Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1)
NAZWA I ADRES:
Gmina Opatówek , ul. Plac Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie,
tel. 062 7618080, 7618454,, faks 062 7618017.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2)
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa linii
oświetlenia drogowego w m. Szałe ul. Wiśniowa, Jagodowa, Zielona, gmina
Opatówek..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W skład zakresu
budowy oświetlenia drogowego w ulicy Wiśniowej wchodzą: - linia kablowa
oświetlenia drogowego - 894 mb, od złącza SO 11039 zlokalizowanego przy
stacji transformatorowej do latarni nr 15 oraz od latarni nr 1 do latarni nr
1/12, - montaż słupów i opraw oświetleniowych - 14 szt., oznaczonych jako
1,3,5,7,9,11,13,15,1/2,1/4,1/6,1/8,1/10,1/12. Zastosować latarnie tego samego
typu jak na zrealizowanym oświetleniu przy ul. Różanej, tj. słupy CS60-80/3G
i oprawy OUSc Leda 2 70W z źródłami światła Master SON -T Pia PLUS 70W,
-roboty pomiarowe, -obsługa geodezyjna. 2.W skład zakresu budowy oświetlenia
drogowego w ulicy Jagodowej i Zielonej wchodzą: - linia kablowa oświetlenia
drogowego - 416 mb, od latarni nr 3 do latarni nr 11 oraz od latarni nr 3 do
latarni nr 3/4, - montaż słupów i opraw oświetleniowych - 7 szt., oznaczonych
jako 3, 5, 7, 9, 11, 3/2, 3/4. Zastosować latarnie tego samego typu jak na
zrealizowanym oświetleniu przy ul. Różanej, tj. słupy CS60-80/3G i oprawy
OUSc Leda 2 70W z źródłami światła Master SON -T Pia PLUS 70W, -roboty
pomiarowe, -obsługa geodezyjna. Wyjaśnienia dotyczące dokumentacji projektowej.
Gmina Opatówek informuje, że w dokumentacji projektowej dotyczącej budowy
linii oświetlenia drogowego w m. Szałe roboty związane z budową oświetlenia
ul. Różanej zostały wykonane w roku 2009. Z wyżej wymienionej dokumentacji
pozostał do zrealizowania zakres prac szczegółowo określony w kosztorysach
nakładczych, które stanowią elementy SIWZ i dotyczą budowy linii oświetlenia
drogowego w m. Szałe ul. Wiśniowa, Jagodowa, Zielona. Zakres prac w
kosztorysach został ograniczony w stosunku do dokumentacji projektowej
poprzez zmniejszenie ilości opraw oraz zmiany typu opraw..
II.1.4)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.51.00-1, 45.31.61.10-9.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
29.12.2010.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.000,00 zł. Słownie: tysiąc
złotych.
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie
precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- III.3.2) Wiedza i
doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający wymaga,
aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie,
zrealizował co najmniej 1 zadanie związane z budową, przebudową lub remontem
oświetlenia drogowego o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł. brutto.
Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem
potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokół odbioru). Ocena
spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z
formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie oraz dokument jakim
jest wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat. Z treści oświadczenia
i dokumentów przedłożonych w ofercie Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca
spełnia warunek.
- III.3.3) Potencjał
techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona
oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena
spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły
spełnia - nie spełnia.
- III.3.4) Osoby
zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający wymaga,
aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia w szczególności: - kierownikiem budowy posiadającym
uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełniania
warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie
spełnia.
- III.3.5) Sytuacja
ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający wymaga
aby Wykonawca wykazał, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia tj. : a) posiada opłaconą polisę, a w
przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w
postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.
1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- wykaz robót
budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw
lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie
- wykaz osób, które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami
- oświadczenie, że
osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a
w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z
właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie
art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec
niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6)
INNE DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- dane
dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia ( jeśli Wykonawca
przewiduje wykorzystanie podwykonawców ) - załącznik nr 6 do formularza
oferty; - zaparafowane istotne postanowienia umowy jako załącznik nr 7 do
formularza oferty; - wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym
stanowiącym załącznik nr 8 do formularza oferty; - dowód wpłacenia
/wniesienia/ wadium. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu,
potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub
zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest
udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7)
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3)
ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
przewiduje możliwość zmian w umowie określonych niżej oraz innych
nieistotnych postanowień umowy. Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi
konieczność wykonania robót dodatkowych, których zakres nie przekroczy
wartości 50% niniejszego zamówienia to Wykonawca zobowiązany jest wykonać te
roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone w trybie z wolnej ręki
przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów jak w
kosztorysie ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części
robót. W takim przypadku kwota kosztorysowa zostanie pomniejszona o całość
tych prac w/g parametrów jak w kosztorysie ofertowym. Termin wykonania umowy
może ulec zmianie z powodu trudnych do przewidzenia warunków atmosferycznych.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 -860 Opatówek, pokój nr 7 w
godz. 08:00 - 15:00..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina
09:45, miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 -860 Opatówek,
pokój nr 13..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze
środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie współfinansowane w ramach
działania 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju Programu Rozwoju
Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013 dla operacji, które odpowiadają
warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|