Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni oraz budowa kanalizacji deszczowej
w ulicach Piotra Szadkowskiego i Braci Gillerów na Osiedlu Kościuszki w
miejscowości Opatówek..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES ROBÓT DROGOWYCH I
SANITARNYCH I. Ulica Szadkowskiego 1.Roboty pomiarowe przy liniowych robotach
ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z inwentaryzacja geodezyjną
powykonawczą - 0,179 km. 2.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi
o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III-IV z transp. urobku na odl.> 1 km sam.
samowyład. - 499,00 m3. 3.Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane
mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni -
850,70 m2. 4.Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie
kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 283,60 m2. 5.Umocnione
podłoże z C-3/4 Podbudowy betonowe gr.10 cm pielęgnowane piaskiem i wodą -
1089,50 m2. 6. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych mieszanki 0/63
gr.15 cm - 1089,50 m2. 7. Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych
mieszanki 0/31,5 gr. 5 cm Krotność = 0.5 - 1089,50 m2. 8. Skropienie emulsją
asfaltową w ilości 0,7 kg/m2 - 1089,50 m2. 9. Nawierzchnie z mieszanek
mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa ścieralna) z AC
11S 50/70 Krotność = 1.25 - 1089,50 m2. 10.Krawężniki betonowe wystające o
wymiarach 15x30 cm bez ław na podsypce cementowo- piaskowej - 310,50 m. 11.
Ława pod krawężniki betonowa z oporem z betonu C 8/10 - 20,183 m3. 12.
Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w
jednym miejscu do 0.1 m3 - 0,50 m3. 13. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o
śr. zewn. 160 mm - 3,00 m 14. Przestawienie istniejącej studzienki ściekowej
ulicznej betonowej o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu - 5,00 szt. 15.
Zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych rurami ochronnymi
dwudzielnymi z PCW o śr. do 110 mm - 28,00 m. 16. Plantowanie (obrobienie na
czysto) skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie w gruntach kat. I-III -
259,35 m2. II. Ul Braci Gillerów 17. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach
ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z inwentaryzacja geodezyjna
powykonawcza - 0.127 km. 18. Roboty ziemne wykonywane koparkami
podsiębiernymi o poj.łyżki 0,40 m3 w gr.kat. III-IV z transp. urobku na
odl.> 1 km sam. samowyład. - 332,99 m3. 19. Profilowanie i zagęszczanie
podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy
konstrukcyjne nawierzchni - 541,20 m2. 20. Profilowanie i zagęszczanie
podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni - 180,40 m2. 21. Umocnione podłoże z C-3/4 Podbudowy betonowe
gr.10 cm pielęgnowane piaskiem i wodą - 658,00 m2. 22. Warstwa dolna
podbudowy z kruszyw łamanych mieszanki 0/63 gr. 15 cm - 658,00 m2. 23.
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych mieszanki 0/31,5 gr. 5cm Krotność
= 0.5 - 658,00 m2. 24. Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m2 -
658,00 m2. 25. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o
grubości 5 cm (warstwa ścieralna) z AC 11S 50/70 Krotność = 1.25 - 658,00 m2.
26. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm bez ław na podsypce
cementowo- piaskowej - 248,00 m. 27. Ława pod krawężniki betonowa z oporem z
betonu C 8/10 - 11,16 m3. 28. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń
podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0.1 m3 - 0,30 m3. 29.
Zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych rurami ochronnymi
dwudzielnymi z PCW o śr. do 110 mm - 12,00 m. 30. Plantowanie (obrobienie na
czysto) skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie w gruntach kat. I-III -
240,00 m2. 31. Wykopy oraz przekopy wyk. na odkład koparkami przedsiębiernymi
o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat. III - 57,60 m3. 32. Zasypanie wykopów .fund.
podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszcz.
mechanicznym spycharkami (gr. warstwy w stanie luźnym 30 cm) - kat. gr.
III-IV - 57,60 m3. 33. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 300 mm
- 70,00 m. 34. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm - 10,00
m. 35. Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez
syfonu - 4,00 szt. 36. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w
gotowym wykopie o głęb. 1m - 1,00 stud..
II.1.6) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9, 45.23.21.30-2.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym
okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania związane z budową lub przebudową
dróg ( wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej wraz z budową
kanalizacji deszczowej ) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł.-brutto
każde zadanie. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte
dokumentem poświadczającym lub innym dokumentem, jeżeli z uzasadnionych
przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
poświadczenia, że zlecone roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje,
protokół odbioru, poświadczenie). Ocena spełniania tego warunku udziału w
postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w
oparciu o poświadczenie oraz dokument jakim jest wykaz wykonanych zamówień w
okresie ostatnich 5 lat. Z treści poświadczenia i dokumentów przedłożonych w
ofercie Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia warunek.
-
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: - kierownikiem budowy
posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót w zakresie drogowych
obiektów budowlanych ( specjalność drogowa ), - kierownikiem robót
posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych, i kanalizacyjnych.
Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie oraz
dokument jakim jest wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia. Z treści oświadczenia i dokumentów przedłożonych w ofercie
zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia warunek.
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga aby Wykonawca wykazał, że posiada opłaconą polisę o wartości co
najmniej 200.000,00 zł. ( słownie: dwieście tysięcy złotych ), a w przypadku
jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu
dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.
1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
należy przedłożyć:
-
wykaz robót
budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem
dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te
zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-
wykaz osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
-
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się
przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w
art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada
następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował
wykonawca:
-
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny
podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
-
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
-
aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
-
aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
-
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie orzeczono
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
-
zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
-
zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o
tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- dane dotyczące
podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia załącznik nr 6 do
formularza oferty; -wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym
stanowiącym załącznik nr 7 do formularza oferty; -zaparafowany projekt umowy
jako załącznik nr 8 do formularza oferty; -wykonawca wraz z ofertą powinien
złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art.24 ust.2 pkt.5, albo informację o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej stanowiącą załącznik nr 9 do formularza oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje
możliwość zmian w umowie określonych niżej oraz innych nieistotnych postanowień
umowy. Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania zamówień
dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym których wartość nie
przekroczy 50% ceny umownej to Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tych
robót na dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki na
podstawie art.67 ust.1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych. Wynagrodzenie
Wykonawcy za te roboty ustalone zostanie po negocjacjach z Wykonawcą
przyjmując jako podstawę do wyceny: a) narzuty, stawka roboczogodziny, oraz
ceny jednostkowe materiałów i koszty pracy sprzętu, nie mogą być wyższe niż
średnie dla województwa wielkopolskiego według informacji ORGBUD - SERWIS w
okresie realizacji zamówienia. Na wykonanie zamówień dodatkowych będzie
każdorazowo sporządzany przez Wykonawcę i Inspektora Nadzoru protokół
konieczności akceptowany przez Zamawiającego. Podstawą do sporządzenia
kosztorysu będą KNR, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR wycena
indywidualna. Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania
robót dodatkowych lub zaniechanie umówionych robót , to wysokość
wynagrodzenia (zwiększenie, zmniejszenie) Wykonawcy za te roboty ustalona
zostanie kosztorysem dodatkowym, powykonawczym przyjmując do jego obliczenia
ceny, stawki i narzuty zastosowane w kosztorysie ofertowym. Ceny materiałów i
sprzętu zostaną przyjęte według informacji ORGBUD - SERWIS za ostatni kwartał
poprzedzający sporządzenie kosztorysu - w przypadku braku w/w cen w
kosztorysie ofertowym. Na wykonanie robót dodatkowych, lub zaniechanie
umówionych robót będzie każdorazowo sporządzany przez Wykonawcę i Inspektora
Nadzoru protokół konieczności akceptowany przez Zamawiającego. Podstawą do
sporządzenia kosztorysu będą KNR, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w
KNR wycena indywidualna. Termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku
wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o
zamówieniu lub SIWZ pomimo zachowania należytej staranności. Termin wykonania
umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia konieczności wykonania
zamówień dodatkowych o których mowa w § 10 ust. 2 projektu umowy, określonych
odrębną umową, warunkujących prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia , o
czas niezbędny do wykonania zamówień dodatkowych. Zamawiający przewiduje
również możliwość zmiany umowy jeżeli WYKONAWCA na etapie składania oferty
nie wskazał podwykonawcy do realizacji żadnej z części zamówienia, jednak w
trakcie wykonywania umowy WYKONAWCA będzie chciał skorzystać z jego pomocy,
to zgoda ZAMAWIAJĄCEGO na wprowadzenie podwykonawcy do umowy może nastąpić na
zasadach określonych we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 8 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatówku, 62 - 860 Opatówek, Plac Wolności 14, pokój numer 7 w
godz.08:00 do 15:00.
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2014 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, 62 - 860 Opatówek, Plac Wolności 14, pokój
numer 13..
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|