Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było
przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP:
486440 - 2012r.
Czy w Biuletynie
Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności
14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, faks 062
7618017.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie wywozu odpadów stałych z
budynków komunalnych i terenu Gminy Opatówek.
II.2) Rodzaj
zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie
przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych z budynków
komunalnych oraz innych obiektów będących własnością Gminy Opatówek. Wywóz
odpadów z budynków komunalnych gromadzonych selektywnie na terenie 14
nieruchomości, oraz obiektu Oczyszczalni Ścieków, gdzie łączna ilość odpadów
wytwarzana w ciągu tygodnia wynosić będzie około 9,01 m3, a w okresie
obowiązywania umowy ( tj. od 02.01.2013 roku do 30.06.2013 roku ) : 243,27 m3
odbywać się będzie zgodnie z następującymi zaleceniami: 1.Odpady komunalne
gromadzone selektywnie do odrębnych urządzeń do zbierania odpadów, winny być
odbierane i wywożone z zachowaniem następującego podziału według załącznika
Nr 1, oraz harmonogramu wywozu nieczystości stałych załącznik Nr 2. a)1
pojemnik 0,11 na oczyszczalni ścieków Opatówek, ul. Parkowa 16 z częstotliwością
wywozu 2 razy w miesiącu, b)pozostałe nieruchomości wykazane w harmonogramie
wywozu załącznik Nr 2. 2.Odpady komunalne obejmują odpady kuchenne ( resztki
spożywcze, obierki ) oraz odpady zielone ( roślinne ), pozostałe odpady ( z
wyjątkiem odpadów wielkogabarytowych, niebezpiecznych, odpadów z budowy i
remontów ), np. żużel i popioły paleniskowe, pielucho-majtki, podpaski,
środki higieny osobistej. Ponadto odpady komunalne, które mogą być poddane
recyklingowi, w szczególności takie jak : papier i tektura nieopakowaniowa,
opakowania z papieru i tektury, opakowania wielomateriałowe, tworzywa
sztuczne nieopakowaniowe, opakowania z tworzyw sztucznych, tekstylia, szkło
nieopakowaniowe, opakowania ze szkła, metale, opakowania z blachy stalowej, opakowania
z aluminium. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Dostarczenie i
rozmieszczenie na koszt własny Wykonawcy, na wyznaczone przez Zamawiającego (
na terenie poszczególnych nieruchomości ) miejsca zbierania odpadów,urządzeń
do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z zastrzeżeniem, że : a)ilość i
wielkość urządzeń do zbierania odpadów dla każdej nieruchomości należy
dostosować do ilości odpadów komunalnych zgodnie z załącznikiem Nr 1. b)
Zamawiający dopuszcza rozmieszczenie urządzeń do zbierania odpadów
komunalnych o pojemnościach przekraczających potrzeby Zamawiającego, jednak
podstawą rozliczeń będzie łączna ilość odpadów wytworzonych na danej
nieruchomości w ciągu tygodnia. c) urządzenia do zbierania odpadów
komunalnych muszą spełniać wymogi określone w Regulaminie utrzymania
czystości i porządku na terenie Gminy Opatówek uchwalonym Uchwałą Nr 35 / 07
Rady Gminy Opatówek z dnia 2 marca 2007 roku. 2.Wywóz odpadów komunalnych z
częstotliwością określoną w punkcie 1 podpunkt a i b strona 1. 3.Uprzątnięcie
odpadów, które wysypały się podczas załadunku. 4.Wykonywanie dezynfekcji
urządzeń do zbierania odpadów co najmniej raz na kwartał w okresie jesienno -
zimowym oraz raz na miesiąc w okresie wiosenno - letnim, przy użyciu
materiałów własnych Wykonawcy. 5.Bieżące remontowanie urządzeń do zbierania
odpadów przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy. 6.Wymiana na koszt
Wykonawcy zużytych lub zdewastowanych urządzeń do zbierania odpadów
komunalnych na nowe. 7.Ustawienie na koszt Wykonawcy nowych urządzeń do zbierania
odpadów komunalnych w przypadku ich zaginięcia. W razie zajścia uzasadnionych
przypadków ( zbycie, nabycie nieruchomości itp. ), Zamawiający zastrzega
sobie prawo zmiany częstotliwości oraz ilości wywozu odpadów komunalnych z
poszczególnych nieruchomości oraz prawo do zmiany liczby nieruchomości
wyszczególnionych w załącznikach Nr 1 i Nr 2, oraz zmiany wynagrodzenia. II.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wywozie odpadów komunalnych
z terenu gminy Opatówek administrowanych przez Gminę Opatówek wg wykazu
stanowiącego załącznik nr 3 , załącznik nr 4 i załącznik nr 5 zgodnie z
harmonogramem wywozu stanowiącym załącznik nr 6. W okresie objętym
zamówieniem tj. na 6 miesięcy roku 2013 przewiduje się następujące ilości
odpadów : 1. Około 180 m3 / na 6 miesięcy (frakcja zmieszana), z czego : a)
wywóz nieczystości z parku (poz. nr 1 załącznika nr 3): - w okresie V-VI 1 x
tygodniowo, - w okresie I-IV 1 x w miesiącu. b) wywóz nieczystości z koszy
ulicznych (poz. nr 2-37 załącznika nr 3) - 2 x w miesiącu c) wywóz
nieczystości stałych z targowiska gminnego oraz hali sportowej (poz. nr 38 i
39 załącznika nr 3) - 1 x w tygodniu d) wywóz nieczystości stałych z
nieruchomości w Opatówku ul. Szkolna 11 (poz. 40 załącznika nr 3) - na
zgłoszenie. e) wywóz nieczystości stałych z nieruchomości w Opatówku Plac
Wolności 14 - Urząd Gminy ( poz. 41 załącznika nr 3 ) - 1 x w tygodniu
Harmonogram wywozów wg załącznika nr 6. 2. Około 25 kg / na 6 miesięcy (
leków przeterminowanych ) a ) wywóz leków z aptek (poz. 1 - 4 złącznika nr 4)
- 1 x na kwartał (lub na zgłoszenie w przypadku przepełnienia pojemnika).
Harmonogram wywozów wg załącznika nr 6. 3. Około 75 m3 / na 6 miesięcy (
odpadów wyselekcjonowanych ) wywóz odpadów z gniazd do selektywnej zbiórki (
poz. 1 - 2 załącznika nr 5 ) - 1 x w miesiącu 6 kontenerów. Harmonogram
wywozów w/g załącznika nr 6. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1.
Dostarczenie i rozmieszczenie na koszt własny Wykonawcy, na wyznaczone przez
Zamawiającego miejsca zbierania odpadów, urządzeń do zbiórki odpadów, do
frakcji zmieszanej, odpowiedniej ilości pojemników określonej przez
Zleceniodawcę, z wyłączeniem pojemników w aptekach oraz typu IGLO. a) ilość i
wielkość urządzeń do zbierania odpadów należy dostosować do ilości odpadów
wykazanych w załączniku nr 3. b) urządzenia do zbierania odpadów muszą
spełniać wymogi określone w Regulaminie Utrzymania Czystości i Porządku na
terenie Gminy Opatówek uchwalonym Uchwałą nr 35/07 Rady Gminy Opatówek z dnia
2 marca 2007 roku. 2. Wywóz odpadów komunalnych z częstotliwością określoną w
harmonogramie stanowiącym załącznik nr 6 przedmiotu zamówienia. 3. Usuwanie
odpadów, które rozsypały się podczas załadunku. 4. Utrzymanie pojemników
dostarczonych przez Wykonawcę w należytym stanie technicznym i estetycznym,
poprzez dezynfekcję urządzeń co najmniej raz na kwartał w okresie
jesienno-zimowym oraz raz na m-c w okresie wiosenno - letnim, przy użyciu
materiałów własnych Wykonawcy, z wyłączeniem pojemników w aptekach oraz typu
IGLO. 5. Bieżące remontowanie urządzeń do zbierania odpadów przy użyciu
materiałów własnych, z wyłączeniem pojemników w aptekach oraz typu IGLO. 6.
Wymiana, na koszt Wykonawcy zużytych lub zdewastowanych urządzeń do zbierania
odpadów na nowe, z wyłączeniem pojemników w aptekach oraz typu IGLO. 7.
Ustawianie na koszt Wykonawcy nowych urządzeń do zbierania odpadów w
przypadku ich zaginięcia, z wyłączeniem pojemników w aptekach oraz typu IGLO.
W razie zajścia uzasadnionych przypadków ( zbycie, nabycie nieruchomości itp.
), w trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany
częstotliwości oraz ilości wywozu odpadów komunalnych oraz prawo do zmiany
liczby pojemników wyszczególnionych w załącznikach nr 3 - 4 oraz zmiany
wynagrodzenia. III. Podane wyżej ilości odpadów są ilościami przewidywanymi
do wywozu w okresie pierwszego półrocza 2013 roku. Mogą ulec zmianie (
zwiększeniu, zmniejszeniu ) ze względu na dostosowanie do bieżących potrzeb
Zamawiającego. Gmina Opatówek nie gwarantuje w/w ilości usług. Rozliczanie
usług odbywać się będzie w/g cen jednostkowych określonych w formularzu
cenowym i umowie.
II.4) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.32.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie
dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
02.01.2013.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES
WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Przedsiębiorstwo
Usług Komunalnych Spółka Akcyjna, ul. Bażancia 1 a, 62-800 Kalisz, kraj/woj.
wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa
wartość zamówienia (bez VAT):
80000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O
CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena
wybranej oferty:
29006,13
-
Oferta z
najniższą ceną:
29006,13 / Oferta z najwyższą ceną: 29006,13
-
Waluta: PLN.
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|