Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego
zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących
zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak i również zarządzanych przez jego
jednostki organizacyjne, wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Całkowite szacunkowe
zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów wymienionych w załączniku
nr 1 w okresie od 01.12.2011 r. do 31.12.2013 r. wynosi 1 940 561,91 kWh.
3.Obowiązujące umowy kompleksowe zostaną wypowiedziane i zawarta zostanie
nowa odrębna umowa sprzedaży oraz nowe umowy dystrybucji energii elektrycznej
do obiektów Zamawiającego. Zamawiający oraz jego jednostki organizacyjne
zawierać będą dla zarządzanych przez siebie obiektów oddzielne umowy
dystrybucji energii elektrycznej. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie
wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i
świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowe) oraz reprezentowanie
Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem
Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów
dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma
stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 6b)..
II.1.4) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
-
Czy
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W postępowaniu
mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania; Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże,
że posiada: - aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności
gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa
Urzędu Regulacji Energetyki; - zawartą obowiązującą umowę lub promesę umowy z
lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ENERGA-OPERATOR S.A., na
podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za
pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów
Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ; Zamawiający dokona oceny
spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z
ofertą oświadczeń i dokumentów, wymienionych w dziale VI specyfikacji wg
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten
zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny
spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z
ofertą oświadczeń i dokumentów, wymienionych w dziale VI specyfikacji wg
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten
zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny
spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z
ofertą oświadczeń i dokumentów, wymienionych w dziale VI specyfikacji wg
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten
zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny
spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z
ofertą oświadczeń i dokumentów, wymienionych w dziale VI specyfikacji wg
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten
zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny
spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z
ofertą oświadczeń i dokumentów, wymienionych w dziale VI specyfikacji wg
formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję,
zezwolenie lub licencję
-
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis
z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie
art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego
miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje
się takiego zaświadczenia
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy
wypełniony i podpisany przez wykonawcę - wg zał. nr 2 - Formularz cenowy -
wypełniony i podpisany przez wykonawcę - wg zał.nr 3 - Oświadczenie o
niepowierzaniu zamówienia podwykonawcom - wg zał. 5 - Oświadczenie o
posiadaniu aktualnej umowy lub promesy umowy - wg zał. 8 - Dokumenty
potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o
ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów
rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza
się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u
których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się
istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje
możliwość zmian w umowie określonych niżej : 1. Z przyczyn formalno-prawnych
Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia zamówienia z zastrzeżeniem
granicznego terminu wykonania zamówienia do 31.12.2013r. 2.Cena określona w
umowie może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki
podatku VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem
akcyzowym.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatówku, 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14 pokój numer 7 w
godz. 08:00 do15:00..
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2011 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, 62-860 Opatówek, Plac Wolności 13 pokój numer
13..
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Sekretarz
Gminy Opatówek
/-/
Krzysztof Dziedzic
|