Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w
Rajsku..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot i zakres opracowania
1. Zadanie inwestycyjne w ramach programu Budowa wielofunkcyjnych boisk
sportowych ogólnie dostępnych dla dzieci i młodzieży pod nazwą. Budowa boiska
wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Rajsku wymiary areny boiska 22,00 x
44,00 m, nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa, obwodowo wygrodzone
ogrodzeniem systemowym dla boisk wielofunkcyjnych o wysokości 4,00m. Boisko
zaprojektowano wraz ze sprzętem stanowiącym stałe wyposażenie dla
poszczególnych dyscyplin sportowych. Na boisku zaprojektowano trwałe
odwodnienie w formie drenażu pasmowego. 2. Powierzchnia terenu objęta
opracowaniem 1122,43 m2 w tym: Powierzchnia terenu w granicach ogrodzenia z
opaską 1091,43 m2 Powierzchnia placu przed obiektowego 31,00 m2 Nawierzchnie
utwardzone boiska 1069,73 m2 Powierzchnia murawy boiska o nawierzchni
syntetycznej 968,00 m2 Powierzchnia opaski obwodowej i chodnika wewnętrznego
101,73 m2 Dane liczbowe Wymiary całkowite boiska 23,82 x 45,82 m Wymiary
areny boiska o nawierzchni z poliuretanowej 22,00 x 44,00 m Długość
ogrodzenia boiska 137,04 m 3. Podstawowe dane techniczne dot. boiska Wymiary
i powierzchnie boiska Wymiary całkowite boiska 23,82 x 45,82 m Wymiary areny
boiska o nawierzchni z poliuretanowej 22,00 x 44,00 m Wymiary boiska
podstawowego w liniach autowych 20,00 x 40,00 m Powierzchnia zabudowy boiska
1091,43 m2 Powierzchnia projektowanej areny boiska 968,00 m2 Powierzchnia
opaski obwodowej boiska z kostki betonowej 101,73 m2 Długość łączna obrzeży
betonowych wykończenia nawierzchni 271,28 m 4. Rodzaj nawierzchni boiska
Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa typu natryskowego dwuwarstwowa
TETRAPUR ENZ odmiana II lub inna dopuszczona do stosowania na obiektach
otwartych o parametrach technicznych nie gorszych jak projektowana . Warstwa
spodnia - z granulatu gumowego SBR frakcji 1-4 mm grubości 10-11mm i
lepiszcza poliuretanowego TETRAPUR 154 w proporcjach zgodnych ze wskazaniami
producenta, wykonywana metodą wysokociśnieniowego natrysku. Warstwa użytkowa
- 2-3 mm warstwa nawierzchniowa typu natryskowego dwuskładnikowa, barwna
kompozycja - mieszanina granulatu EPDM frakcji 0,5-1,5 mm i lepiszcza
poliuretanowego TETRAPUR 154 w proporcjach zgodnych ze wskazaniami producenta,
wykonywana metodą wysokociśnieniowego natrysku. 5. Rodzaje boisk do dyscyplin
sportowych: - boisko do piłki ręcznej 1 szt. - boisko do tenisa ziemnego 1
szt. - boisko do siatkówki 1 szt. - boisko treningowe do koszykówki 2 szt. 6.
Ogrodzenie boiska - długość ogrodzenia 137,04 m - wysokość ogrodzenia 4,00 m
- furtka wejścia o wym. 100 x 200 cm 2 szt. - brama wjazdowa o wym.250 x 300
cm 1 szt. 7. Drenaż odwadniający Długość drenażu z rur WAVIN PVC - U: - o
średnicy Dz/Dw = 92/80 mm 100,00 m - o średnicy Dz/Dw = 160/145 mm 54,60 m -
studzienki rewizyjne WAVIN, z wbudowanym dnem oraz osadnikiem piasku Ø
315 2 szt. - studnia chłonna 1 szt. 8. Zestawienie elementy wyposażenie
sportowego boiska - bramki piłkarskie 300 x 200 cm 2 szt. - konstrukcja
wsporcza koszy do koszykówki 4 szt. - słupki z siatką do tenisa ziemnego 1
kpl. - słupki z siatką do siatkówki 1 kpl. II. Zakres robót Przy budowie
boiska przewiduje się wykonanie następującego zakresu robót: Roboty
rozbiórkowe - rozebranie nawierzchni asfaltowej w miejscu przebiegu drenażu i
usytuowania obrzeży betonowych; - wykonanie w nawierzchni asfaltowej otworów
drenujących; Roboty ziemne - zdjęcie warstwy humusu o grubości 50 cm; -
niwelację terenu; - wykopy liniowe pod projektowany drenaż pasmowy; - wykopy
pod słupy ogrodzenia boiska; - wykopy pod ławy betonowe z oporem pod
ustawienie obrzeży; - wyrównanie i zagęszczenie dna koryta oraz
wyprofilowanie spadków. Drenaż pasmowy - ułożenie drenażu i obsypki
filtracyjnej oraz zasypanie wykopów; Roboty drogowe: - wykonanie nasypu
kontrolowanego po zdjęciu warstwy humusu; - wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego (w miejscu podłoża gruntowego); - zabetonowanie słupów ogrodzenia
boiska w wykopach; - osadzenie obrzeży betonowych; - wykonanie podbudowy z
betonu jamistego; - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej chodnika i opaski
boiska; Montaż ogrodzenia - montaż przęseł ogrodzenia boiska , bram i furtek;
- montaż kotew i tulei dla elementów wyposażenia boiska. Montaż nawierzchni
boiska - montaż 2 warstwowej nawierzchni poliuretanowej boiska; - malowanie
linii boisk; Montaż wyposażenia i elementów m . architektury - montaż
wyposażenia sportowego boiska; - wykonanie pozostałych elementów
zagospodarowania terenu..
II.1.4) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł. Słownie: pięć
tysięcy złotych.
III.2) ZALICZKI
-
Czy
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym
okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania związane z budową boisk sportowych
o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o wartości nie mniejszej niż
300.000,00 zł brutto - każde zadanie. Wykazane zamówienie zostanie uznane,
jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np.
referencje, protokół odbioru). Ocena spełniania tego warunku udziału w
postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w
oparciu o oświadczenie oraz dokument jakim jest wykaz wykonanych zamówień w
okresie ostatnich 5 lat. Z treści oświadczenia i dokumentów przedłożonych w
ofercie Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia warunek.
-
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: - kierownikiem budowy posiadającym
uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, -
kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych,
wodociągowych, i kanalizacyjnych. Ocena spełniania tego warunku udziału w
postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w
oparciu o oświadczenie oraz dokument jakim jest wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Z treści oświadczenia i dokumentów
przedłożonych w ofercie zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia warunek.
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga aby Wykonawca wykazał , że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej
braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu
dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót
budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
wykaz osób, które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami
-
oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
-
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis
z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
-
aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego
miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje
się takiego zaświadczenia
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-dane dotyczące
podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia ( jeśli Wykonawca
przewiduje wykorzystanie podwykonawców ) - załącznik nr 6 do formularza
oferty; - zaparafowane istotne postanowienia umowy jako załącznik nr 7 do
formularza oferty; - wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym
stanowiącym załącznik nr 8 do formularza oferty; - dowód wpłacenia
/wniesienia/ wadium.
III.7) Czy ogranicza
się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u
których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się
istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje
możliwość zmian w umowie określonych niżej oraz innych nieistotnych
postanowień umowy. Wynagrodzenie określone w umowie obejmuje całość kosztów,
wydatków niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy jest niezależne od
poziomu inflacji w okresie od dnia podpisania umowy do dnia jej zakończenia i
może być zmienione o kwotę wynikającą z ewentualnej zmiany stawki podatku VAT
zaistniałej po podpisaniu umowy. Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi
konieczność wykonania robót dodatkowych, których wartość nie przekroczy 50%
ceny umownej to Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tych robót na
dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki. Jeżeli w toku
realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub
zaniechanie umówionych robót , to wysokość wynagrodzenia (zwiększenie,
zmniejszenie) Wykonawcy za te roboty ustalona zostanie kosztorysem
dodatkowym, powykonawczym przyjmując do jego obliczenia ceny, stawki i
narzuty zastosowane w kosztorysie ofertowym. Ceny materiałów i sprzętu
zostaną przyjęte z zeszytów Sekocenbud za ostatni kwartał poprzedzający
sporządzenie kosztorysu - w przypadku braku w/w cen w kosztorysie ofertowym.
Na wykonanie robót dodatkowych będzie każdorazowo sporządzany protokół
konieczności akceptowany przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru. Podstawą
do sporządzenia kosztorysu będą KNR, a w przypadku braku odpowiednich pozycji
w KNR wycena indywidualna. Termin wykonania umowy może ulec zmianie w
przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w
ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ pomimo zachowania należytej staranności.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatówku, 62 - 860 Opatówek, Plac Wolności 14, pokój numer 7 w
godz. 08:00 do 15:00..
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, 62 - 860 Opatówek, Plac Wolności 14, pokój
numer 13..
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|