Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było
przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP:
401140 - 2009r.
Czy w Biuletynie
Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności
14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, faks 062
7618017.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
przeznaczonego na remonty i inwestycje w gminie Opatówek i jednostkach
organizacyjnych podlegających gminie w wysokości 1.100.000,00 PLN w 2009
roku.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
Usługi.
II.1.3) Określenie
przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w
wysokości 1.100.000,00 zł dla Gminy Opatówek zwanego dalej Zamawiającym na
następujących warunkach: Okres uruchomienia kredytu, w terminie 7 dni
roboczych od dnia podpisania umowy zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem
Zamawiającego. Okres spłaty - do 2017 roku z roczną karencją w 2010 r. Spłata
kredytu w 23 ratach zgodnie z podanym harmonogramem spłat: 1-sza 30 września
2010 w kwocie 5.000 zł pozostałe w równych ratach po 50.000 zł w terminach 30
marca każdego roku, 30 czerwiec każdego roku, 30 września każdego roku,
ostatnia rata 31.12.2017 w kwocie 45.000 zł. Spłata realizowana będzie na
podstawie harmonogramu rat przesłanego przez bank. Spłata odsetek - na
bieżąco od kwoty aktualnego wykorzystania kredytu na podstawie harmonogramu
spłat począwszy od 31 stycznia 2010 roku. Spłaty odsetek miesięcznie,
realizowane będą na podstawie każdorazowego pisemnego zawiadomienia. Nie
przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. W
przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień
wolny od pracy, kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w
pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.
Oprocentowanie - kredyt oprocentowany będzie według zmiennej stopy
procentowej obowiązującej w okresach, za które naliczane są odsetki i równej
stawce WIBOR 3M powiększonej o stałą marżę w okresie kredytowania. Stawka
bazowa WIBOR 3M liczona jest jako średnia arytmetyczna z ostatnich 5-ciu dni
kwotowań WIBOR-u z miesiąca przed rozpoczęciem okresu odsetkowego i
obowiązuje przez okres następnego miesiąca. Oprocentowaniu podlega kwota
faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w
miesiącu oraz założenie , że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania
wynikająca ze zmiany stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie
wymaga jej wypowiedzenia. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej
spłaty kredytu w części lub całości bez dodatkowych kosztów. W przypadku
spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty
kredytu, a nie do końca umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający
poinformuje w formie pisemnej wykonawcę. Prowizja od udzielonego kredytu -
płatna jednorazowo w dniu wypłaty kredytu. Kredyt nie może być obciążany
innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza, marża oraz oprocentowanie.
Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco. Kwota kredytu zostanie
postawiona do dyspozycji Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od dnia
podpisania umowy, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem Zamawiającego. W
celu wyliczenia oferowanej ceny Wykonawcy uwzględniają w swojej ofercie WIBOR
3M dla 2009 roku - 4,19 %.
II.1.4) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Całkowita
końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i
części: 315014.86
PLN.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie
dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
24.12.2009.
V.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT:
2.
V.3) NAZWA I ADRES
WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Rejonowy Bank
Spółdzielczy, ul. Turecka 10, 62-709 Malanów, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O
CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z
NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
-
Cena
wybranej oferty:
315014.86
-
Oferta z
najniższą ceną:
315014.86 oferta z najwyższą ceną: 319857.07
-
Waluta: PLN.
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|