300 mm - 121,00 m 7.Przykanaliki z rur z tworzyw , rury dwuścienne o śr 150
mm. - 23,00 m 8.Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym
wykopie z pref. kinetą studni -1,00 szt. 9.Studnie rewizyjne z kręgów
betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie z pref. kineta studni - 4,00 szt.
10.Studnie ściekowe z osadnikiem o śr. 400 mm z gotowych elementów z tworzywa
sztucznego o gł. do 1,9 m z rury karbowanej 400 mm, teleskop z wpustem D400 -
8,00 szt..
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50-0, 45.23.13.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł Słownie:dwa tysiące
złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo
występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1.
Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie
art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca musi
spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu
obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko - kierownik budowy musi
posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych obiektów
budowlanych lub posiada odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz musi należeć do właściwej izby
samorządu zawodowego. Stanowisko - kierownik robót sanitarnych musi posiadać
uprawnienia do prowadzenia robót w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji kanalizacyjnych lub posiada odpowiadające im uprawnienia
wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz musi
należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Wykonawca musi udowodnić,
że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat (2005-2009) co najmniej 2 zadania
związane z budową lub przebudową dróg (wykonanie nawierzchni z masy mineralno
- asfaltowej wraz z kanalizacją deszczową ) o wartości nie mniejszej niż
150.000 zł każde zadanie potwierdzone referencjami stwierdzającymi należyte
ich wykonanie. 5. Wykonawca musi udowodnić, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Wykonawca musi
spełniać wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sposób
dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na
zasadzie (spełnia/nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach,
oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców do oferty..
-
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty
następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument
potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi
zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie
prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru prowadzonego
przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych /załącznik nr 1 do formularza oferty/. Zamawiający zastrzega
sobie prawo żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w
dokumenty potwierdzające prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z
Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert/, - aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z
opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub
zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie,
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert/, - informację z Krajowego Rejestru Karnego
albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 4-8 ustawy, lub informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest
osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 3.
Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument
lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2/ nie orzeczono wobec niego zakazu
ubiegania się o zamówienie; 3/ nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub
składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz
informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 4-8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby
lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.
Dokumenty stwierdzające przygotowanie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem
oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego
jako załącznik nr 2 do formularza oferty. 5. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w
zakresie realizacji zamówień związanych z budową lub przebudową dróg (
wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej wraz z kanalizacją
deszczową ) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty
wraz z referencjami poprzednich zamawiających. 6. Dane dotyczące
podwykonawców, zakres powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca
przewiduje wykorzystanie podwykonawców) na załączniku nr 4 do formularza
oferty. 7. Wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym
stanowiącym załącznik nr 5 do formularza oferty. 8. Zaparafowany projekt
umowy jako załącznik nr 6. 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej jako załącznik nr 7..
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój numer 7, w
godz. 08:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój
numer 13.
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|