Zamieszczanie
ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
faks 062 7618017.
-
Adres strony
internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu pełnej
dokumentacji projektowo- - kosztorysowej na budowę Przedszkola Publicznego w
miejscowości Opatówek..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie pełnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę
Przedszkola Publicznego w miejscowości Opatówek, na działce gminy Opatówek w
pobliżu Gimnazjum w Opatówku ( tereny zaplecza gospodarczego Urzędu Gminy w
Opatówku ). 2. Zakres rzeczowy dokumentacji, charakterystyczne podstawowe
parametry przedmiotu zamówienia: a) powierzchnia użytkowa obiektu około 1 300
m2; b) przedszkole 8 oddziałów, ( 8 sal dla 25 dzieci każda wraz z
sanitariatami dla dzieci oraz magazynem sprzętu); c) sale przystosowane do
zajęć dydaktycznych i relaksacyjnych; d) budynek przedszkola
dwukondygnacyjny; e) budynek winien być przystosowany dla dzieci
niepełnosprawnych w parterze; f) projekt powinien uwzględniać przygotowanie
posiłków w projektowanej kuchni w pełnym zakresie; g) projekt powinien
uwzględniać stołówkę/świetlicę bezpośrednio połączone z kuchnią i zmywalnią;
h) zaplecze administracyjno - socjalne wraz z sanitariatami i pomieszczeniami
technicznymi; i) instalacje wewnętrzne: elektryczna, odgromowa, wodociągowa,
hydrantów p. pożarowych, c.o., kanalizacyjna, wentylacji mechanicznej,
domofonowa, komputerowa, telefoniczna, TV, gazowa, alarmowa i monitoringu; j)
przyłącza: elektryczne, wodociągowa, kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
gazu, przyłącze c.o. z kotłowni Gimnazjum w Opatówku; k) zagospodarowanie
terenu powinno obejmować projekty wjazdu na posesję, dróg wewnętrznych,
chodników, dojść i dojazdów do budynków, miejsc postojowych, placu zabaw,
obiektów małej architektury, miejsc na zieleń, ogrodzenia oraz oświetlenia
zewnętrznego terenu; l) dokumentacja rozbiórkowa istniejących zabudowań; ł)
badania geotechniczne gruntu; m)aranżacja wnętrz (dobór materiałów,
kolorystyki, sposobu wykończenia i wyposażenia w meble) wszystkich
pomieszczeń, w szczególności technologii przygotowania posiłków wraz z
wyposażeniem. Pozostały zakres szczegółowo został określony w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia, rozdział III opis przedmiotu zamówienia. Ze
względu na to, że w ogłoszeniu o zamówieniu nie można podać terminu wykonania
dokumentacji projektowo - kosztorysowej w sposób określony przez
Zamawiającego, dodatkowo podajemy ten termin poniżej. Zamówienie należy
zrealizować w terminie: - 2 miesiące od daty uzyskania od Zamawiającego
prawomocnej decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego..
II.1.4) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.000,00 zł. ( słownie: jeden
tysiąc złotych ).
III.2) ZALICZKI
-
Czy
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym
okresie, zrealizował co najmniej 1 zadanie związane z wykonaniem projektu
budowlano -wykonawczego na budowę Przedszkola minimum 5 oddziałowego. Wykazane
zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym,
że zlecone prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki projektowej i
prawidłowo ukończone (np. referencje ). Ocena spełniania tego warunku udziału
w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w
oparciu o oświadczenie oraz dokument jakim jest wykaz wykonanych zamówień w
okresie ostatnich 3 lat. Z treści oświadczenia i dokumentów przedłożonych w
ofercie Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia warunek
-
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły
spełnia - nie spełnia.
-
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: - osobą posiadającą
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, -
osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności
konstrukcyjno- budowlanej. - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do
projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - osobą posiadającą
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - osobą
posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej.
Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie oraz
dokument jakim jest wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia. Z treści oświadczenia i dokumentów przedłożonych w ofercie
zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia warunek.
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga aby Wykonawca wykazał , że posiada opłaconą polisę o wartości minimum
50.000,00 zł., a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku podmiotów
występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają
warunek udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w
postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
-
wykaz osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis
z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
-
aktualną informację
z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
-
aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego
miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje
się takiego zaświadczenia
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- dane dotyczące
podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia ( jeśli Wykonawca
przewiduje wykorzystanie podwykonawców ) - załącznik nr 6 do formularza
oferty; - wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 7 do formularza
oferty; - zaparafowane istotne postanowienia umowy jako załącznik nr 8 do
formularza oferty; - dowód wpłacenia /wniesienia/ wadium. Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na
zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej
kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności
finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą
wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność
kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert. Wykonawca może polegać na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia
lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków Wykonawca w takiej sytuacji
zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym
celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza
się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u
których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się
istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje
możliwość zmian w umowie określonych niżej oraz innych nieistotnych
postanowień umowy. Wynagrodzenie określone w umowie obejmuje całość kosztów,
wydatków niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy jest niezależne od
poziomu inflacji w okresie od dnia podpisania umowy do dnia jej zakończenia i
może być zmienione o kwotę wynikającą z ewentualnej zmiany stawki podatku VAT
zaistniałej po podpisaniu umowy. Wykonawca ma prawo żądać przedłużenia
terminu wykonania całego zakresu prac z powodu: - działania tzw. (siły
wyższej ), - z przyczyn zależnych od Zamawiającego, - w przypadku gdy
procedura uzgodnień dokumentacji wydłuży się nie z winy Wykonawcy. - w
przypadku udokumentowania niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy
przewlekłości postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (
np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień ) niezbędnych do realizacji przedmiotu
umowy, - w przypadku zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja
przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatówku, 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14 pokój numer 7 w
godz. 08:00do 15:00..
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2012 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14 pokój
numer 13..
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|