Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1)
NAZWA I ADRES:
Gmina Opatówek , ul. Plac Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie,
tel. 062 7618080, 7618454,, faks 062 7618017.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2)
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i
obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na remonty i inwestycje w
gminie Opatówek i jednostkach organizacyjnych podlegających gminie w
wysokości 2.000.000,00 PLN w 2010 roku..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00
zł dla Gminy Opatówek zwanego dalej Zamawiającym na następujących warunkach:
Okres uruchomienia kredytu, w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania
umowy zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Okres spłaty - do
2018 roku z roczną karencją. Spłata kredytu w 29 ratach zgodnie z podanym
harmonogramem spłat: 1-sza 30 września 2011 w kwocie 110.000 zł pozostałe w
równych ratach po 67.500 zł w terminach 30 marca każdego roku, 30 czerwiec
każdego roku, 30 września każdego roku, 31 grudnia każdego roku. Spłata
realizowana będzie na podstawie harmonogramu rat przesłanego przez bank.
Spłata odsetek - na bieżąco od kwoty aktualnego wykorzystania kredytu na
podstawie harmonogramu spłat począwszy od 31 stycznia 2011 roku. Spłaty
odsetek miesięcznie, realizowane będą na podstawie każdorazowego pisemnego
zawiadomienia. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego
kredytu. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w
dzień wolny od pracy, kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w
pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.
Oprocentowanie - kredyt oprocentowany będzie według zmiennej stopy
procentowej obowiązującej w okresach, za które naliczane są odsetki i równej
stawce WIBOR 3M powiększonej o stałą marżę w okresie kredytowania. Stawka
bazowa WIBOR 3M liczona jest jako średnia arytmetyczna z ostatnich 5-ciu dni
kwotowań WIBOR-u z miesiąca przed rozpoczęciem okresu odsetkowego i
obowiązuje przez okres następnego miesiąca. Oprocentowaniu podlega kwota
faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w
miesiącu oraz założenie , że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania
wynikająca ze zmiany stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie
wymaga jej wypowiedzenia. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej
spłaty kredytu w części lub całości bez dodatkowych kosztów. W przypadku
spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty
kredytu, a nie do końca umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający
poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. Prowizja od udzielonego kredytu -
płatna jednorazowo w dniu wypłaty kredytu. Kredyt nie może być obciążany
innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza, marża oraz oprocentowanie.
Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco. Kwota kredytu zostanie
postawiona do dyspozycji Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od dnia
podpisania umowy, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem Zamawiającego. W
celu wyliczenia oferowanej ceny Wykonawcy uwzględniają w swojej ofercie WIBOR
3M dla 2010 roku - 3,83 %..
II.1.4)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona
oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena
spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły
spełnia - nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i
doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona
oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena
spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły
spełnia - nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał
techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona
oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena
spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły
spełnia - nie spełnia.
- III.3.4) Osoby
zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona
oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena
spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły
spełnia - nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja
ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona
oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena
spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły
spełnia - nie spełnia.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.
1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z
właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6)
INNE DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zaparafowane
istotne postanowienia umowy jako załącznik nr 3 do formularza
oferty.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go
z nimi stosunków Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7)
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Rodzaj i
wysokość pobieranych prowizji - 20
IV.2.2)
Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3)
ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
nie przewiduje zmian do postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści
oferty na podstawie której dokonano wyboru Banku, zmiany możliwe będą jedynie
w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w
ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ pomimo zachowania należytej staranności i
zmiany te będą nieistotne.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62-860 Opatówek, pokój nr 7 w godz.
08:00 - 15:00..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2010 godzina
09:45, miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62-860 Opatówek,
pokój nr 13 w godz. 08:00 - 15:00..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|