Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o
zmienianym ogłoszeniu: 318980 - 2013 data 07.08.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Opatówek, ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
fax. 062 7618017.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który
należy zmienić:
-
Miejsce, w
którym znajduje się zmieniany tekst: IV..
-
W
ogłoszeniu jest:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie określonych niżej oraz innych
nieistotnych postanowień umowy. Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi
konieczność wykonania robót dodatkowych, których zakres nie przekroczy
wartości 50% niniejszego zamówienia to Wykonawca zobowiązany jest wykonać te
roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone w trybie z wolnej ręki
przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów jak w
kosztorysie ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części
robót. W takim przypadku kwota kosztorysowa zostanie pomniejszona o całość
tych prac w/g parametrów jak w kosztorysie ofertowym. Termin wykonania umowy
może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można
było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ pomimo zachowania
należytej staranności..
-
W
ogłoszeniu powinno być: Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie określonych niżej
oraz innych nieistotnych postanowień umowy. Wynagrodzenie określone w umowie
obejmuje całość kosztów, wydatków niezbędnych do zrealizowania przedmiotu
umowy jest niezależne od poziomu inflacji w okresie od dnia podpisania umowy
do dnia jej zakończenia i może być zmienione o kwotę wynikającą z ewentualnej
zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po podpisaniu umowy. Jeżeli w toku
realizacji robót wystąpi konieczność wykonania zamówień dodatkowych nie
objętych zamówieniem podstawowym których wartość nie przekroczy 50% ceny
umownej to Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tych robót na dodatkowe
zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki na podstawie art.67 ust.1
pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych. Wynagrodzenie Wykonawcy za te roboty
ustalone zostanie po negocjacjach z Wykonawcą przyjmując jako podstawę do
wyceny: a) narzuty, stawka roboczogodziny, oraz ceny jednostkowe materiałów i
koszty pracy sprzętu, nie mogą być wyższe niż średnie dla województwa
wielkopolskiego według informacji ORGBUD - SERWIS w okresie realizacji
zamówienia. Na wykonanie zamówień dodatkowych będzie każdorazowo sporządzany
przez Wykonawcę i Inspektora Nadzoru protokół konieczności akceptowany przez
Zamawiającego. Podstawą do sporządzenia kosztorysu będą KNR, a w przypadku
braku odpowiednich pozycji w KNR wycena indywidualna. Jeżeli w toku
realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub
zaniechanie umówionych robót , to wysokość wynagrodzenia (zwiększenie,
zmniejszenie) Wykonawcy za te roboty ustalona zostanie kosztorysem
dodatkowym, powykonawczym przyjmując do jego obliczenia ceny, stawki i
narzuty zastosowane w kosztorysie ofertowym. Ceny materiałów i sprzętu
zostaną przyjęte według informacji ORGBUD - SERWIS za ostatni kwartał
poprzedzający sporządzenie kosztorysu - w przypadku braku w/w cen w
kosztorysie ofertowym. Na wykonanie robót dodatkowych, lub zaniechanie
umówionych robót będzie każdorazowo sporządzany przez Wykonawcę i Inspektora
Nadzoru protokół konieczności akceptowany przez Zamawiającego. Podstawą do
sporządzenia kosztorysu będą KNR, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w
KNR wycena indywidualna. Termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku
wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o
zamówieniu lub SIWZ pomimo zachowania należytej staranności. Termin wykonania
umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia konieczności wykonania
zamówień dodatkowych o których mowa w § 7 ust. 4 projektu umowy, określonych
odrębną umową, warunkujących prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia , o
czas niezbędny do wykonania zamówień dodatkowych.
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|