Zamieszczanie
ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było
przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP:
380040 - 2014r.
Czy w Biuletynie
Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Opatówek, pl. Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062
7618425, 7618143, faks 062 7618236.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka administracyjna gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie przygotowania, wydawania i
dowozu posiłków do szkół na terenie Gminy Opatówek.
II.2) Rodzaj
zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie
przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup posiłków dla dzieci w szkole w
okresie nauki w szkole - dożywianie ( zakup obiadów dwudaniowych) wraz z
dowozem, z codziennym udostępnieniem talerzy i sztućców oraz podaniem
posiłków w okresie od 02 stycznia 2015r. do 31 grudnia 2015r.do szkół: 1)
Szkoła Podstawowa Opatówek - 63 szt posiłków dziennie( ilość posiłków w
okresie I- XII 2015 - 12600 szt.) 2) Filia Sierzchów - 5 szt. posiłków
dziennie ( ilość posiłków w okresie I-XII 2015 - 1000 szt.) 3) Zespół Szkół
Chełmce - 11 szt. posiłków dziennie ( ilość posiłków w okresie I- XII 2015 -
2200 szt. )4 )Gimnazjum Opatówek - 12 szt.posiłków dziennie( ilość posiłków I
- XII 2015- 2400 szt. ) 5)Zespół Szkół Tłokinia Wielka -14 szt. posiłków
dziennie( ilość posiłków w okresie I - XII 2015 -2800 szt.) W)w ilości
posiłków mogą ulec zmianie ( zwiększeniu lub zmniejszeniu z uwagi na ilość
zgłoszeń dzieci przez Dyrektorów Szkół). W stawce za 1 szt. posiłku dziennie
należy liczyć sumę zakupu obiadu dwudaniowego, dowóz posiłków do szkoły oraz
podanie posiłków wraz z codziennym udostępnieniem talerzy i sztućców. Wykaz
obiadów dwudaniowych wraz z gramaturą zawiera załącznik do niniejszego opisu
przedmiotu zamówienia. Powtarzające się cyklicznie MENU - Jadłospis na okres
10 dni ustalono w załączeniu..
II.4) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie
dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA:
02.01.2015.
IV.2) LICZBA
OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA
ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES
WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
PAPOLI Tomasz
Oliwiecki, ul. Szkolna 3, 62-860 Opatówek, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa
wartość zamówienia (bez VAT):
111111,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O
CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena
wybranej oferty:
81270,00
-
Oferta z
najniższą ceną:
81270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90510,00
-
Waluta: PLN.
Kierownik
Gminnego Ośrodka
Pomocy
Społecznej
/-/
Violetta Galant
|