Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było
przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP:
399058 - 2011r.
Czy w Biuletynie
Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności
14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, faks 062
7618017.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie przygotowania, wydawania i
dowozu posiłków do punktów przedszkolnych na terenie Gminy Opatówek.
II.2) Rodzaj
zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie
przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup posiłków dla dzieci w punktach
przedszkolnych przy Zespołach Szkół w Chełmcach, Rajsku i Tłokini Wielkiej -
na jeden zestaw posiłku składa ( drugie śniadanie, obiad dwudaniowy i
podwieczorek) wraz z dowozem i z codziennym udostępnieniem talerzy i sztućców
oraz podaniem posiłków w okresie 02 stycznia 2012 r. - 30 września 2012 roku
do punktów przedszkolnych przy: 1) Zespole Szkół w Rajsku - 25 szt. posiłków
dziennie ( ilość posiłków w okresie I - IX 2012 r. - 4 500 szt.) 2) Zespole
Szkół w Chełmcach - 25 szt. posiłków dziennie ( ilość posiłków w okresie I -
IX 2012 r. - 4 500 szt.) 3 ) Zespole Szkół w Tłokini Wielkiej - 17 szt.
posiłków dziennie ( ilość posiłków w okresie I - IX 2012 r. - 3 600 szt.) W
stawce za 1 zestaw posiłku dziennie należy liczyć sumę zakupu drugiego
śniadania, obiadu dwudaniowego i podwieczorku, dowóz posiłków do przedszkoli
oraz podanie posiłków wraz z codziennym udostępnieniem talerzy i sztućców.
Wykaz obiadów dwudaniowych wraz z gramaturą zawiera załącznik do niniejszego
opisu przedmiotu zamówienia. Powtarzające się cyklicznie MENU - Jadłospis na
okres 10 dni ustalono w załączeniu. Ww. ilości posiłków mogą ulec zmianie (
zwiększeniu lub zmniejszeniu z uwagi na ilość zgłoszeń dzieci przez
Dyrektorów Szkół). Gmina Opatówek nie gwarantuje ww. ilości usług.
Rozliczanie usług odbywać się będzie wg cen jednostkowych określonych w
formularzu cenowym i umowie.
II.4) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie
dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program
Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Poddziałanie 9.1.1 Podniesienie
poziomu jakości edukacji i wyrównanie szans rozwojowych dzieci w gminie
Opatówek poprzez otwarcie nowych oddziałów przedszkolnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
30.12.2011.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT:
4.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES
WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Firma Handlowo
- Usługowa Dymarczyk & Górczyński, ul. Częstochowska 61, 62-800 Kalisz,
kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość
zamówienia
(bez VAT):
56708,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O
CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena
wybranej oferty:
47931,26
-
Oferta z
najniższą ceną:
47931,26 / Oferta z najwyższą ceną: 56657,88
-
Waluta: PLN.
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|