Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było
przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP:
320271 - 2011r.
Czy w Biuletynie
Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności
14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, faks 062
7618017.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wywozu odpadów stałych z budynków
komunalnych i terenu Gminy Opatówek.
II.2) Rodzaj
zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie
przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych z budynków
komunalnych oraz innych obiektów będących własnością Gminy Opatówek. Wywóz
odpadów z budynków komunalnych gromadzonych selektywnie na terenie 14
nieruchomości, oraz obiektu Oczyszczalni Ścieków, gdzie łączna ilość odpadów
wytwarzana w ciągu tygodnia wynosić będzie około 9,01 m3, a w okresie
obowiązywania umowy ( tj. od 02.01.2012 roku do 31.12.2012 roku ): 486,54 m3
odbywać się będzie zgodnie z następującymi zaleceniami: 1.Odpady komunalne
gromadzone selektywnie do odrębnych urządzeń do zbierania odpadów, winny być
odbierane i wywożone z zachowaniem następującego podziału według załącznika
Nr 1, oraz harmonogramu wywozu nieczystości stałych załącznik Nr 2. a) 1
pojemnik 0,11 na oczyszczalni ścieków Opatówek, ul. Parkowa 16 z
częstotliwością wywozu 2 razy w misiącu, b) pozostałe nieruchomości wykazane
w harmonogramie wywozu załącznik Nr 2. 2. Odpady komunalne obejmują odpady
kuchenne ( resztki spożywcze, obierki ) oraz odpady zielone ( roślinne ),
pozostałe odpady ( z wyjątkiem odpadów wielkogabarytowych, niebezpiecznych,
odpadów z budowy i remontów ), np. żużel i popioły paleniskowe,
pieluchomajtki, podpaski, środki higieny osobistej. Ponadto odpady komunalne,
które mogą być poddane recyklingowi, w szczególności takie jak : papier i
tektura nieopakowaniowa, opakowania z papieru i tektury, opakowania
wielomateriałowe, tworzywa sztuczne nieopakowaniowe, opakowania z tworzyw
sztucznych, tekstylia, szkło nieopakowaniowe, opakowania ze szkła, metale,
opakowania z blachy stalowej, opakowania z aluminium. Ponadto przedmiot
zamówienia obejmuje: 1.Dostarczenie i rozmieszczenie na koszt własny
Wykonawcy, na wyznaczone przez Zamawiającego ( na terenie poszczególnych
nieruchomości ) miejsca zbierania odpadów, urządzeń do selektywnej zbiórki
odpadów komunalnych z zastrzeżeniem, że : a) ilość i wielkość urządzeń do
zbierania odpadów dla każdej nieruchomości należy dostosować do ilości
odpadów komunalnych zgodnie z załącznikiem Nr 1. b) Zamawiający dopuszcza
rozmieszczenie urządzeń do zbierania odpadów komunalnych o pojemnościach
przekraczających potrzeby Zamawiającego, jednak podstawą rozliczeń będzie
łączna ilość odpadów wytworzonych na danej nieruchomości w ciągu tygodnia. c)
urządzenia do zbierania odpadów komunalnych muszą spełniać wymogi określone w
Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Opatówek
uchwalonym Uchwałą Nr 35 / 07 Rady Gminy Opatówek z dnia 2 marca 2007 roku.
2. Wywóz odpadów komunalnych z częstotliwością określoną w punkcie 1 podpunkt
a i b strona 1. 3. Uprzątnięcie odpadów, które wysypały się podczas
załadunku. 4. Wykonywanie dezynfekcji urządzeń do zbierania odpadów co
najmniej raz na kwartał w okresie jesienno - zimowym oraz raz na miesiąc w
okresie wiosenno - letnim, przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy. 5. Bieżące
remontowanie urządzeń do zbierania odpadów przy użyciu materiałów własnych
Wykonawcy. 6. Wymiana na koszt Wykonawcy zużytych lub zdewastowanych urządzeń
do zbierania odpadów komunalnych na nowe. 7. Ustawienie na koszt Wykonawcy
nowych urządzeń do zbierania odpadów komunalnych w przypadku ich zaginięcia.
W razie zajścia uzasadnionych przypadków ( zbycie, nabycie nieruchomości itp.
), Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany częstotliwości oraz ilości wywozu
odpadów komunalnych z poszczególnych nieruchomości oraz prawo do zmiany
liczby nieruchomości wyszczególnionych w załącznikach Nr 1 i Nr 2, oraz
zmiany wynagrodzenia. II. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na
wywozie odpadów komunalnych z terenu gminy Opatówek administrowanych przez Gminę
Opatówek wg wykazu stanowiącego załącznik nr 3 , załącznik nr 4 i załącznik
nr 5 zgodnie z harmonogramem wywozu stanowiącym załącznik nr 6. W okresie
objętym zamówieniem tj. na rok 2012 przewiduje się następujące, roczne ilości
odpadów : 1. Około 360 m3 / na rok (frakcja zmieszana), z czego : a) wywóz
nieczystości z parku (poz. nr 1 załącznika nr 3): - w okresie V-IX 1 x
tygodniowo, - w okresie X-IV 1 x w miesiącu. b) wywóz nieczystości z koszy
ulicznych (poz. nr 2-37 załącznika nr 3) - 2 x w miesiącu c) wywóz
nieczystości stałych z targowiska gminnego oraz hali sportowej (poz. nr 38 i
39 załącznika nr 3) - 1 x w tygodniu d) wywóz nieczystości stałych z
nieruchomości w Opatówku ul. Szkolna 11 (poz. 40 załącznika nr 3) - na
zgłoszenie. e) wywóz nieczystości stałych z nieruchomości w Opatówku Plac
Wolności 14 - Urząd Gminy ( poz. 41 załącznika nr 3 ) - 1 x w tygodniu
Harmonogram wywozów wg załącznika nr 6. 2. Około 50 kg / na rok ( leków
przeterminowanych ) a ) wywóz leków z aptek (poz. 1 - 4 złącznika nr 4) - 1 x
na kwartał (lub na zgłoszenie w przypadku przepełnienia pojemnika).
Harmonogram wywozów wg załącznika nr 6. 3. Około 150 m3 / na rok ( odpadów
wyselekcjonowanych ) wywóz odpadów z gniazd do selektywnej zbiórki ( poz. 1 -
2 załącznika nr 5 ) - 1 x w miesiącu 6 kontenerów. Harmonogram wywozów w/g
załącznika nr 6. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostarczenie i
rozmieszczenie na koszt własny Wykonawcy, na wyznaczone przez Zamawiającego
miejsca zbierania odpadów, urządzeń do zbiórki odpadów, do frakcji
zmieszanej, odpowiedniej ilości pojemników określonej przez Zleceniodawcę, z
wyłączeniem pojemników w aptekach oraz typu IGLO. a) ilość i wielkość
urządzeń do zbierania odpadów należy dostosować do ilości odpadów wykazanych
w załączniku nr 3. b) urządzenia do zbierania odpadów muszą spełniać wymogi
określone w Regulaminie Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy
Opatówek uchwalonym Uchwałą nr 35/07 Rady Gminy Opatówek z dnia 2 marca 2007
roku. 2. Wywóz odpadów komunalnych z częstotliwością określoną w
harmonogramie stanowiącym załącznik nr 6 przedmiotu zamówienia. 3. Usuwanie
odpadów, które rozsypały się podczas załadunku według załącznika Nr 1,3, 4,5.
4. Utrzymanie pojemników dostarczonych przez Wykonawcę w należytym stanie
technicznym i estetycznym, poprzez dezynfekcję urządzeń co najmniej raz na
kwartał w okresie jesienno-zimowym oraz raz na m-c w okresie wiosenno -
letnim, przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy, z wyłączeniem pojemników w
aptekach oraz typu IGLO. 5. Bieżące remontowanie urządzeń do zbierania
odpadów przy użyciu materiałów własnych, z wyłączeniem pojemników w aptekach
oraz typu IGLO. 6. Wymiana, na koszt Wykonawcy zużytych lub zdewastowanych
urządzeń do zbierania odpadów na nowe, z wyłączeniem pojemników w aptekach oraz
typu IGLO. 7. Ustawianie na koszt Wykonawcy nowych urządzeń do zbierania
odpadów w przypadku ich zaginięcia, z wyłączeniem pojemników w aptekach oraz
typu IGLO. W razie zajścia uzasadnionych przypadków ( zbycie, nabycie
nieruchomości itp. ), w trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie
prawo zmiany częstotliwości oraz ilości wywozu odpadów komunalnych oraz prawo
do zmiany liczby pojemników wyszczególnionych w załącznikach nr 3 - 4 oraz
zmiany wynagrodzenia. III. Podane wyżej ilości odpadów są ilościami
przewidywanymi do wywozu w roku 2011. Mogą ulec zmianie ( zwiększeniu,
zmniejszeniu ) ze względu na dostosowanie do bieżących potrzeb Zamawiającego.
Gmina Opatówek nie gwarantuje w/w ilości usług. Rozliczanie usług odbywać się
będzie w/g cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym i umowie.
II.4) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
90.51.10.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie
dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
30.12.2011.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES
WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Przedsiębiorstwo
Usług Komunalnych Spółka Akcyjna, ul. Bażancia 1 a, 62-800 Kalisz, kraj/woj.
wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa
wartość zamówienia (bez VAT):
125000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O
CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena
wybranej oferty:
56257,21
-
Oferta z
najniższą ceną:
56257,21 / Oferta z najwyższą ceną: 99912,25
-
Waluta: PLN.
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|