Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół
Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Opatówek , pl. Wolności 14, 62-860
Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna Gminy Opatówek.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły
Podstawowej w Chełmcach w ramach realizacji Projektu systemowego: pt. Uczę
się i bawię 2012 dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w
ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój
wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans
edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz
zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
dostawy.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dostawa Programów
komputerowych i gier edukacyjnych (na nośnikach DVD/CD) Część 2 - Dostawa
zestawów edukacyjnych i gier planszowych dydaktycznych (układanki, plansze,
zabawki edukacyjne), zeszytów ćwiczeń. Część 3 - Dostawa sprzętu
rehabilitacyjno- sportowego Część 4 - Dostawa mebli.
II.1.4) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
22.11.00.00-4, 37.40.00.00-2, 39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium:
Zamawiający w wyżej wymienionym postępowaniu nie przewiduje wniesienia
wadium.
III.2) ZALICZKI
-
Czy
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis
z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-dane dotyczące
podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca
przewiduje wykorzystanie podwykonawców ) - załącznik nr 3 do formularza
oferty; -wypełniony formularz cenowy załącznik nr 4 do formularza oferty;
-zaparafowane istotne postanowienia umowy jako załącznik nr 5 do formularza
oferty;
III.7) Czy ogranicza
się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u
których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się
istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Opatówek, Plac Wolności 14,
62-860 Opatówek, pokój nr 22..
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2013 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62-860 Opatówek, pokój nr
13..
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i
kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów
z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości
usług edukacyjnych realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK
I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy
dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Chełmcach w ramach
realizacji Projektu systemowego: pt. Uczę się i bawię 2012 dofinansowanego z
Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał
Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym
dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
-
1) Krótki
opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dostawa Programów
komputerowych i gier edukacyjnych (na nośnikach DVD/CD).
-
2) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
-
3) Czas
trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
-
4) Kryteria
oceny ofert: najniższa
cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomocy
dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Chełmcach w ramach
realizacji Projektu systemowego: pt. Uczę się i bawię 2012 dofinansowanego z
Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał
Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym
dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
-
1) Krótki
opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Dostawa zestawów
edukacyjnych i gier planszowych dydaktycznych (układanki, plansze, zabawki
edukacyjne), zeszytów ćwiczeń..
-
2) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 22.83.00.00-7, 37.52.41.00-8, 39.16.21.00-6.
-
3) Czas
trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
-
4) Kryteria
oceny ofert: najniższa
cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pomocy
dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Chełmcach w ramach
realizacji Projektu systemowego: pt. Uczę się i bawię 2012 dofinansowanego z
Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał
Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym
dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
-
1) Krótki
opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjno-
sportowego..
-
2) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
-
3) Czas
trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
-
4) Kryteria
oceny ofert: najniższa
cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomocy
dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Chełmcach w ramach
realizacji Projektu systemowego: pt. Uczę się i bawię 2012 dofinansowanego z
Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał
Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie
9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do
edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
-
1) Krótki
opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - Dostawa mebli..
-
2) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.
-
3) Czas
trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
-
4) Kryteria
oceny ofert: najniższa
cena.
Dyrektor
Zespołu Ekonomiczno -
Administracyjnego
Szkół
/-/
Arkadiusz Łańduch
|