Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół
Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Opatówek , pl. Wolności 14, 62-860
Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozu osób - uczniów do Szkoły
Podstawowej w Opatówku, Zespołu Szkół w Rajsku i Tłokini Wielkiej w gminie
Opatówek..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług przewozu osób -
uczniów do Szkoły Podstawowej w Opatówku, Zespołu Szkół w Rajsku i Tłokini
Wielkiej w gminie Opatówek. 1. Trasa nr 1 - przewóz dzieci do Zespołu Szkół w
Tłokini Wielkiej: - linia I - z terenu wsi Dębe - Kolonia, Kobierno,
Frankowizna, Słoneczna - 3 kursy dziennie od poniedziałku do piątku - linia
II - z terenu wsi Tłokinia Wielka ( powrót na pętli autobusowej) Tłokinia
Mała, Rożdżały (pętla hospicjum) Tłokinia Kościelna - 1 kurs od poniedziałku
do piątku. 2. Trasa nr 2 - przewóz dzieci do Zespołu Szkół w Rajsku: - linia
I - z terenu wsi Marianów, Ksawerów, Smółki - linia II - z terenu wsi
Oszczeklin, Dąbrowa Razem dwie linie - 4 kursy dziennie od poniedziałku do
piątku. 3. Trasa nr 3 - przewóz dzieci do Zespołu Szkół w Rajsku: - linia I -
z terenu wsi Pietrzyków, Janików, Sierzchów, Marchwacz Kolonia - 2 kursy
dziennie od poniedziałku do piątku, - linia II - z terenu wsi Pietrzyków,
Janików, Sierzchów, Rajsko, Warszew, Marchwacz Kolonia 2 kursy dziennie od
poniedziałku do piątku. 4. Trasa nr 4 - przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej
w Opatówku: - linia I - z terenu wsi Cienia Pierwsza i Cienia Folwark - 2
kursy dziennie od poniedziałku do piątku. - linia II - z tereny wsi Borów 2
kursy dziennie od poniedziałku do piątku..
II.1.4) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł słownie : pięć
tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
-
Czy
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca musi
wykazać, że posiada ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu
drogowego osób, o której mowa w treści art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 o
transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.).
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku wg formuły spełnia - nie
spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie
wynikać spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym
okresie, zrealizował co najmniej co najmniej 1 zamówienie o podobnym charakterze,
Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem
potwierdzającym, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument jakim jest wykaz
wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat. Z treści oświadczenia i
dokumentów przedłożonych w ofercie Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia
warunek.
-
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga aby Wykonawca wykazał , że posiada potencjał lub ma zapewniony dostęp
( poprzez zawarte umowy dzierżawy, najmu, kupna lub inne ) do w pełni
sprawnego sprzętu gwarantującego terminowe i jakościowo dobre wykonanie zamówienia:
- Autobus minimum - 5 szt. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku
na podstawie złożonego wykazu sprzętu. Ocena spełniania warunku udziału w
postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: - stanowisko - kierowca -
prawo jazdy kat. D. - minimum pięć osób. Ocena spełniania warunku udziału w
postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga aby Wykonawca wykazał, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. : a) posiada opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku
udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie
spełnia.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję,
zezwolenie lub licencję
-
wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
-
wykaz
narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o
podstawie dysponowania tymi zasobami
-
wykaz osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
-
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis
z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
-
aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- zaparafowane istotne
postanowienia umowy jako załącznik nr 7 do formularza oferty; - wypełniony
formularz cenowy stanowiący załącznik nr 8 do formularza oferty; -
oświadczenie o posiadaniu transportu, załącznik nr 9, - oświadczenie
dotyczące dozoru nad dziećmi, załącznik nr 10. - dowód wpłacenia /wniesienia/
wadium.
III.7) Czy ogranicza
się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u
których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się
istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje
możliwość zmian w umowie określonych niżej. Wynagrodzenie określone w umowie
obejmuje całość kosztów, wydatków niezbędnych do zrealizowania przedmiotu
umowy jest niezależne od poziomu inflacji w okresie od dnia podpisania umowy
do dnia jej zakończenia i może być zmienione o kwotę wynikającą z ewentualnej
zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po podpisaniu umowy, a także w razie
zajścia okoliczności o których mowa w SIWZ ( Rozdział III ).
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół, Plac Wolności 14, 62 - 860
Opatówek, pokój numer 22 w godz. 8.00 - 15.00..
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy , Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój numer 13..
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor
Zespołu Ekonomiczno -
Administracyjnego
Szkół
/-/
Arkadiusz Łańduch
|