Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu fabrycznie nowej koparko -
ładowarki..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
dostawy.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest
Dostawa w formie leasingu fabrycznie nowej koparko-ładowarki. 1. Parametry
techniczne koparko-ładowarki : Koparko-ładowarka kołowa ( rok produkcji 2015
), spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach
publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawo o ruchu
drogowym. Masa eksploatacyjna od 8000 do 9200 kg Długość transportowa max
5900 mm. Wysokość transportowa max 3800 mm. Silnik wysokoprężny o mocy
znamionowej min. 94 KM przy prędkości obrotowej 2200 obr/min, spełniający
wymagania normy STAGE III EU zgodnie z dyrektywą 2004/26/WE. Napęd na obie
osie 4x4 z możliwością wyboru napędu na jedną lub dwie osie z blokadą tylnego
mostu. Koła jezdne przednie nie mniejsze niż 20 cali, koła tylne nie mniejsze
niż 26 cali, przednie koła skrętne. Skrzynia biegów manualna,
synchronizowana, pozwalająca na zmianę biegów podczas jazdy z elektronicznym
sterowaniem zmiany kierunku jazdy. Maksymalna prędkość jazdy min. 35 km/h.
System hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu
hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania, wyposażony w pompę hydrauliczną
wielotłoczkową, podającą ciśnienie robocze min. 245 bar o wydatku min. 150
l/min.. Stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie. Skrzynka
narzędziowa, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, pulsujące światło ostrzegawcze
koloru pomarańczowego 2 szt., instrukcja obsługi w języku polskim, apteczka.
Fotel operatora obrotowy z zawieszeniem pneumatycznym i podgrzewaniem. Kabina
operatora wyposażona w wentylację i ogrzewanie, izolację dźwiękochłonną,
sygnał dźwiękowy przedni i tylny, bezwładnościowy pas bezpieczeństwa,
lusterka zewnętrzne, wycieraczki, licznik motogodzin, prędkościomierz. 2.
Układ ładowarkowy koparko-ładowarki: Układ pływającej łyżki. Układ
amortyzacji łyżki ładowarkowej podczas jazdy. Łyżka ładowarkowa dzielona z
zębami (otwierana), wielofunkcyjna - możliwość spychania, rozścielania,
wyrównywania, ładowania, chwytania, kopania.. Łyżka ładowarkowa wyposażona w
widły do palet montowane na łyżce. Sterowanie łyżką ładowarkową za pomocą
wielofunkcyjnego drążka sterowania ( możliwość przełączania : przód, tył, luz
w drążku ). Pojemność łyżki ładowarki min. 1,00 m3. Szerokość łyżki ładowarkowej
min. 2400 mm. Wysokość załadunku mierzona do osi sworznia obrotu łyżki
ładowarki min. 3400 mm. Układ ładowarkowy z pojedynczym siłownikiem zamykanie
łyżki. 3. Układ koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki : Łyżka
podsiębierna, z możliwością przesuwu bocznego wysięgnika. Układ sterowania za
pomocą dźwigni mechanicznych. Ramię koparkowe typu bananowego. Ramię
koparkowe wyposażone w szybkozłącze mechaniczne do wymiany łyżek.. Łyżka
koparkowa o szer. 610 mm oraz łyżka skarpowa koparkowa szer. ok. 1500 mm.
Ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym (hydraulicznym). Kąt
obrotu łyżki koparki min.205 stopni. 4. Wymagane warunki gwarancji i serwisu
: Gwarancja na przedmiot zamówienia min. 12 miesięcy maximum 60 miesięcy. (
Ponieważ gwarancja stanowi kryterium oceny ofert, termin gwarancji określi
sam Dostawca według własnego uznania i preferencji). W cenę maszyny musi być
doliczony koszt dojazdu i robocizny do 2000 godzin podczas przeglądów
planowanych maszyny. Wszystkie naprawy gwarancyjne Wykonawca wykona
bezpłatnie na miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Polski.
Wykonawca w ramach dostawy zapewni przeszkolenie operatora Zamawiającego w
zakresie budowy i obsługi koparko-ładowarki. 5. Warunki dotyczące leasingu :
okres leasingu : 36 miesięcy, wpłata początkowa : 10% ceny oferty, czynsze
leasingowe : 35 rat, koszt wykupu : 1 %, ubezpieczenie przedmiotu leasingu
wliczone w cenę oferty. 6. Zamawiający informuje jednocześnie, że wskazane w
opisie przedmiotu zamówienia: typy i symbole materiałów, urządzeń, ich
oznaczenie oraz ewentualne nazwy ich producentów zostały określone w celu
sprecyzowania parametrów i warunków techniczno - użytkowych przedmiotu
zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń
równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów
technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w opisie
przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy materiałów i urządzeń zawarte w
projekcie jeżeli odnoszą się do nazwy producenta należy rozumieć jako nie
gorsze niż. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań,
udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy.
Zaleca się aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne
do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy tj.
zapoznał się z szczegółowym opisem opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość obejrzenia koparko-ładowarki wraz z pokazem jej
działania przed dokonaniem wyboru oferty najkorzystniejszej..
II.1.6) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00-3, 66.11.40.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium:
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym
okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę w formie leasingu fabrycznie nowej
koparko-ładowarki o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. Wykazane
zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem - poświadczającym
lub oświadczeniem Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia z którego
będzie wynikać, że przedstawione usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Poświadczenie w odniesieniu do
nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie
wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. Ocena spełniania tego
warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -
nie spełnia w oparciu o oświadczenie oraz dokument jakim jest wykaz
wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat. Z treści wykazu i
dokumentów przedłożonych w ofercie Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia
warunek.
-
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.
1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
należy przedłożyć:
-
wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
-
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt
2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
-
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o
tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-dane dotyczące
podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca
przewiduje wykorzystanie podwykonawców) - załącznik nr 4 do formularza
oferty; -Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć listę podmiotów
należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2
pkt.5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej stanowiącą
załącznik nr 5 do formularza oferty; -charakterystyka techniczna i
wyposażenie koparko-ładowarki - załącznik nr 6 do formularza oferty, -projekt
umowy leasingowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz
inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena -
95.00
-
2 - Gwarancja
- 5.00
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatówku, 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14 pokój numer 7 w
godz. 08:00 do 15:00.
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14 pokój
numer 13.
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|