Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było
przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP:
16938 - 2011r.
Czy w Biuletynie
Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół
Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Opatówek, pl. Wolności 14, 62-860
Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, faks 062 7618017.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna Gminy Opatówek.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach
realizacji Projektu systemowego: Uczę się i bawię dofinansowanego ze środków
Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i
kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych
uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w
jakości usług edukacyjnych. Część I Dostawa sprzętu komputerowego i
audiowizualnego.
II.2) Rodzaj
zamówienia:
Dostawy.
II.3) Określenie
przedmiotu zamówienia: Część I Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego.
II.4) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0, 38.65.34.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie
dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji
w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup
o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług
edukacyjnych realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I Dostawa sprzętu
komputerowego i audiowizualnego.
IV.1) DATA UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
10.03.2011.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT:
4.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT:
3.
IV.4) NAZWA I ADRES
WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
PHPU ZUBER,
Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa
wartość zamówienia (bez VAT):
16226,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O
CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena
wybranej oferty:
17589,00
-
Oferta z
najniższą ceną:
17589,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17589,00
-
Waluta: PLN.
Dyrektor
Zespołu Ekonomiczno -
Administracyjnego
Szkół
Gminy
Opatówek
/-/
Arkadiusz Łańduch
|