Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było
przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP:
392470 - 2011r.
Czy w Biuletynie
Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności
14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, faks 062
7618017.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
przeznaczonego na remonty i inwestycje w gminie Opatówek i jednostkach
organizacyjnych podlegających gminie w wysokości 2.000.000,00 PLN w 2011
roku.
II.2) Rodzaj
zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie
przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w
wysokości 2.000.000,00 zł dla Gminy Opatówek zwanego dalej Zamawiającym na
następujących warunkach: Okres uruchomienia kredytu, w terminie 7 dni
roboczych od dnia podpisania umowy zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem
Zamawiającego. Okres spłaty - do 2020 roku z roczną karencją. Spłata kredytu
w 33 ratach zgodnie z podanym harmonogramem spłat: 1-sza 30 września 2012 w
kwocie 70.000 zł, ostatnia 30 września 2020 roku w kwocie 70.000,00 zł.,
pozostałe w równych ratach po 60.000 zł. W terminach 30 marca każdego roku,
30 czerwiec każdego roku, 30 września każdego roku, 31 grudnia każdego roku.
Spłata realizowana będzie na podstawie harmonogramu rat przesłanego przez
bank. Spłata odsetek - na bieżąco od kwoty aktualnego wykorzystania kredytu
na podstawie harmonogramu spłat począwszy od 31 stycznia 2012 roku. Spłaty
odsetek miesięcznie, realizowane będą na podstawie każdorazowego pisemnego
zawiadomienia. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego
kredytu. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w
dzień wolny od pracy, kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w
pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.
Oprocentowanie - kredyt oprocentowany będzie według zmiennej stopy
procentowej obowiązującej w okresach, za które naliczane są odsetki i równej
stawce WIBOR 3M powiększonej o stałą marżę w okresie kredytowania. Stawka
bazowa WIBOR 3M liczona jest jako średnia arytmetyczna z ostatnich 5-ciu dni
kwotowań WIBOR-u z miesiąca przed rozpoczęciem okresu odsetkowego i
obowiązuje przez okres następnego miesiąca. Oprocentowaniu podlega kwota
faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu
oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze
zmiany stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej
wypowiedzenia. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu w
części lub całości bez dodatkowych kosztów. W przypadku spłaty kredytu we
wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do
końca umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w
formie pisemnej Wykonawcę. Prowizja od udzielonego kredytu - płatna
jednorazowo w dniu wypłaty kredytu. Kredyt nie może być obciążany innymi
opłatami, niż prowizja przygotowawcza, marża oraz oprocentowanie. Kredyt
będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco. Kwota kredytu zostanie
postawiona do dyspozycji Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od dnia
podpisania umowy, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem Zamawiającego. W
celu wyliczenia oferowanej ceny Wykonawcy uwzględniają w swojej ofercie WIBOR
3M dla 2011 roku - 4,76 %.
II.4) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie
dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
22.12.2011.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES
WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Bank Pekao
S.A., Pl. Wolności 18, 61-739 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa
wartość zamówienia (bez VAT):
714000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O
CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena
wybranej oferty:
556956,88
-
Oferta z
najniższą ceną:
556956,88 / Oferta z najwyższą ceną: 598051,37
-
Waluta: PLN.
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|