Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z pługiem..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
dostawy.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CIĄGNIK ROLNICZY 1.Ciągnik
rolniczy, fabrycznie nowy, rok produkcji 2011, kolor czerwony lub
pomarańczowy 2.Ciągnik musi spełniać wymogi pojazdu dopuszczonego do
poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami
ustawy Prawo o ruchu drogowym 3.Silnik 4 - cylindrowy z turbiną i
intercoolerem 4.Moc silnika min 85 KM 5.Pojemność min 4000 cm3, a max 4300
cm3 spełniający normy emisji spalin EURO III A 6.Napęd 4x4 7.Rodzaj paliwa -
olej napędowy 8.Zbiornik paliwa min. 140 l 9.Hamulce kół tylnych, hamulec
ręczny 10.Wydajność pompy hydraulicznej min 50 l /min 11.Skrzynia biegów :
a)z synchronizowana min 12 przód / 12 tył z rewersem b)sprzęgło dwustopniowe
suche ceramiczne 12.Kabina z ogrzewaniem i wentylacją 13.Przedni TUZ -
oryginalny - udźwig min. 2.100 kg 14.Tylni TUZ - udźwig min. 4.150 kg ,
ramiona kat III z hakami 15.Rozdzielacz hydrauliki min 3 sekcyjny ( 6+1)
16.Obroty wałka 540/540 E 17.Sterowanie mechaniczne wałka odbioru mocy
18.Zaczep transportowy przesuwny 19.Ogumienie : - przód 13,6R24 radialne, tył
16,9R34 radialne 20.Pneumatyka jednoobwodowa i dwuobwodowa 21.Homologacja
ciągnika na 2 osoby ( rejestracja na 2 osoby ) 22.Lampa ostrzegawcza na dachu
ciągnika służba drogowa 23.Reflektory robocze min 2 z przodu i min 3 z tyłu
24.Spryskiwacze i wycieraczki szyb przedniej i tylnej 25.Mocowanie tłumika
przy kabinie 26.Okna uchylne boczne i tylne 27.Układ kierowniczy
hydrostatyczny 28.Mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem 29.Lusterka
boczne i lusterko kabinowe 30.Gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy PŁUG
1.Czteropozycyjny, łamany w środku 2.Szerokość robocza min 2700 mm
3.Sterowanie pługiem hydrauliczne 4.Listwa zgarniająca gumowa 5.Amortyzacja
listwy zgarniającej sprężynowa 6.Światła obrysowe pługa 7.Certyfikat CE
Pozostałe wymagania 1.Instrukcja obsługi w języku polskim 2.Katalog części
zamiennych w języku polskim 3.Ciągnik musi posiadać : świadectwo homologacji
4.Gwarancja na ciągnik min. 18 miesięcy lub min. 2.000 mtg 5.Gwarancja na
pług min 12 miesięcy 6.Naprawy gwarancyjne będą wykonywane w siedzibie
zamawiającego z bezpłatnym dojazdem, a w przypadku konieczności wykonywania
napraw w serwisie transport ciągnika do serwisu i powrotny na koszt dostawcy.
7.Czas reakcji serwisu od chwili telefonicznego zawiadomienia 3 dni
8.Nieodpłatne szkolenie kierowców w siedzibie zamawiającego z potwierdzeniem
odbycia szkolenia 9.Wykonawca dokona dostawy oraz rozładunku przedmiotu
zamówienia do siedziby zamawiającego, na własny koszt, zapewniając należyte jego
zabezpieczenie w czasie transportu oraz przy załadunku i rozładunku..
II.1.4) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium:
Zamawiający w wyżej wymienionym postępowaniu nie przewiduje wniesienia
wadium.
III.2) ZALICZKI
-
Czy
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena
spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły
spełnia - nie spełnia.
-
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis
z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-zaparafowane istotne
postanowienia umowy jako załącznik nr 3 do formularza oferty; -wypełniony
formularz cenowy stanowiącym załącznik nr 4 do formularza oferty;
-zestawienie parametrów technicznych załącznik nr 5 do formularza oferty;
III.7) Czy ogranicza
się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u
których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się
istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatówku. Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój nr 7 w
godz. 08:00-15:00..
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku. Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój
nr 13..
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|