Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół
Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Opatówek , pl. Wolności 14, 62-860
Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, faks 062 7618017.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna Gminy Opatówek.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów edukacyjnych i gier planszowych
dydaktycznych (układanki, plansze, zabawki edukacyjne), zeszytów ćwiczeń do
Szkoły Podstawowej w Chełmcach w ramach realizacji Projektu systemowego: pt.
Uczę się i bawię 2012 dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w
ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój
wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans
edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz
zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
dostawy.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów edukacyjnych i
gier planszowych dydaktycznych (układanki, plansze, zabawki edukacyjne),
zeszytów ćwiczeń do Szkoły Podstawowej w Chełmcach w ramach realizacji
Projektu systemowego: pt. Uczę się i bawię 2012 dofinansowanego z
Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał
Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym
dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
II.1.4) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 22.11.00.00-4, 22.83.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium:
Zamawiający w wyżej wymienionym postępowaniu nie przewiduje wniesienia
wadium.
III.2) ZALICZKI
-
Czy
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-dane dotyczące
podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca
przewiduje wykorzystanie podwykonawców ) - załącznik nr 3 do formularza
oferty (jeśli Wykonawca do wykonania zamówienia nie przewiduje podwykonawców
wypełnia formularz wpisując - nie dotyczy); -wypełniony formularz cenowy
załącznik nr 4 do formularza oferty; -zaparafowane istotne postanowienia
umowy jako załącznik nr 5 do formularza oferty; - Wykonawca wraz z ofertą
powinien złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 albo informację o tym, że nie należy do
grupy kapitałowej. W związku z brakiem nowego ogłoszenia o zamówieniu
Zamawiający wymaga złożenia w w/w postępowaniu niżej wymienionych dokumentów
określonych w pkt III.4 i III.4.2: III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB
DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE
ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - -
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - Wykonawca
wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega
na zasobach (innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b
ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia,
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla
Wykonawcy, określonym pkt 4.2.
III.7) Czy ogranicza
się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u
których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się
istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Opatówek, Plac Wolności 14,
62-860 Opatówek, pokój nr 22..
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62-860 Opatówek, pokój nr
13..
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i
kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów
z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości
usług edukacyjnych realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor
Zespołu Ekonomiczno -
Administracyjnego
Szkół
/-/
Arkadiusz Łańduch
|