Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o
zmienianym ogłoszeniu: 59887 - 2015 data 28.04.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Opatówek, ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,
fax. 062 7618017.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który
należy zmienić:
-
Miejsce, w
którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
-
W
ogłoszeniu jest:
Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym
okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania związane z budową lub przebudową
dróg (wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej) o wartości nie
mniejszej niż 380.000,00 zł.- brutto każde zadanie. Wykazane zamówienie zostanie
uznane, jeśli będzie poparte dokumentem poświadczającym lub innym dokumentem,
jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać poświadczenia, że zlecone roboty zostały wykonane w sposób
należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
(np. referencje, protokół odbioru). Ocena spełniania tego warunku udziału w
postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w
oparciu o poświadczenie oraz dokument jakim jest wykaz wykonanych zamówień w
okresie ostatnich 3 lat. Z treści poświadczenia i dokumentów przedłożonych w
ofercie Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia warunek.
-
W
ogłoszeniu powinno być: Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- to w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania związane z budową lub
przebudową dróg (wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej) o
wartości nie mniejszej niż 380.000,00 zł.- brutto każde zadanie. Wykazane
zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem poświadczającym
lub innym dokumentem, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, że zlecone
roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokół odbioru). Ocena
spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z
formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o poświadczenie oraz dokument jakim
jest wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat. Z treści
poświadczenia i dokumentów przedłożonych w ofercie Zamawiający sprawdzi czy
Wykonawca spełnia warunek.
Wójt Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|