Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół
Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Opatówek , pl. Wolności 14, 62-860
Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozu osób - uczniów do Szkoły
Podstawowej w Opatówku, Zespołu Szkół w Rajsku i Zespołu Szkół w Tłokini
Wielkiej, w gminie Opatówek..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
świadczenie usługi przewozu uczniów na niżej wymienionych trasach: 1.Trasa nr
1 - przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Tłokini Wielkiej: Dowóz do szkoły
linia I - z terenu miejscowości Dębe Kolonia (pętla) - Kobierno (remiza OSP)
- Kobierno (p.Klepanda) - Frankowizna - Słoneczna - szkoła. Razem - 1 kurs
dziennie od poniedziałku do piątku, linia II - z terenu miejscowości
Florentyna (stary dworzec PKP) - Dębe (górka) - Szkurłaty - Dębe (kościół) -
szkoła. Razem - 1 kurs dziennie od poniedziałku do piątku. linia III - z
terenu miejscowości Tłokinia Mała - Rożdżały (p. Niewiadomscy) - Tłokinia
Kościelna- Tłokinia Wielka (pętla) - szkoła. Razem - 1 kurs dziennie od
poniedziałku do piątku. Powrót ze szkoły linia I - do miejscowości Tłokinia
Kościelna- Rożdżały- Słoneczna- Kobierno- Frankowizna- Dębe Kolonia. Razem -
1 kurs dziennie od poniedziałku do piątku. linia II - do miejscowości -
Tłokinia Kościelna- Rożdżały- Słoneczna- Kobierno- Frankowizna- Dębe Kolonia
- Dębe - Szkurłaty - Florentyna - Skarszew. Razem 2 kursy dziennie od
poniedziałku do piątku 2. Trasa nr 2 - przewóz uczniów do Zespołu Szkół w
Rajsku: linia I - z terenu miejscowości Marianów, Ksawerów, Smółki
,Oszczeklin i Dąbrowa. Razem - 4 kursy dziennie od poniedziałku do piątku.
linia II - z terenu miejscowości Pietrzyków, Janików, Sierzchów, Rajsko
Kolonia, Warszew, Trzęsów - wieś, Marchwacz Kolonia i Krowica Grab. Razem - 4
kursy dziennie od poniedziałku do piątku. 3. Trasa nr 3 - przewóz uczniów do
Szkoły Podstawowej w Opatówku: linia I - z terenu miejscowości Cienia
Pierwsza, Cienia Folwark i Michałów Drugi. Razem - 2 kursy dziennie od
poniedziałku do piątku. linia II - z terenu miejscowości Sierzchów ( poligon)
i Borów. Razem - 2 kursy dziennie od poniedziałku do piątku. linia III -z
terenu miejscowości Cienia Druga, Porwity, Takomyśle i Michałów Trzeci. Razem
- 3 kursy dziennie od poniedziałku do piątku. linia IV - z terenu
miejscowości Sierzchów. Razem- 3 kursy dziennie.( Jeden kurs powrotny przez
Borów) Uwaga ! Pojęcie kurs oznacza jednorazowy dowóz lub odwóz uczniów z
domu do szkoły lub ze szkoły do domu. Ponadto zamawiający zastrzega sobie
możliwość wykonywania usług transportowych na kilku trasach w tych samych
godzinach. Podane wyżej ilości kursów są ilościami przewidywanymi do
wykonania w roku 2013 i mogą ulec zmianie (zwiększeniu, zmniejszeniu) ze
względu na dostosowanie do bieżących potrzeb Zamawiającego. Zespół
Ekonomiczno Administracyjny Szkół Gminy Opatówek nie gwarantuje ww. ilości
kursów. Rozliczanie usług odbywać się będzie wg cen jednostkowych ( za kurs )
określonych w formularzu cenowym i umowie. W wyniku przetargu zostaną zawarte
przez Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół Gminy Opatówek umowy dla
Szkoły Podstawowej w Opatówku oraz dla Zespołu Szkół w Rajsku i Tłokini
Wielkiej. Powyższa usługa ma być wykonana autobusami o odpowiednim stanie
technicznym, pozwalającymi na bezawaryjne wykonywanie kursów. Jednocześnie
usługodawca zobowiązany jest do posiadania taboru zastępczego zapewniającego ciągłości
wykonania kursów w przypadku awarii technicznych..
II.1.4) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: Wykonawca
zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 5.000,00 zł. /słownie:
pięć tysięcy złotych/.
III.2) ZALICZKI
-
Czy
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca musi
wykazać, że posiada ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu
drogowego osób, o której mowa w treści art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 o
transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.).
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku wg formuły spełnia - nie
spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie
wynikać spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym
okresie, zrealizował co najmniej co najmniej 1 zamówienie o podobnym
charakterze, Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte
dokumentem potwierdzającym, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie
dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument jakim
jest wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat. Z treści oświadczenia
i dokumentów przedłożonych w ofercie Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca
spełnia warunek.
-
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga aby Wykonawca wykazał , że posiada potencjał lub ma zapewniony dostęp
( poprzez zawarte umowy dzierżawy, najmu, kupna lub inne ) do w pełni
sprawnego sprzętu gwarantującego terminowe i jakościowo dobre wykonanie
zamówienia: - Autobus minimum - 6 szt. Zamawiający dokona oceny spełnienia
tego warunku na podstawie złożonego wykazu sprzętu. Ocena spełniania warunku
udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie
spełnia.
-
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: - stanowisko - kierowca -
prawo jazdy kat. D. - minimum sześć osób. Ocena spełniania warunku udziału w
postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga aby Wykonawca wykazał, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. : a) posiada opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku
udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie
spełnia.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję,
zezwolenie lub licencję
-
wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
-
wykaz
narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o
podstawie dysponowania tymi zasobami
-
wykaz osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
-
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis
z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
-
aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego
miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje
się takiego zaświadczenia
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-zaparafowane istotne
postanowienia umowy jako załącznik nr 7 do formularza oferty; -wypełniony
formularz cenowy stanowiący załącznik nr 8 do formularza oferty;
-oświadczenie o posiadaniu transportu, załącznik nr 9, -oświadczenie
dotyczące dozoru nad dziećmi, załącznik nr 10. -dowód wpłacenia /wniesienia/
wadium.
III.7) Czy ogranicza
się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u
których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się
istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje
możliwość zmian w umowie określonych niżej. Wynagrodzenie określone w umowie
obejmuje całość kosztów, wydatków niezbędnych do zrealizowania przedmiotu
umowy jest niezależne od poziomu inflacji w okresie od dnia podpisania umowy
do dnia jej zakończenia i może być zmienione o kwotę wynikającą z ewentualnej
zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po podpisaniu umowy, a także w razie
zajścia okoliczności o których mowa w SIWZ ( Rozdział III ).
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół Gminy Opatówek. Plac Wolności,
62-860 Opatówek 14, pokój nr 22 w godz. 8.00 - 15.00..
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 10:45,
miejsce: Urząd Gminy, 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14, pokój nr 13..
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor
Zespołu Ekonomiczno -
Administracyjnego
Szkół
/-/
Arkadiusz Łańduch
|