Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było
przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP:
343815 - 2010r.
Czy w Biuletynie
Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności
14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, faks 062
7618017.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wywozu odpadów stałych z budynków
komunalnych i terenu Gminy Opatówek.
II.2) Rodzaj
zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie
przedmiotu zamówienia: Usługi w zakresie wywozu odpadów stałych z budynków komunalnych i
terenu Gminy Opatówek. I.Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów
komunalnych z budynków komunalnych oraz innych obiektów będących własnością
Gminy Opatówek. Wywóz odpadów z budynków komunalnych gromadzonych selektywnie
na terenie 16 nieruchomości, oraz obiektu Oczyszczalni Ścieków, gdzie łączna
ilość odpadów wytwarzana w ciągu tygodnia wynosić będzie około 8,92 m3, a w
okresie obowiązywania umowy ( tj. od 01.01.2011 roku do 31.12.2011 roku ) :
463,84 m3 odbywać się będzie zgodnie z następującymi zaleceniami: 1.Odpady
komunalne gromadzone selektywnie do odrębnych urządzeń do zbierania odpadów,
winny być odbierane i wywożone z zachowaniem następującego podziału według
załącznika Nr 1, oraz harmonogramu wywozu nieczystości stałych załącznik Nr 2.
a)1 pojemnik 0,11 na oczyszczalni ścieków z częstotliwością wywozu co dwa
tygodnie b)pozostałe nieruchomości wykazane w harmonogramie wywozu załącznik
Nr 2. 2.Odpady komunalne obejmują odpady kuchenne ( resztki spożywcze,
obierki ) oraz odpady zielone ( roślinne ), pozostałe odpady ( z wyjątkiem
odpadów wielkogabarytowych, niebezpiecznych, odpadów z budowy i remontów ),
np. żużel i popioły paleniskowe, pieluchomajtki, podpaski, środki higieny
osobistej. Ponadto odpady komunalne, które mogą być poddane recyklingowi, w
szczególności takie jak : papier i tektura nieopakowaniowa, opakowania z
papieru i tektury, opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne
nieopakowaniowe, opakowania z tworzyw sztucznych, tekstylia, szkło
nieopakowaniowe, opakowania ze szkła, metale, opakowania z blachy stalowej,
opakowania z aluminium. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Dostarczenie
i rozmieszczenie na koszt własny Wykonawcy, na wyznaczone przez Zamawiającego
( na terenie poszczególnych nieruchomości ) miejsca zbierania odpadów,
urządzeń do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z zastrzeżeniem, że:
a)ilość i wielkość urządzeń do zbierania odpadów dla każdej nieruchomości
należy dostosować do ilości odpadów komunalnych zgodnie z załącznikiem Nr 1.
b)Zamawiający dopuszcza rozmieszczenie urządzeń do zbierania odpadów
komunalnych o pojemnościach przekraczających potrzeby Zamawiającego, jednak
podstawą rozliczeń będzie łączna ilość odpadów wytworzonych na danej
nieruchomości w ciągu tygodnia. c)urządzenia do zbierania odpadów komunalnych
muszą spełniać wymogi określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku
na terenie Gminy Opatówek uchwalonym Uchwałą Nr 35 / 07 Rady Gminy Opatówek z
dnia 2 marca 2007 roku. 2.Wywóz odpadów komunalnych z częstotliwością
określoną w punkcie 1 podpunkt a i b strona 1. 3.Uprzątnięcie odpadów, które
wysypały się podczas załadunku. 4.Wykonywanie dezynfekcji urządzeń do
zbierania odpadów co najmniej raz na kwartał w okresie jesienno - zimowym
oraz raz na miesiąc w okresie wiosenno - letnim, przy użyciu materiałów
własnych Wykonawcy. 5.Bieżące remontowanie urządzeń do zbierania odpadów przy
użyciu materiałów własnych Wykonawcy. 6.Wymiana na koszt Wykonawcy zużytych
lub zdewastowanych urządzeń do zbierania odpadów komunalnych na nowe.
7.Ustawienie na koszt Wykonawcy nowych urządzeń do zbierania odpadów
komunalnych w przypadku ich zaginięcia. W razie zajścia uzasadnionych
przypadków ( zbycie, nabycie nieruchomości itp. ), Zamawiający zastrzega
sobie prawo zmiany częstotliwości oraz ilości wywozu odpadów komunalnych z
poszczególnych nieruchomości oraz prawo do zmiany liczby nieruchomości
wyszczególnionych w załącznikach Nr 1 i Nr 2, oraz zmiany wynagrodzenia.
II.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wywozie odpadów
komunalnych z terenu gminy Opatówek administrowanych przez Gminę Opatówek wg
wykazu stanowiącego załącznik nr 3 , załącznik nr 4 i załącznik nr 5 zgodnie
z harmonogramem wywozu stanowiącym załącznik nr 6. W okresie objętym
zamówieniem tj. na rok 2011 przewiduje się następujące, roczne ilości odpadów
: 1.około 360 m3 / na rok (frakcja zmieszana), z czego : a)wywóz nieczystości
z parku (poz. nr 1 załącznika nr 3): - w okresie V-IX 1 x tygodniowo, - w
okresie X-IV 1 x w miesiącu. b)wywóz nieczystości z koszy ulicznych (poz. nr
2-35 załącznika nr 3) - 2 x w miesiącu c)wywóz nieczystości stałych z
targowiska gminnego oraz hali sportowej (poz. nr 36 i 37 załącznika nr 3) - 1
x w tygodniu d)wywóz nieczystości stałych z nieruchomości w Opatówku ul.
Szkolna 11 (poz. 38 załącznika nr 3) - na zgłoszenie. e)wywóz nieczystości
stałych z nieruchomości w Opatówku Plac Wolności 14 - Urząd Gminy ( poz. 39
załącznika nr 3 ) - 1 x w tygodniu Harmonogram wywozów wg załącznika nr 6. 2.
około 340 m3 / na rok ( odpadów wyselekcjonowanych ), z czego: a)wywóz
odpadów z gniazd do selektywnej zbiórki (poz.1-4 załącznika nr 4) - 1 x w
miesiącu 10 kontenerów, 3. około 100 kg / na rok ( leków przeterminowanych )
a)wywóz leków z aptek (poz. 1 - 4 złącznika nr 5) - 1 x w miesiącu (lub na
zgłoszenie w przypadku przepełnienia pojemnika). Harmonogram wywozów wg
załącznika nr 6. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Dostarczenie i
rozmieszczenie na koszt własny Wykonawcy, na wyznaczone przez Zamawiającego
miejsca zbierania odpadów, urządzeń do zbiórki odpadów, do frakcji zmieszanej
i do selektywnej zbiórki, odpowiedniej ilości pojemników określonej przez
Zleceniodawcę, z wyłączeniem pojemników w aptekach. a) ilość i wielkość
urządzeń do zbierania odpadów należy dostosować do ilości odpadów wykazanych
w załącznikach od 3-5. b) urządzenia do zbierania odpadów muszą spełniać
wymogi określone w Regulaminie Utrzymania Czystości i Porządku na terenie
Gminy Opatówek uchwalonym Uchwałą nr 35/07 Rady Gminy Opatówek z dnia 2 marca
2007 roku. 2.Wywóz odpadów komunalnych z częstotliwością określoną w
harmonogramie stanowiącym załącznik nr 6 przedmiotu zamówienia. 3.Usuwanie
odpadów, które rozsypały się podczas załadunku. 4.Utrzymanie pojemników
dostarczonych przez Wykonawcę w należytym stanie technicznym i estetycznym, poprzez
dezynfekcję urządzeń co najmniej raz na kwartał w okresie jesienno-zimowym
oraz raz na m-c w okresie wiosenno - letnim, przy użyciu materiałów własnych
Wykonawcy, z wyłączeniem pojemników w aptekach. 5.Bieżące remontowanie
urządzeń do zbierania odpadów przy użyciu materiałów własnych, z wyłączeniem
pojemników w aptekach. 6.Wymiana, na koszt Wykonawcy zużytych lub
zdewastowanych urządzeń do zbierania odpadów na nowe, z wyłączeniem
pojemników w aptekach 7.Ustawianie na koszt Wykonawcy nowych urządzeń do
zbierania odpadów w przypadku ich zaginięcia, z wyłączeniem pojemników w
aptekach. W razie zajścia uzasadnionych przypadków ( zbycie, nabycie
nieruchomości itp. ), Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany częstotliwości
oraz ilości wywozu odpadów komunalnych oraz prawo do zmiany liczby pojemników
wyszczególnionych w załącznikach nr 3 - 6 oraz zmiany wynagrodzenia. III.
Podane wyżej ilości odpadów są ilościami przewidywanymi do wywozu w roku
2011. Mogą ulec zmianie ( zwiększeniu, zmniejszeniu ) ze względu na
dostosowanie do bieżących potrzeb Zamawiającego. Gmina Opatówek nie
gwarantuje w/w ilości usług. Rozliczanie usług odbywać się będzie w/g cen
jednostkowych określonych w formularzu cenowym i umowie.
II.4) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
90.51.10.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie
dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
01.01.2011.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES
WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Przedsiębiorstwo
Usług Komunalnych Spółka Akcyjna, ul. Bażancia 1A, 62-800 Kalisz, kraj/woj.
wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa
wartość zamówienia (bez VAT):
140000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O
CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena
wybranej oferty:
90018,61
-
Oferta z
najniższą ceną:
90018,61 / Oferta z najwyższą ceną: 134806,51
-
Waluta: PLN.
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|