Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było
przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP:
323029 - 2010r.
Czy w Biuletynie
Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności
14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, faks 062
7618017.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
przeznaczonego na remonty i inwestycje w gminie Opatówek i jednostkach
organizacyjnych podlegających gminie w wysokości 2.000.000,00 PLN w 2010
roku.
II.2) Rodzaj
zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie
przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w
wysokości 2.000.000,00 zł dla Gminy Opatówek zwanego dalej Zamawiającym na
następujących warunkach: Okres uruchomienia kredytu, w terminie 7 dni
roboczych od dnia podpisania umowy zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem
Zamawiającego. Okres spłaty - do 2018 roku z roczną karencją. Spłata kredytu
w 29 ratach zgodnie z podanym harmonogramem spłat: 1-sza 30 września 2011 w
kwocie 110.000 zł pozostałe w równych ratach po 67.500 zł w terminach 30
marca każdego roku, 30 czerwiec każdego roku, 30 września każdego roku, 31
grudnia każdego roku. Spłata realizowana będzie na podstawie harmonogramu rat
przesłanego przez bank. Spłata odsetek - na bieżąco od kwoty aktualnego
wykorzystania kredytu na podstawie harmonogramu spłat począwszy od 31
stycznia 2011 roku. Spłaty odsetek miesięcznie, realizowane będą na podstawie
każdorazowego pisemnego zawiadomienia. Nie przewiduje się karencji w spłacie
odsetek od zaciągniętego kredytu. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu
czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, kredytobiorca dokona wymaganej
spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej
dacie spłaty. Oprocentowanie - kredyt oprocentowany będzie według zmiennej
stopy procentowej obowiązującej w okresach, za które naliczane są odsetki i
równej stawce WIBOR 3M powiększonej o stałą marżę w okresie kredytowania.
Stawka bazowa WIBOR 3M liczona jest jako średnia arytmetyczna z ostatnich
5-ciu dni kwotowań WIBOR-u z miesiąca przed rozpoczęciem okresu odsetkowego i
obowiązuje przez okres następnego miesiąca. Oprocentowaniu podlega kwota
faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w
miesiącu oraz założenie , że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania
wynikająca ze zmiany stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie
wymaga jej wypowiedzenia. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej
spłaty kredytu w części lub całości bez dodatkowych kosztów. W przypadku
spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty
kredytu, a nie do końca umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający
poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. Prowizja od udzielonego kredytu -
płatna jednorazowo w dniu wypłaty kredytu. Kredyt nie może być obciążany
innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza, marża oraz oprocentowanie.
Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco. Kwota kredytu zostanie
postawiona do dyspozycji Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od dnia
podpisania umowy, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem Zamawiającego. W
celu wyliczenia oferowanej ceny Wykonawcy uwzględniają w swojej ofercie WIBOR
3M dla 2010 roku - 3,83 %.
II.4) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie
dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
17.12.2010.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES
WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Bank
Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej, Plac Wolności 6, 62-840 Koźminek, kraj/woj.
wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa
wartość zamówienia (bez VAT):
536839,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O
CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena
wybranej oferty:
469869,17
-
Oferta z
najniższą ceną:
469869,17 / Oferta z najwyższą ceną: 469869,17
-
Waluta: PLN.
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|