Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Opatówek w
latach 2012 - 2014.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie bankowej obsługi
budżetu Gminy Opatówek w latach 2012 - 2014 w ramach którego Zamawiający
będzie wymagał aby wybrany w postępowaniu przetargowym Wykonawca zamówienia w
zakresie umowy; na żądanie Zamawiającego: - otworzył i prowadził rachunek
bieżący i rachunki pomocnicze, - realizował polecenie przelewu, - przyjmował
wpłaty gotówkowe, - dokonywał wypłat gotówkowych, - uruchomił kredyt w
rachunku bieżącym do kwoty 300.000,00 PLN, - udostępnił usługę typu
teleserwis (informacja o stanie rachunku udzielana telefonicznie), -
udostępnił usługę typu home-banking na jednym stanowisku komputerowym,
umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie bieżącej informacji o
stanie rachunku, - przyjmował środki na lokaty terminowe, - przekazywał
Zamawiającemu wyciągi bankowe potwierdzające stan salda rachunku na każdy
dzień roboczy, - odsetki na rachunkach kapitalizował w okresach miesięcznych.
II.1.4) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium:
Zamawiający w wyżej wymienionym postępowaniu nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
-
Czy
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym
okresie, prowadził obsługę budżetu jednostek samorządu terytorialnego co
najmniej przez okres 1 roku. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli
będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania tego warunku udziału w
postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w
oparciu o dokument jakim jest wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3
lat. Z treści dokumentów przedłożonych w ofercie Zamawiający sprawdzi czy
Wykonawca spełnia warunek.
-
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis
z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego
miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje
się takiego zaświadczenia
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oświadczenie, że
Wykonawca będzie posiadał oddział ( placówkę ) banku mogącą dokonywać obsługi
budżetu Gminy Opatówek w promieniu do 15 km od siedziby Zamawiającego
załącznik nr 3 do formularza oferty, - zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie
czynności bankowych lub inne dokumenty wynikające z prawa bankowego, - proponowany
projekt umowy na wykonanie bankowej obsługi budżetu gminy Opatówek, jak
również proponowanych umów dotyczących innych usług wykonywanych w ramach
przyszłej umowy, a stanowiących przedmiot zamówienia ( umowy prowadzenia
rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych, umowy o kredyt w rachunku
bieżącym, umowy na wykorzystanie systemu bankowości elektronicznej do obsługi
rachunków bankowych, umowy o telefoniczne sprawdzania salda rachunków, umowy
rachunku lokat terminowych.
III.7) Czy ogranicza
się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u
których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz
dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
-
1 - Cena - 0.0
-
2 - Opłata za
otwarcie rachunku bankowego - 2.5
-
3 - Opłata w
skali miesiąca kalendarzowego za prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków
pomocniczych, za użytkowanie systemu bankowości elektronicznej - 10.0
-
4 - Opłaty za
dokonywanie bezpośrednio w banku ( filii lub punkcie ) wypłaty świadczeń z
pomocy społecznej - 5.0
-
5 - Opłaty za
przelewy z wykorzystaniem drogi elektronicznej bezpośrednio z siedziby Urzędu
na konto w innym banku - 10.0
-
6 - Opłata
zainstalowania w Urzędzie Gminy systemu elektronicznej obsługi - 2.5
-
7 - Wysokość
oprocentowania za prowizje od wpłat gotówkowych - 10.0
-
8 - Wysokość
oprocentowania za prowizje od wypłat gotówkowych - 5.0
-
9 - Wysokość
oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym - 10.0
-
10 - Prowizja
od udzielenia kredytu w rachunku bieżącym - 5.0
-
11 - Wysokość
oprocentowania środków na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych - 10.0
-
12 - Wysokość
oprocentowania lokat terminowych 1 miesięcznych - 5.0
-
13 -
Oprocentowanie lokat krótkoterminowych Over night, weekendowych i określenie
minimalnej kwoty lokaty - 10.0
-
14 -
Proponowane warunki umowy na wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy
Opatówek - 15.0
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się
istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój numer 7 w godzinach
8:00 - 15:00..
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój numer 13.
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|